Isaac Babadi (A)

Retro

Assistent Coach

Ik snap dat de vreugde groot is op de burelen van het Philips Stadion door het aantrekken van Bosz, maar het wordt nu wel tijd om door te schakelen naar de selectie. Deze jongen natuurlijk never, nooit, laten gaan. Als zijn wens is om mee te trainen met het eerste, dan altijd laten doen.

Laatst bewerkt:
Stade Rennais schijnt een bod op hem uit te gaan brengen.
Hij kan beter wachten op een bod van Al- Halil.
Daar schijn je 25 miljoen per jaar, = ongeveer 70.000 euro per dag, te kunnen verdienen.
Hoeveel gekker gaat deze wereld nog worden?

Na Seelt gaat ook deze jongen zonder dat hij in PSV-1 heeft gespeeld de deur uit?
Wanneer gaan supporters voortaan ook eens per jaar van club wisselen?
Vreemde spelersnamen van je eigen team kom je nu ook al jaarlijks in grote getale tegen. :unsure:

Na Seelt gaat ook deze jongen zonder dat hij in PSV-1 heeft gespeeld de deur uit?
Vreemde spelersnamen van je eigen team kom je nu ook al jaarlijks in grote getale tegen. :unsure:
Rustig aan.. Er is nog niet eens geboden

Hij kan beter wachten op een bod van Al- Halil.
Daar schijn je 25 miljoen per jaar, = ongeveer 70.000 euro per dag, te kunnen verdienen.
Hoeveel gekker gaat deze wereld nog worden?

Ik had vooraf de domme hoop dat de door corona-maatregelen veroorzaakte economische crisis de voetbalwereld in zijn geheel hard zou raken en enigzins voor een algehele nivellering zou gaan zorgen, maar uiteraard werd net als in de gewone wereld het verschil tussen arm en rijk juist alleen maar groter, en daarmee ook de transferbedragen en salarissen die 'rijk' te bieden heeft. Het lijkt erop alsof deze plofkip maar door kan blijven groeien.

Mijn gevoel bij dit soort snotneuzen is: tekenen, en zo niet dan ga maar. We hebben het hier over een 18 jarige jongen die bij Jong niet eens de leider van het team is (Nassoh en van Duiven vind ik een stuk verder van wat ik zag).

Mijn gevoel bij dit soort snotneuzen is: tekenen, en zo niet dan ga maar. We hebben het hier over een 18 jarige jochie die bij Jong niet eens de leider van het team is (Nassoh en van Duiven vind ik een stuk verder van wat ik zag).
Maar nu al een negatief beeld neer te zetten over Babadi omdat een paar clubs interesse hebben in hem is ook niet de bedoeling lijkt me

Maar nu al een negatief beeld neer te zetten over Babadi omdat een paar clubs interesse hebben in hem is ook niet de bedoeling lijkt me
Doe ik ook niet. Als ie bijtekent prima. Als ie vertrekt dan geldt het bovenstaande. Als je de afgelopen jaren ziet wat hier doorbreekt, zou ik het een vreemde keuze vinden. Of althans ik snap het ook wel als je voor geld kiest. Maar dan kies je dus wel voor geld, niet voor een beter toekomstperspectief.

Doe ik ook niet. Als ie bijtekent prima. Als ie vertrekt dan geldt het bovenstaande. Als je de afgelopen jaren ziet wat hier doorbreekt, zou ik het een vreemde keuze vinden. Of althans ik snap het ook wel als je voor geld kiest. Maar dan kies je dus wel voor geld, niet voor een beter toekomstperspectief.
Terwijl je ook niet weet wat voor toekomstperspectief ze hem bieden en of dat in zijn ogen beter is dan bij ons.

Terwijl je ook niet weet wat voor toekomstperspectief ze hem bieden en of dat in zijn ogen beter is dan bij ons.
Ik lees Stade Rennais en Engelse en Duitse clubs. Ik las hier her en der dat PSV te weinig kans geeft aan talenten. Ik denk dat we een valhalla zijn vergeleken met dat soort clubs. Vraag maar aan Ricardo Pepi.

Mijn gevoel bij dit soort snotneuzen is: tekenen, en zo niet dan ga maar. We hebben het hier over een 18 jarige jongen die bij Jong niet eens de leider van het team is (Nassoh en van Duiven vind ik een stuk verder van wat ik zag).
Nassoh is ook een paar jaar ouder, toch?

Terug
Bovenaan Onderaan