Ideale opstelling PSV

Geen Van Duiven, die moet spelen, anders staat hij stil. Ik zou gewoon voor Vertessen gaan, prima standin voor Luuk, en kan oom op de vleugels. Er is sprake van Silva nog een jaar huren, met Vertessen heb je dan zo'n beetje de schaduwvoorhoede staan.

Ramalho veel te duur als reserve, proberen van af te komen, evenals Til,maar zal wel niet lukken. Ik zou ook Teze and Obispo als backup houden, tenzij er grote bedragen voor geboden gaan worden.

En het allerbelangrijkste, het zou mij echt ten zerste verbazen als Xavi hier volgend jaar nog speelt. Die gaat gewoon cashen op een iets hoger nivo, en gelijk heeft hij..
Van Duiven moet inderdaad vlieguren gaan maken elders in de eredivisie.

Ik zou van Duiven eerst bij PSV 1 een kans geven. Krijgt ie echt te weinig tijd, dan lekker in de winterstop verhuren.
Verder zou ik zeker voor Zerrouki gaan.

Laatst bewerkt:
Ik zou van Duiven eerst bij PSV 1 een kans geven. Krijgt ie echt te weinig tijd, dan lekker in de winterstop verhuren.
Verder zou ik zeker voor Zerrouki gaan.

Voor welke plek is Zerrouki dan, voor 6 of voor 8? Ik kijk zelf maar 2x per jaar naar FC Twente dus ik heb eigenlijk geen idee wat voor speler het is. Zijn WhoScored profiel laat zowel eigenschappen van een 6 als van een 8 zien dus daar wordt het ook niet veel duidelijker van. Waren er maar heat-maps gratis beschikbaar, zou Forum-scouten ook een stuk makkelijker zijn.

Voor welke plek is Zerrouki dan, voor 6 of voor 8? Ik kijk zelf maar 2x per jaar naar FC Twente dus ik heb eigenlijk geen idee wat voor speler het is. Zijn WhoScored profiel laat zowel eigenschappen van een 6 als van een 8 zien dus daar wordt het ook niet veel duidelijker van. Waren er maar heat-maps gratis beschikbaar, zou Forum-scouten ook een stuk makkelijker zijn.
Moet niet te makkelijk worden. Dan kun je meteen bij PSV zelf aan de slag.

• Hahaha!
Reactions: Bas
Met hoe slecht Luuk gaat, is het niet eens zo gek om Van Duiven de komende wedstrijden eens voor de leeuwen te gooien. Baat het niet dan schaadt het niet.

Met hoe slecht Luuk gaat, is het niet eens zo gek om Van Duiven de komende wedstrijden eens voor de leeuwen te gooien. Baat het niet dan schaadt het niet.
In de komende 2 wedstrijden tegen Excelsior en FC Volendam klaarstomen voor de dubbele confrontatie met Ajax op 23 en 30 april.

Luuk maakte wel 2 goals en een assist tegen NEC. Vind schaadt het niet, niet kloppend. Ondanks dat ik meer van Luuk verwacht(te) dit seizoen.

Volgens mij meestal op 6. Maar Twente speelt-denk ik-met een middenveld met de punt naar voren.

Wat zijn de kwaliteiten van Zerrouki? Hoe vaak heb je hem zien spelen op 3 minuten samenvatting bij studio sport na? Wat kan hij beter dan Veerman?
Ik kijk hele wedstrijden in de Eredivisie en Premier League, Ralf. Hij is tactisch en verdedigend sterker dan Veerman. Aan de bal is ‘ie ook goed, niet per se beter dan onze Joey.

Ik kijk hele wedstrijden in de Eredivisie en Premier League, Ralf. Hij is tactisch en verdedigend sterker dan Veerman. Aan de bal is ‘ie ook goed, niet per se beter dan onze Joey.
Denk je dat ie beter is als Van den Boomen? Die kun je denk ik wel voor een vergelijkbaar bedrag, al dan niet minder (want is ''al'' 27) ophalen.

Vervanger voor Sangare (8). Guti behouden en die op 6. Ik opteer nog steeds meer een 4-4-2. Met: Guti-Zerrouki-Veerman-Simons.

Terug
Bovenaan Onderaan