Israël & Palestina

Genocide goedpraten omdat iemand zijn eten niet lust... Sorry, maar je geeft wederom blijk van een peilloze hardvochtigheid, kortzichtigheid en domheid.

Lees mijn bericht hierboven eens *
En laat mij zien waar genocide bewezen is, dan praten we over wie dom is verder :) Dat jij het genocide vind aan de hand van wat tv beelden maakt jou er echt niet slimmer op
 
als je echt honger hebt bitch je niet en vreet je alles, en dat kan jij je en niemand zich iets bij voorstellen als je het niet zelf meemaakt of direct ondervind.

Klopt als een bus. Ik heb gezien wat honger in Afrika doet. Die mensen vreten ook letterlijk alles, daar zeurt men niet als het vlees bedorven is.
 
Genocide goedpraten omdat iemand zijn eten niet lust... Sorry, maar je geeft wederom blijk van een peilloze hardvochtigheid, kortzichtigheid en domheid.
Gebrek aan kennis is voor m geen belet hier complete onzin neer te kwakken.
Een voordeel is, we zijn niet zoals hij.
Gelukkig 🤔
 
Lees mijn bericht hierboven eens *
En laat mij zien waar genocide bewezen is, dan praten we over wie dom is verder :) Dat jij het genocide vind aan de hand van wat tv beelden maakt jou er echt niet slimmer op

Het ICJ vind dat men alle bewijzen voor genocide moet bewaren. Dat is voor mij en het aantal doden genoeg om de conclusie te trekken dat israel genocide pleegt.

Neemt niet weg dat ik die vent over het eten een doorgevoedde lul vind, die er niet uit ziet alsof hij echt lijd zoals het grote deel van de Palestijnen.
 
Het ICJ vind dat men alle bewijzen voor genocide moet bewaren. Dat is voor mij en het aantal doden genoeg om de conclusie te trekken dat israel genocide pleegt.

Kijk, zo hoor je het te schrijven, kunnen velen hier voorbeeld aan nemen. Je mag alles vinden en denken, maar zolang het niet officieel bewezen is blijft het wc-papier waardig als mening. Zo mogen we Marco Borsato ook een pedofiel vinden en ali B. een verkrachter, maar zolang het niet bewezen is blijven ze onschuldig en hebben wij geen poot om op te staan met onze mening. Zo is dat met genocide ook, ik blijf er bij dat het niet bewezen gaat worden, maar dat er wel veel punten gaan vallen op oorlogsmisdaden, en die heb je in elke oorlog dus dat is helemaal niks schokkends.
 
Duidelijk antwoord van iemand die geen shit met oorlog te maken heeft gehad ( gelukkig voor jou )
Zal je een voorbeeld geven, van wat echt honger was/is. In de Yugo-oorlog, toen mensen echt niks hadden en ook van alle kanten opgeblazen werden, was niemand kieskeurig met wat voor hulp die kreeg, als die maar wat te eten kreeg. Dat is echt honger hebben.

Dit spul werd veel uitgedeeld, wie een pakketje met dit kreeg was een miljonair toentertijd, een god, niemand vroeg om ander merk of betere shit. En ja de Yugo's hadden voor de oorlog een super leven gehad met genoeg luxe en rijkdom, maar dan zie je hoe men iets doodsimpels waardeert als fucking margarine... Dus iedereen uit die tijd die de oorlog overleeft heeft en voedselpakketten gehad heeft krijgt altijd tranen in zijn ogen als die Bona in de supermarkt ziet.. Zo simpel kan het zijn.. Dus ja lang leven Amerika dat ze voedel voor ze droppen, ( en in ons geval was het veel Duitsland toen ), als je echt honger hebt bitch je niet en vreet je alles, en dat kan jij je en niemand zich iets bij voorstellen als je het niet zelf meemaakt of direct ondervind.

b7fd3436f98d34316eddc243867c63ed.png
Dat begrijp ik wel. Ondertussen zijn er ook al wat verder kun je ook andere dingen droppen. En misschien is dit ook gewoon een eikel, zoals Teamspirit al schrijft.

Het gaat mij er meer om dat jij Palestijnen maar blijft afzeiken. Misschien juist met jouw achtergrond onbegrijpelijk.
 
Het gaat mij er meer om dat jij Palestijnen maar blijft afzeiken. Misschien juist met jouw achtergrond onbegrijpelijk.

Mens heeft de nijging om automatisch de kant van het zielige te kiezen, mijn systeem werkt niet zo gelukkig. Ja ik vind het extra lullig voor de palestijnen, helemaal omdat ze 0% bescherming hebben omdat hun hamas schijt aan ze heeft + israel niet veel kan doen om hun te paren, extra lullig maar niks aan te doen. Ik kijk naar hamas die alle controle heeft om dit conflict te beëindigen, men hier kijkt alleen naar Israël en klaagt over hun doen en laten.
 
Duidelijk antwoord van iemand die geen shit met oorlog te maken heeft gehad ( gelukkig voor jou )
Zal je een voorbeeld geven, van wat echt honger was/is. In de Yugo-oorlog, toen mensen echt niks hadden en ook van alle kanten opgeblazen werden, was niemand kieskeurig met wat voor hulp die kreeg, als die maar wat te eten kreeg. Dat is echt honger hebben.

Dit spul werd veel uitgedeeld, wie een pakketje met dit kreeg was een miljonair toentertijd, een god, niemand vroeg om ander merk of betere shit. En ja de Yugo's hadden voor de oorlog een super leven gehad met genoeg luxe en rijkdom, maar dan zie je hoe men iets doodsimpels waardeert als fucking margarine... Dus iedereen uit die tijd die de oorlog overleeft heeft en voedselpakketten gehad heeft krijgt altijd tranen in zijn ogen als die Bona in de supermarkt ziet.. Zo simpel kan het zijn.. Dus ja lang leven Amerika dat ze voedel voor ze droppen, ( en in ons geval was het veel Duitsland toen ), als je echt honger hebt bitch je niet en vreet je alles, en dat kan jij je en niemand zich iets bij voorstellen als je het niet zelf meemaakt of direct ondervind.

b7fd3436f98d34316eddc243867c63ed.png
Even voor mijn beleving. Hoe oud was je toen en waar was je ergens in de Yugo oorlog?
 
Even voor mijn beleving. Hoe oud was je toen en waar was je ergens in de Yugo oorlog?

9, maar ik heb ook familie in Bosnië, Servië wonen, niet iedereen kwam er makkelijk mee weg als wij langs de kust on Kroatië, dus genoeg horror en happy endings verhalen gehoord en gezien. Zie het als oorlog die in NL uitbreekt en je familie uit Den Helder is ineens in een ander land 🤣
 
Derksen is in goed gezelschap van de Sgp die in het debat glashard ontkennen dat de slachtoffers in Gaza buitenproportioneel zijn.
 
Derksen is in goed gezelschap van de Sgp die in het debat glashard ontkennen dat de slachtoffers in Gaza buitenproportioneel zijn.

Nee jullie zijn lekker, Israël de schuld geven terwijl hamas de burgers als stront behandelt en bewust in burgerkleding tussen de burgers in vecht, en dan raar vinden hoe israel zoveel burgerslachtoffers maakt puhpuh . Maar ik snap het wel hoor, je hoort er niet bij als je niet blindelings pro palestina all-the-way bent, en 100% anti Israël, want het is allemaal zo simpel en zwartwit :geek:
 
Terug
Bovenaan Onderaan