Ismael Saibari (M)

Als ik de eerste pagina lees en dit, voor het eerst dat ik hier kijk in dit topic maar zo negatief had ik het niet verwacht. Ruud heeft er overduidelijk meer vertrouwen in.
Hoezo negatief? Als je kijkt naar de plekken centraal op het middenveld zie ik mijn eerdere post nog steeds hetzelfde. Op de vleugel, waar hij nu heel sterk inviel, ligt dat zeker met nu de blessure van Madueke wellicht anders. Als er geen versterking/vervanging van Noni komt hem voor die plek lijkt me maar erbij houden, mocht daar nog iets voor komen zou speeltijd voor die jongen via een verhuur denk ik alsnog niet verkeerd zijn. Hij lijkt wel klaar voor in ieder geval eredivisie-niveau.
 
Echt een geweldig talent wat mij betreft. Snel; sterk; goeie techniek en uithoudingsvermogen. Alleen moet hij keihard werken aan rendement. Veel minuten laten maken; en ik wil hem ook wel eens zien als 10 als hij iets verder is.
 
Ik moet juist zeggen, met zijn huidige rendement is het misschien een goed idee om met deze jongen ook gewoon de Mauro-route te bewandelen. Die had ook moeite met zijn rendement maar is een verademing als linksback. Ik zal niet verrast zijn als het met Saibari dezelfde kant op gaat.
 
Ik moet juist zeggen, met zijn huidige rendement is het misschien een goed idee om met deze jongen ook gewoon de Mauro-route te bewandelen. Die had ook moeite met zijn rendement maar is een verademing als linksback. Ik zal niet verrast zijn als het met Saibari dezelfde kant op gaat.
Ik denk dat 8 zijn ideale positie is. Hoop dat hij de kans krijgt als Veerman niet speelt. Guti meer een stand in voor Sangaré. Denk dat hij echt hoge ogen kan gooien als 8.
 
Ik denk dat 8 zijn ideale positie is. Hoop dat hij de kans krijgt als Veerman niet speelt. Guti meer een stand in voor Sangaré. Denk dat hij echt hoge ogen kan gooien als 8.
Ik denk juist eerder als 10. Hij heeft veel techniek en overzicht. Maar niet extreem veel snelheid, ik denk juist dat hij perfect het spel kan verdelen. Maar goed met concurrentie van Xavi en Ledezma kan het best lastig worden. Ik vraag me af of hij het loopvermogen van een 8 heeft
 
Ik denk juist eerder als 10. Hij heeft veel techniek en overzicht. Maar niet extreem veel snelheid, ik denk juist dat hij perfect het spel kan verdelen. Maar goed met concurrentie van Xavi en Ledezma kan het best lastig worden. Ik vraag me af of hij het loopvermogen van een 8 heeft
Veerman ook niet. Hij kan juist als controlerende middenvelder van achteruit opbouwen. En vind hem ook fysiek sterk, datckan ie misschien ook verdedigend inzetten. Als 10 te weinig rendement
 
Terug
Bovenaan Onderaan