Internazionale - PSV | Dinsdag 11 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
En ook Sainsbury is net als Behich op voordracht van Mark en z'n schoonpa gehaald....wat een miskopen zeg....!!! Mark heeft in deze echt geen oog voor kwaliteit ....wat dat laatste betreft houd ik mijn hart angstvallig vast voor de eventuele versterkingen in de winterstop....
Behich kan niet eens een bal aannemen
 
Dat zeiden we voor aanvang van de competitie al toch?
Ja, al kende ik die aankopen niet. Ik keek nooit wekelijks naar PEC waardoor ik Sainsbury niet kende, en Behich kende ik al helemaal niet. Verder had ik geen zicht op het tegenvallende talent Rigo en Romero is ook nog steeds een onbekende voor mij.
 
Toch vier doelpunten dit CL-seizoen, dat is gewoon goed.
Dit is Inter en hij laat duidelijk zien dat hij te traag is voor een snelle counter of om zo’n open kans 1 op 1 af te maken. Handelingssnelheid te laag (idem Hendrix trouwens) net als tegen Feyenoord. Geen schande maar in dit soort wedstrijden vind ik dat van Bommel wel eens Malen mag opstellen of Romero ofzo.
 
Wat een schande dat Sainsbury voor psv speelt. Bah!

Kan het mis hebben. Maar krijg ook altijd een beetje het gevoel dat hij niet zo goed in de groep licht.. natuurlijk is het logish als je weinig speelt en viergever en swaab elkaar nu goed kennen. Maar hij lijkt me toch wel iemand die erg op zichzelf is...
 
Isimat past niet in het systeem

Wat een kletspraat. Isimat heeft onder Cocu in allerlij systemen en rollen gespeeld. Misschien dat hij als basisspeler niet voldeed, maar veel scheelde het ook niet. Bij Sainsbury duidelijk wel. Ik kan mij niet voorstellen dat Isimat opeens zoveel slechter is geworden dan een halfjaar geleden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja, al kende ik die aankopen niet. Ik keek nooit wekelijks naar PEC waardoor ik Sainsbury niet kende, en Behich kende ik al helemaal niet. Verder had ik geen zicht op het tegenvallende talent Rigo en Romero is ook nog steeds een onbekende voor mij.
Romero is gesignaleerd, dus hij bestaat. Daar houdt het voor mij verder ook wel op....
 
Dit is Inter en hij laat duidelijk zien dat hij te traag is voor een snelle counter of om zo’n open kans 1 op 1 af te maken. Handelingssnelheid te laag (idem Hendrix trouwens) net als tegen Feyenoord. Geen schande maar in dit soort wedstrijden vind ik dat van Bommel wel eens Malen mag opstellen of Romero ofzo.

Luuk de jong is een prima centrale middenvelder hoor!
 
Wat een kletspraat. Isimat heeft onder Cocu in allerlij systemen en rollen gespeeld. Misschien dat hij als basisspeler niet voldeed, maar veel scheelde het ook niet. Bij Sainsbury duidelijk wel. Ik kan mij niet voorstellen dat Isimat opeens zoveel slechter is geworden dan een halfjaar geleden.
Isimat is nooit goed genoeg geweest. Zeggen dat hij dat wel was, dat is pas kletspraat.
 
Wat een kletspraat. Isimat heeft onder Cocu in allerlij systemen en rollen gespeeld. Misschien dat hij als basisspeler niet voldeed, maar veel scheelde het ook niet. Bij Sainsbury duidelijk wel. Ik kan mij niet voorstellen dat Isimat opeens zoveel slechter is geworden dan een halfjaar geleden.
totaal geen kletspraat. Dit is het systeem wat Cocu de eerste wedstrijden speelden en onderuit ging in Europa en tegen az. Toen tot de conclusie kwam dat Isimat geen dekking kan geven bij opkomende backs. Isimat is een goede mandekker. Wanneer je met vaste backs speelt is het een prima speler. Anders niet! Hij verdedigd namelijk te ver naar achter. Dat was bij Barcelona weer pijnlijk zichtbaar. Hij durft niet naar voren te voetballen.
 
En ook Sainsbury is net als Behich op voordracht van Mark en z'n schoonpa gehaald....wat een miskopen zeg....!!! Mark heeft in deze echt geen oog voor kwaliteit ....wat dat laatste betreft houd ik mijn hart angstvallig vast voor de eventuele versterkingen in de winterstop....

Het klopt dus dat Van Bommel de nieuwe Louis van Gaal is?!
 
Het hele seizoen de meest gedreven PSV-er, een verkeerde balaanname en dan dit. ?

Als het er 1 was hoor je mij niet. Hij is constant te traag. Laat ballen wegspringen en 1 op 1 met de keeper faalt hij (voor de zoveelste keer dit seizoen wel te verstaan!). Dit soort wedstrijden zijn gewoon niet aan Luuk besteed omdat de mogelijkheden voornamelijk voortkomen uit snelle counters (en Luuk is traag) en de kansen op een kleine ruimte en een split second beslist moeten worden. Dat kan Luuk ook niet. Komend weekend kan hij weer belangrijk zijn. Nu graag Malen of Romero.
 
Als het er 1 was hoor je mij niet. Hij is constant te traag. Laat ballen wegspringen en 1 op 1 met de keeper faalt hij (voor de zoveelste keer dit seizoen wel te verstaan!). Dit soort wedstrijden zijn gewoon niet aan Luuk besteed omdat de mogelijkheden voornamelijk voortkomen uit snelle counters (en Luuk is traag) en de kansen op een kleine ruimte en een split second beslist moeten worden. Dat kan Luuk ook niet. Komend weekend kan hij weer belangrijk zijn. Nu graag Malen of Romero.
Tegen Barcelona was hij wel echt heel goed, in de thuiswedstrijd.
 
Dit is Inter en hij laat duidelijk zien dat hij te traag is voor een snelle counter of om zo’n open kans 1 op 1 af te maken. Handelingssnelheid te laag (idem Hendrix trouwens) net als tegen Feyenoord. Geen schande maar in dit soort wedstrijden vind ik dat van Bommel wel eens Malen mag opstellen of Romero ofzo.
Ach joh. Als we een spits hadden die alles erin schoot dan vertrok die in winterstop. Malen miste ook genoeg tegen feyenoord. Tuurlijk LDJ is niet het niveau inter maar normaal gesproken wel het niveau basisspeler bij PSV. Daarnaast al genoeg doelpunten in de chl. Malen moet net zo goed nog stappen maken om met dit niveau mee te kunnen als basisspeler.
 
Tegen Barcelona was hij wel echt heel goed, in de thuiswedstrijd.

De uitzondering op de regel. En eerlijk is eerlijk. In de competitie doet hij het prima maar op dit niveau komt hij gewoon simpelweg te kort. En als middenvelder is het buiten hard werken zinloos. Ik zie liever wat meer voetbal in de ploeg dan. Buiten dat is Luuk natuurlijk een harde werker en ligt hij hoed in de groep maar het is geen vriendenclub hè maar een voetbalbedrijf ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan