Isaac Babadi (A)

Waar wordt Feijenoord bewierookt? De eigen supporters? Ik kijk best veel sv en ook andere voetbal talkshows maar voor zover ik het oppik is men vooral lyrisch over psv en Bosz. De kritiek op de concurrentie is toch groter. Logisch ook omdat er op psv weinig is aan te merken. Maar toch..
Ja, Willems en Gullit :confused:
'Het spel dat Feyenoord onder Arne Slot speelt, is imponerend en tegelijk intimiderend', strooit Gullit met superlatieven in zijn column in De Telegraaf. 'De kracht zit ook in het vechten.

Lof voor Feyenoord uit Almelo: 'Tactisch beter dan PSV, mijn respect voor Slot'​



Het is dit seizoen moeilijker om tegen Feyenoord te spelen dan tegen PSV, stelt Jetro Willems. De linksback van Heracles Almelo geeft aan dat de Rotterdammers je geen enkel moment laten voetballen.

Willems speelde dit seizoen twee keer als invaller tegen zijn voormalig broodheer PSV. Het thuisduel met Feyenoord ging aan hem voorbij. Bij Rondo op Ziggo Sport krijgt hij de vraag tegen welke van deze twee clubs het makkelijker spelen is. "Ik denk tegen PSV", reageert hij. "Door de manier waarop Feyenoord druk zet, hoe ze druk zetten en hoeveel energie ze erin leggen. Dat geeft je toch een ander soort gevoel. PSV laat je op sommige momenten ook voetballen."

Of PSV ook minder goed is dan Feyenoord, durft Willems niet te zeggen. "Het is gewoon totaal anders. Ik denk dat Feyenoord er meer energie instopt en dat PSV individueel beter is. PSV heeft meer kwaliteit, vooral ook op de bank. Als Feyenoord aan de buitenkant wisselt, komt Jahanbakhsh of Minteh erin. Bij PSV heb je er een stuk of vier die erin kunnen komen."

Feyenoord ontvangt de complimenten van Willems. "Ze zijn tactisch zeker beter dan PSV", zegt hij. "Met veel minder budget. Mijn respect naar Slot, hoe hij het doet."
 
Het valt me wel op dat het bij ons wel vrij veel gaat over hoe slecht onze Europese tegenstanders zouden zijn. Lens werd media breed een ‘degradatiekandidaat’ genoemd en bij voetbalpraat vroeg Perez zich hardop af of we het niet aan onze stand verplicht zouden zijn om van Dortmund te MOETEN winnen.

Zijn die Feyenoord tegenstanders nou echt zoveel sterker geweest?

Voor de rest zal het ongetwijfeld niet bij elk programma zo zijn. NOS kijk ik nooit, dat is me iets te veel een sfeer van beroepsernst aan tafel.
Sv inderdaad ook. Ondermeer. Laten we ook niet vergeten dat Feijenoord wel degelijk een uitstekende coach en spelers hebben. Het is dat wij zo ongelooflijk seizoen hebben maar dat Feijenoord complimenten krijgt is logisch. Het is een goed elftal. Dus complimenten zijn m.i. niet onterecht.
 
Voor wat het waard is: volgens Feyenoord-fansite 1908.nl tekent hij bij. Uiteraard wel beschreven op de kleinzielige manier die bij hun club past: "Onder druk van PSV medewerkers, enkele media en wat supporters heeft Babadi zijn keuze op de vertrouwde Eindhovense omgeving laten vallen: hij blijft langer aan bij PSV." :sneaky:

 
Voor wat het waard is: volgens Feyenoord-fansite 1908.nl tekent hij bij. Uiteraard wel beschreven op de kleinzielige manier die bij hun club past: "Onder druk van PSV medewerkers, enkele media en wat supporters heeft Babadi zijn keuze op de vertrouwde Eindhovense omgeving laten vallen: hij blijft langer aan bij PSV." :sneaky:

Rik:
 
We gaan het spelletje dus wel nog een keer spelen. Benieuwd of Samuel nog met een laatste aanvullende eis gaat komen. Of ineens interpreteert hij een afspraak in het contract anders dan PSV en wil hij Isaac toch niet laten tekenen. De gang naar het Philips stadion wordt ook uiterst traag gemaakt, wellicht met de hoop dat Feyenoord nog een kaappoging wilt doen voor een 'niet te weigeren aanbod' uit FOMO principes. Het kan allemaal.
 
Voor wat het waard is: volgens Feyenoord-fansite 1908.nl tekent hij bij. Uiteraard wel beschreven op de kleinzielige manier die bij hun club past: "Onder druk van PSV medewerkers, enkele media en wat supporters heeft Babadi zijn keuze op de vertrouwde Eindhovense omgeving laten vallen: hij blijft langer aan bij PSV." :sneaky:


Het begint ook steeds meer een zielige huilie huilie excuus club te worden, dat Feyenoord. In alle geledingen.
 
We gaan het spelletje dus wel nog een keer spelen. Benieuwd of Samuel nog met een laatste aanvullende eis gaat komen. Of ineens interpreteert hij een afspraak in het contract anders dan PSV en wil hij Isaac toch niet laten tekenen. De gang naar het Philips stadion wordt ook uiterst traag gemaakt, wellicht met de hoop dat Feyenoord nog een kaappoging wilt doen voor een 'niet te weigeren aanbod' uit FOMO principes. Het kan allemaal.
Er wordt tot en met zondag nog niks getekend, want die moeder is nog uitlandig en die moet wel aanwezig zijn bij deze nieuwe stap in de carrière van Isaak...;P
 
We gaan het spelletje dus wel nog een keer spelen. Benieuwd of Samuel nog met een laatste aanvullende eis gaat komen. Of ineens interpreteert hij een afspraak in het contract anders dan PSV en wil hij Isaac toch niet laten tekenen. De gang naar het Philips stadion wordt ook uiterst traag gemaakt, wellicht met de hoop dat Feyenoord nog een kaappoging wilt doen voor een 'niet te weigeren aanbod' uit FOMO principes. Het kan allemaal.
Samuel krijgt nog zijn laatste eijs.

deze-verrassende-dingen-kun-je-allemaal-doen-met-een-ijsblok


;)
 
Er wordt tot en met zondag nog niks getekend, want die moeder is nog uitlandig en die moet wel aanwezig zijn bij deze nieuwe stap in de carrière van Isaak...;P
Z'n hele familie is in een klap financieel onafhankelijk.. dat moet samen gevierd worden natuurlijk.
 
Voor wat het waard is: volgens Feyenoord-fansite 1908.nl tekent hij bij. Uiteraard wel beschreven op de kleinzielige manier die bij hun club past: "Onder druk van PSV medewerkers, enkele media en wat supporters heeft Babadi zijn keuze op de vertrouwde Eindhovense omgeving laten vallen: hij blijft langer aan bij PSV." :sneaky:

Feyenoord is de morele winnaar in deze. Ik gun ze dat. Misschien kunnen ze weer een huldiging houden?
 
We gaan het spelletje dus wel nog een keer spelen. Benieuwd of Samuel nog met een laatste aanvullende eis gaat komen. Of ineens interpreteert hij een afspraak in het contract anders dan PSV en wil hij Isaac toch niet laten tekenen. De gang naar het Philips stadion wordt ook uiterst traag gemaakt, wellicht met de hoop dat Feyenoord nog een kaappoging wilt doen voor een 'niet te weigeren aanbod' uit FOMO principes. Het kan allemaal.
Zal wel nog een paar euro's extra willen.

En waarom moet moeders er zo nodig bij zijn? Om zijn handje vast te houden of zo? Nogmaals en jullie zijn het niet met me eens, wat prima is, hoe ver ga je als PSV om die jongen te houden. Er moet gewoon ergens een grens getrokken worden. Je kan wel x bedrag willen vangen, dit bieden we je maximaal. Take it or leave it.
Groeibriljant of niet.
 
Zal wel nog een paar euro's extra willen.

En waarom moet moeders er zo nodig bij zijn? Om zijn handje vast te houden of zo? Nogmaals en jullie zijn het niet met me eens, wat prima is, hoe ver ga je als PSV om die jongen te houden. Er moet gewoon ergens een grens getrokken worden. Je kan wel x bedrag willen vangen, dit bieden we je maximaal. Take it or leave it.
Groeibriljant of niet.
Zo ver als nodig is. We hebben het hier technisch gezien over een exceptioneel talent van 18 jaar. Of hij het ook mentaal aankan valt nog te bezien, maar zo'n speler kan je in potentie straks tientallen miljoenen opleveren. Ik snap wel dat PSV er alles aan doet om 'm binnenboord te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan