Jeffrey Bruma

Bijna 15 miljoen maar?? Belachelijk echt belachelijk dit. AZ vraagt 20 miljoen voor een speler die nog maar 1 jaar actief is in de Eredivisie en 4 EL wedstrijden speelde. Ja het is een spits maar het is 1. AZ en 2. Hij heeft nog helemaal niets bewezen behalve een jaartje leuk voetbal in de Eredivisie. Zij vragen 20 en krijgen straks misschien 15. Dat is hetzelfde bedrag wat de kampioen van Nederland en CL-deelnemer krijgt voor een van zijn steunpilaren. Wolfsburg lacht zich rot.
 
En wat nou als die 15 miljoen zo is afgesproken met Bruma?

Janssen is overigens vandaag 30% duurder geworden voor Tottenham. Die zullen zich ook nog een keer achter de oren krabben.
 
Laatst bewerkt:
Bijna 15 miljoen maar?? Belachelijk echt belachelijk dit. AZ vraagt 20 miljoen voor een speler die nog maar 1 jaar actief is in de Eredivisie en 4 EL wedstrijden speelde. Ja het is een spits maar het is 1. AZ en 2. Hij heeft nog helemaal niets bewezen behalve een jaartje leuk voetbal in de Eredivisie. Zij vragen 20 en krijgen straks misschien 15. Dat is hetzelfde bedrag wat de kampioen van Nederland en CL-deelnemer krijgt voor een van zijn steunpilaren. Wolfsburg lacht zich rot.

Moest je 3 jaar geleden een geprobeerd hebben op dit forum, te zeggen dat PSV 15 miljoen voor een verdediger zou krijgen. Dan was je hartelijk uitgelachen.
 
Moest je 3 jaar geleden een geprobeerd hebben op dit forum, te zeggen dat PSV 15 miljoen voor een verdediger zou krijgen. Dan was je hartelijk uitgelachen.

De voetbalwereld verandert snel. In 2011 waren we nog dolblij met 14 miljoen voor Dzsudzsak, iets wat nu moeilijk meer voor te stellen is. Vijftien miljoen voor een verdediger die pas 1-2 jaar echt overtuigt, ik vind het prima. Dit soort transfers zorgen ervoor dat PSV financieel gezond blijft.
 
De voetbalwereld verandert snel. In 2011 waren we nog dolblij met 14 miljoen voor Dzsudzsak, iets wat nu moeilijk meer voor te stellen is. Vijftien miljoen voor een verdediger die pas 1-2 jaar echt overtuigt, ik vind het prima. Dit soort transfers zorgen ervoor dat PSV financieel gezond blijft.

En voor 10 miljoen kunnen we toch wel een centrale verdediger vinden waarbij we er niet te veel op achteruit gaan en nog wat geld overhouden? Het is toch nog onduidelijk hoe goed Bruma is zonder Moreno naast zich?
 
En voor 10 miljoen kunnen we toch wel een centrale verdediger vinden waarbij we er niet te veel op achteruit gaan en nog wat geld overhouden? Het is toch nog onduidelijk hoe goed Bruma is zonder Moreno naast zich?

Bovendien, de verdedigers van de PL zijn vandaag ook 30% goedkoper geworden. ;)
Wellicht zelfs meer, in het geval het om niet Britse spelers gaat die nu mogelijk in het gevaar komen hun werkvergunning te verliezen. ( I know - wishfull thinking; die passen hun hoge eisen voor werkvergunningen vast en zeker nog aan). Bijv Van Dijk of Aké halen als doekje voor t bloeden?
 
Laatst bewerkt:
Ik snap Bruma op zich wel. Hij heeft ook laten zien gegroeid te zijn. Toch denk ik niet dat hij het niveau Wolfsburg al heeft. Maar, als hij een verdediger naast zich krijgt die hem stuurt en z'n fouten corrigeert, kan hij ook in Wolfsburg het niveau van afgelopen jaar halen. Het is 'm gegund... Ik heb vaak op 'm gekankerd, maar dit jaar was hij vaak één van de betere spelers in de achterhoede. Daarvoor verdient hij een pluim en naar het zich laat aanzien een transfer.
 
In de Duitse competitie is alles mogelijk... Bijna alles... Bayern München wordt kampioen en voor de rest is alles mogelijk.

Hoe zit het inmiddels met de leeftijd van veel dragende spelers bij Bayern?
Volgens mij zijn Robben, Ribery, Vidal, Rafinha, Xabi Alonso, Lahm en Lewandovsky inmiddels ook de 30 wel voorbij?
 
Laatst bewerkt:
Moest je 3 jaar geleden een geprobeerd hebben op dit forum, te zeggen dat PSV 15 miljoen voor een verdediger zou krijgen. Dan was je hartelijk uitgelachen.

Als je 2 jaar geleden had gezegd dat Bruma 15 miljoen zou opleveren, dan hadden meerdere forumleden de psychiatrische inrichting in de omgeving gebeld, met de vraag of ze iemand kwijt zijn.

Hij heeft zich geweldig ontwikkeld, en een dito seizoen achter de rug. Jammer, het is neit anders. Nu hopen dat er een waardige opvolger komt, en niet eentje uit de koopjesbak.
 
Als je 2 jaar geleden had gezegd dat Bruma 15 miljoen zou opleveren, dan hadden meerdere forumleden de psychiatrische inrichting in de omgeving gebeld, met de vraag of ze iemand kwijt zijn.

Hij heeft zich geweldig ontwikkeld, en een dito seizoen achter de rug. Jammer, het is neit anders. Nu hopen dat er een waardige opvolger komt, en niet eentje uit de koopjesbak.
Tja als je 2 jaar geleden had gezegd dat Vincent Jansen zijn prijsvraag 20 miljoen is, dan hadden ze je naar de Guantanamo Bay gestuurd wegens terroristische gedachten.
 
Nu hopen dat er een waardige opvolger komt, en niet eentje uit de koopjesbak.



Brands zal toch ook wel in hebben gezien dat een stabiele defensie ten grondslag ligt (of in ieder geval meer perspectief biedt) aan succes. En een mooi reservelijstje klaar hebben. Hopelijk stond die Colombiaan niet bovenaan.


En ik begreep trouwens dat David Luiz PSV-fan is, die zal dan vast wel voor een schijntje in Eindhoven willen spelen..
 
Brands zal toch ook wel in hebben gezien dat een stabiele defensie ten grondslag ligt (of in ieder geval meer perspectief biedt) aan succes. En een mooi reservelijstje klaar hebben. Hopelijk stond die Colombiaan niet bovenaan.


En ik begreep trouwens dat David Luiz PSV-fan is, die zal dan vast wel voor een schijntje in Eindhoven willen spelen..

Nou, dat is dan een wetenschap wat hij pas sinds afgelopen jaar heeft, want daarvoor was de defensie toch een beetje de assepoester van PSV.
 
Brands zal toch ook wel in hebben gezien dat een stabiele defensie ten grondslag ligt (of in ieder geval meer perspectief biedt) aan succes. En een mooi reservelijstje klaar hebben. Hopelijk stond die Colombiaan niet bovenaan.


En ik begreep trouwens dat David Luiz PSV-fan is, die zal dan vast wel voor een schijntje in Eindhoven willen spelen..

TJa, je gaat er altijd op achteruit.....
 
Risico's moeten genomen worden, ik denk dat Chelsea Bruma niet had verkocht voor minder %.
Maar in de deal stond toch ook dat ze Bruma voor een stuk minder geld konden terugkopen?
Toch moeten UEFA hier grenzen aan gaan stellen. De grote clubs worden veredelde investeringsmaatschappijen die een gezonde voetbalmarkt ondermijnen. Ons voetballiefhebbers wordt ook veel onthouden: grote spelers voetballen niet op het hoogste of het 'eigen' podium. Maniche werd ergens op een Russische steppe uitgeleend en Ake had de eredivisie toch verrijkt.


M.i. moet er een beperking komen op het aantal contractspelers (die verhuurd worden).
 
Terug
Bovenaan Onderaan