Ideale opstelling PSV

Misschien gaat bos net als bij Ajax zn cv doorschuiven en laat ie het achterin een op een staan. Dan zou Boscagli meer in z'n kracht gebruikt worden ipv puur als cv.

Prima als boscagli maar niet 1 tegen 1 komt, je kapt hem zo uit en bij een counter is het vragen om problemen.
 
Misschien gaat bos net als bij Ajax zn cv doorschuiven en laat ie het achterin een op een staan. Dan zou Boscagli meer in z'n kracht gebruikt worden ipv puur als cv.
Laat hem nou maar gewoon meteen op resultaat spelen. Met Ajax verloor hij in de voorronde CL van Rostov. Laat de verdedigers die al weinig kunnen in ieder geval op een normale manier verdedigen in plaats van alles achter open te laten wat ze helemaal niet kunnen. Paar lange ballen en Bosz weet het niet meer.
 
Laat hem nou maar gewoon meteen op resultaat spelen. Met Ajax verloor hij in de voorronde CL van Rostov. Laat de verdedigers die al weinig kunnen in ieder geval op een normale manier verdedigen in plaats van alles achter open te laten wat ze helemaal niet kunnen. Paar lange ballen en Bosz weet het niet meer.
Dat gaat ie niet doen. Bij Ajax liet ie 1cv staan. Stond Schone de middellijn te bewaken en de rest het liefst allemaal over de helft van de tegenstander. Ik vond het toen kamikaze voetbal. Ik weet niet of ie ondertussen meer is dan een one trick pony met internationale ervaring..
 
Het ziet ernaar uit dat we hiermee de voorronde ingaan:

Benitez
Sambo - Teze - Boscagli - van Aanholt
Veerman
Sangaré - de Ketelaere
Bakayoko - Pepi - Lang

In ogenschouw hoe Bosz tegen Augsburg speelde denk ik aan

Benitez
Sambo - Ramalho (bleh) - Boscagli - Van Aanholt/Mwene
Saibari/Babadi - Sangaré - Veerman
Bakayoko - Luuk - Lang

Geen idee hoe serieus Mwene op links is maar hij startte in ieder geval tegen Augsburg. Ik weet wel bijna zeker dat Sangaré als enige 6 zal spelen en Veerman daarvoor. Tenzij jij bij Earnest aan de onderhandelingstafel zit en De Ketelaere komt, verwacht ik of Saibari of Babadi afhankelijk van hoe fit Saibari is. Eigenlijk denk ik niet dat Bosz erg gecharmeerd is van Til. Ook schijnt Luuk vooralsnog de voorkeur te krijgen boven Pepi, volgens Rik Elfrink dan. Maar het zal allemaal wel duidelijker worden in het oefenduel van komende woensdag.
 
In ogenschouw hoe Bosz tegen Augsburg speelde denk ik aan

Benitez
Sambo - Ramalho (bleh) - Boscagli - Van Aanholt/Mwene
Saibari/Babadi - Sangaré - Veerman
Bakayoko - Luuk - Lang

Geen idee hoe serieus Mwene op links is maar hij startte in ieder geval tegen Augsburg. Ik weet wel bijna zeker dat Sangaré als enige 6 zal spelen en Veerman daarvoor. Tenzij jij bij Earnest aan de onderhandelingstafel zit en De Ketelaere komt, verwacht ik of Saibari of Babadi afhankelijk van hoe fit Saibari is. Eigenlijk denk ik niet dat Bosz erg gecharmeerd is van Til. Ook schijnt Luuk vooralsnog de voorkeur te krijgen boven Pepi, volgens Rik Elfrink dan. Maar het zal allemaal wel duidelijker worden in het oefenduel van komende woensdag.
Ja, die heeft ook FM2023 gespeeld, en houdt nu nog rekening met groepsvorming.:sneaky:
 
Wat ik graag zou willen zien tegen Sturm Graz, behoudens dat iedereen fit is

Benitez
Sambo - Teze - Boscagli - PvA
Veerman - Sangaré - Saibari
Bakayoko - Pepi - Lang
Kan Sambo niet op links? PvA ben ik al een half seizoen klaar mee. Lang zou ik even laten rusten. Wel op de bank wanneer het slecht lijkt af te lopen.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ja, t is niet dat deze wedstrijd bepaald of we meedoen aan het miljoenenbal;.

Het zijn jongens die gewoon duidelijk aanspraak maken op minuten in het eerste en gezien de huidige tussenstand kun je het veroorloven. Ik geloof er daarbij niks van dat deze opstelling het zo ontzettend zou verkloten dat we tegen Sturm alsnog de boot in gaan.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Benitez
Dest - Teze - Boscagli - PvA
Babadi/Saibari - Schouten - Veerman
Baka - Luuk - Lang

Ervan uitgaande dat Sangaré vertrekt. Dan maar iedere wedstrijd met 6-3 winnen of iets dergelijks, Benitez er een aantal grijze haren bij aan het einde van het seizoen maar dat is de prijs die je moet betalen als keeper van PSV.
 
Dest en PVA zijn wel bij uitstek wingbacks. Zou op zich wel tegen een sterkere tegenstander defensie versterkt willen zien en zo spelen:

Benitez
Teze - Debast - Boscagli
Dest - Schouten - Veerman - PVA
Saibari/Babadi/Tilmann
Luuk - Lang
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Dest en PVA zijn wel bij uitstek wingbacks. Zou op zich wel tegen een sterkere tegenstander defensie versterkt willen zien en zo spelen:

Benitez
Teze - Debast - Boscagli
Dest - Schouten - Veerman - PVA
Saibari/Babadi/Tilmann
Luuk - Lang

En jezelf fc zwolle noemen en handhaving wordt je doel. Dit zou gewoon een wedstrijdbeeld geven waarbij Luuk de 16 niet uit komt ivm de corners en lang moederziel alleen voorin loopt.

Een beetje aanpassen is prima, maar een muur bouwen laten we over aan Trump.
 
En jezelf fc zwolle noemen en handhaving wordt je doel. Dit zou gewoon een wedstrijdbeeld geven waarbij Luuk de 16 niet uit komt ivm de corners en lang moederziel alleen voorin loopt.

Een beetje aanpassen is prima, maar een muur bouwen laten we over aan Trump.
Je vergist je volgens mij hoe aanvallend je kunt spelen met 5-3-2. In de aanval vervangen Dest en PVA Bakayoko en Lang op de flanken. Hierdoor krijgt Kuuk eindelijk eens voorzetten ipv flankspelers die naar binnen komen. En daarbij heeft Luuk een tweede spits om zich heen.

Ook qua pressing en bal terug veroveren is het handig dat Dest en PVA hoog staan waardoor zij druk kunnen zetten op hun backs. Achterin speel je dan 1 op 1 met 3 cv's.

Het enige wat je ertegen in kunt brengen is dat je Bakayoko uit de basis houdt en je beste speler (Lang) niet op zijn beste positie speelt. Overigens zou je met Sambo en Mauro twee uitermate geschikte full wingbacks achter de hand hebben.
 
Dest en PVA zijn wel bij uitstek wingbacks. Zou op zich wel tegen een sterkere tegenstander defensie versterkt willen zien en zo spelen:

Benitez
Teze - Debast - Boscagli
Dest - Schouten - Veerman - PVA
Saibari/Babadi/Tilmann
Luuk - Lang
Baka op de bank?
 
Terug
Bovenaan Onderaan