Isaac Babadi (A)


Het was Babadi die Bosz benaderde. "Ik heb bewust gewacht totdat hij het initiatief zou nemen, want als ik het geïnitieerd zou hebben was het anders geweest. Ik heb namelijk een belang en dat is PSV. Nu was het zo dat het initiatief van hem uitging en hebben we gesproken."
 
Als de afspraken goed op papier staan, Samuel zijn omelet niet laat aanbranden morgenochtend, mama Babadi terug is in Nederland, zij haar zoon heeft gesproken of dit echt is wat hij wil, de hond die mee moet voor moreel support het contract niet opeet EN Babadi zijn goedkeuring geeft tekent hij (mogelijk, naar alle waarschijnlijkheid, normaal gesproken) morgen een contract. Waarschijnlijk bij PSV.
Je vergeet medisch keuren. Wie daaraan mee moet doen uit jouw terechte verslag maakt niet uit.
 
Hoppa!! Top nieuws; hier gaan we de komende 2,5 seizoen flink van genieten! Hopelijk morgen basis als nr 10.

En oh zo fijn dat dit klaar is. Maar Stewart heeft nog veel te doen qua contracten volgens mij.
 
Hoppa!! Top nieuws; hier gaan we de komende 2,5 seizoen flink van genieten! Hopelijk morgen basis als nr 10.

En oh zo fijn dat dit klaar is. Maar Stewart heeft nog veel te doen qua contracten volgens mij.
Land: 2025
Boscagli: 2025
Teze: 2025
Veerman: 2026
Ramalho: loopt af
Kotchap: huur, loopt af
Dest: huur, loopt af
Tillman: huur, loopt af.

Een aardige lijst ja. Ramalho en Kotchap kun je laten gaan. Teze en Boscagli willen mogelijk een stap gaan zetten, dus maar de vraag of je daarmee kunt verlengen. In het geval van Boscagli zou ik het zeker proberen. Dat is een CV met unieke kwaliteiten die je als leider kunt neerzetten de komende jaren. Veerman zal voor veel geld verkocht worden. Die wil een stap maken en vertegenwoordigd veel waarde, wat over een jaar minder zal zijn (1 jaar contract). Land lijkt wel bij te willen tekenen, maar het is een groot talent, dus je moet op tijd zijn voordat buitenlandse clubs denken hem over te kunnen halen. En dan heb je natuurlijk nog Dest en Tillman. Ik denk dat PSV beiden wel wilt kopen, maar ja ''Barcelona/Bayern is een grote club''.

Genoeg werk te doen in ieder geval. Ondanks dat het financieel prima gaat met PSV is een volwaardige, CL-waardige selectie volgend seizoen geen zekerheid. Maar ik vertrouw erop dat Stewart achter de schermen al bezig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan