Internazionale - PSV | Dinsdag 11 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schwaab is niet mee naar Milaan vanwege privé-omstandigheden. Isimat en Ramselaar zitten niet in de selectie. Ramselaar speelt vanavond in Jong PSV tegen Cambuur. Sadilek zit wel bij de selectie.

Selectie
Zoet, Room, Van Osch, Isimat, Behich, Viergever, Angeliño, Pereiro, Romero, Mauro, Lozano, Guti, Hendrix, De Jong, Malen, Rosario, Bergwijn, Sainsbury, Dumfries, Rigo, Sadilek

Damn, Isimat is ook helemaal klaar bij Van Bommel.

Verder verwacht ik dezelfde opstelling, als tegen Excelsior. Stiekem heb ik de hoop, dat we Gutierrez gewoon ff kunnen zien op de plek van Hendrix, en Pereiro weer op 10.

Deze pot moet je gewoon serieus nemen. Je wilt toch niet met 4-0 op je broek naar huis? Nee, natuurlijk niet. Gewoon voor de winst gaan. En inderdaad, punten pakken voor het Nederlands voetbal.
 
Schwaab is niet mee naar Milaan vanwege privé-omstandigheden. Isimat en Ramselaar zitten niet in de selectie. Ramselaar speelt vanavond in Jong PSV tegen Cambuur. Sadilek zit wel bij de selectie.

Selectie
Zoet, Room, Van Osch, Isimat, Behich, Viergever, Angeliño, Pereiro, Romero, Mauro, Lozano, Guti, Hendrix, De Jong, Malen, Rosario, Bergwijn, Sainsbury, Dumfries, Rigo, Sadilek
Zit Isimat er nu wel of niet bij? Bij lijkt me logisch, anders zit er geen CV op de bank.
 
Zit Isimat er nu wel of niet bij? Bij lijkt me logisch, anders zit er geen CV op de bank.

Blijkbaar is Isimat wel mee naar Milaan. In het stuk dat ik gelezen heb stond dat hij niet in de selectie zit en onder datzelfde stuk staat hij er wel bij. :maniac:
Maar veel zal het niet uitmaken. Hij zal morgen niet spelen en zal ook heel waarschijnlijk helemaal niet meer spelen voor PSV. Die zal in de winterstop vertrekken.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk krijgen we een leuke wedstrijd, waarin PSV zich jniet blameert. Verder is het allemaal niet zo van belang, de focus ligt op Heracles. En u ik dit typ, vind ik dat eigenlijk best wel treurig.
 
DuKAsKEWkAAqtue.jpg


Dezelfde opstelling als vrijdag tegen Excelsior.
 
Denk ook wel terecht. Guti heeft goede dingen laten zien. En Hendrix Rosario kan zeer nuttig zijn in een uit wedstrijd. Benieuwd of Sadilek minuten gaat maken.

Jammer dat Romero de selectie net niet heeft gehaald. Maar kan het wel begrijpen. Malen is natuurlijk aanvallend de aangewezen man. Pereiro voor de nummer 10 positie. Dan twee verdedigers en twee controleurs. Had zelf liever Romero gezien ipv Rigo. maar kan me voorstellen dat MvB eerder acht Rigo nodig te hebben dan Romero.
 
Ik neem aan dat Luuk net zoals de laatste CL-wedstrijden op tien speelt. De kopduels met de CV's van Inter moet hij niet nog eens aangaan...
 
Denk ook wel terecht. Guti heeft goede dingen laten zien. En Hendrix Rosario kan zeer nuttig zijn in een uit wedstrijd. Benieuwd of Sadilek minuten gaat maken.

Jammer dat Romero de selectie net niet heeft gehaald. Maar kan het wel begrijpen. Malen is natuurlijk aanvallend de aangewezen man. Pereiro voor de nummer 10 positie. Dan twee verdedigers en twee controleurs. Had zelf liever Romero gezien ipv Rigo. maar kan me voorstellen dat MvB eerder acht Rigo nodig te hebben dan Romero.

Inderdaad. Misschien moet iemand MvB even tippen dat hij Sadilek ook als back kan gebruiken, dan hoef je "filler material" Behich ook niet meer in te passen in de wedstrijdselectie.
 
Inderdaad. Misschien moet iemand MvB even tippen dat hij Sadilek ook als back kan gebruiken, dan hoef je "filler material" Behich ook niet meer in te passen in de wedstrijdselectie.
Owja was vergeten dat Sadilek ook linksback kon. Kan hij ook rechtsback? Dan zou je hem idd best voor Behich kunnen vervangen. Anders snap ik (helaas) de keuze voor Behich wel.
 
Ben benieuwd naar Sainsbury in een top wedstrijd. Hopelijk laat hij zien een waardige vervanger te zijn van een van onze vaste CV
 
Owja was vergeten dat Sadilek ook linksback kon. Kan hij ook rechtsback? Dan zou je hem idd best voor Behich kunnen vervangen. Anders snap ik (helaas) de keuze voor Behich wel.

Het is wel een linkspoot. Ik weet niet wat Behich heeft: twee linkerbenen? Maar als Brenet op linksback gewoon kon op CL niveau, dan moet een linkspoot op rechts ook wel kunnen. Overigens, Sadilek is uiteraard een middenvelder, en het was eigenlijk meer mijn eigen idee dat het wel een optie was om hem ipv Behich tot reserve-linksback te bombarderen. Vooral omdat hij wel fel is en omdat lengte niet zoveel uitmaakt op die positie. Het liefst zie ik hem op het middenveld, kijken of dat iets wordt. Tegen Excelsior heb ik hem wel goeie dingen zien doen, die helaas niet echt begrepen werden door zijn teamgenoten, maar dat mag ook wel van het Tsjechisch talent van het jaar.
 
Aan Lozano en Bergwijn te laten zien hoe goed ze zijn. Speel je maar in de kijker vanavond. Ben benieuwd.
 
Lekker slim om in de sterkste opstelling te spelen. Spelers weer moe komende wedstrijd en kans op blessures voor een kansloze wedstrijd
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan