Ibrahim Sangaré (M)

Als het goed is heb ik dat niet getypt of in een hele dronken bui maar dat lijkt me ook sterk😂 kon het ook niet terug vinden maar geen probleem haha!
Inderdaad, ik zie het ook niet terug als ik op het verwijzende pijltje klik. Ik denk dat er iets mis is gegaan met het quoten of wat dan ook.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Als zijn snellere terugkeer - dank je wel, Egypte,- nu eens zou betekenen dat we uit de komende 14 duels de volle 42 punten halen kan dit toch nog betekenen;
"oh eindhoven, is wonderful, en aan het eind van het seizoen weer overvol".
Met een groot banier 25 boven de ingang van het stadhuis.:PSV:
 
Sangare laatste 10 min ofzo. Weet dat het niet reeel is. Maar zie hem soms dingen doen die ik nog nooit bij Zahavi of Vinicius heb gezien.
Ik zou hem toch gewoon op z'n plek laten.. brengt de nodige stabiliteit op het middenveld
 
Vandaag weer eens onthutsend zwak. Te traag in bewegingen en in balbehandeling. Is ook niet zo gek. Alleen hele goede en wendbare voetballers met een geweldige techniek kunnen op zo’n veld zich onttrekken aan de malaise.
 
Vandaag weer eens onthutsend zwak. Te traag in bewegingen en in balbehandeling. Is ook niet zo gek. Alleen hele goede en wendbare voetballers met een geweldige techniek kunnen op zo’n veld zich onttrekken aan de malaise.
Het is ook wel een plasticmat die al een paar jaar geleden vervangen had moeten worden. Wat dat betreft is het naast de 3 punten pure winst dat we volgens mij ongeschonden van t veld gekomen zijn.
 
Vandaag weer eens onthutsend zwak. Te traag in bewegingen en in balbehandeling. Is ook niet zo gek. Alleen hele goede en wendbare voetballers met een geweldige techniek kunnen op zo’n veld zich onttrekken aan de malaise.
Die persoonlijke fout was een blunder in overtreffende trap. Maar hij moet gewoon naast Guti. Dan rendeert ie het beste, maarja, Schmidt...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die persoonlijke fout was een blunder in overtreffende trap. Maar hij moet gewoon naast Guti. Dan rendeert ie het beste, maarja, Schmidt...
Heeft toch helemaal niks met Guti te maken of aan een ander wat hij vandaag prutsteerde? Als dat er toe doet, ligt zijn wanprestatie eerder aan het verschil tussen Mauro/Max die linksachter in zijn zone een verschil van dag en nacht laten zien. Moet het wel zijn, want afgelopen donderdag met Guti was het namelijk ook prut, dus toen kan jouw idee niet het probleem geweest zijn.

Maar daar lag het ook niet aan, want een halve breedtepass op het middenveld over 7 meter met alle ruimte en tijd ging al 3 meter in de breedte mis vanmiddag. Het leek helemaal nergens op. Zal wel aan het veld gelegen hebben.

Hij voetbalt alleen maar voor zichzelf lijkt wel. Zoals meerdere medespelers; Gakpo, Bruma en Noni. Daardoor is het geen team. Worden simpele, goede keuzes overgeslagen en wordt het een partij moeilijk-doen en stroperig slecht.

De transfermiljoenen verdampen intussen. Maar niet dankzij Veerman….eerder dankzij het gebrek aan teambuilding.
 
Laatst bewerkt:

Verstaat er iemand Spaans? Vanaf 13:06 bespreekt hij Sangare.
Hij zegt niet super veel interessants.

Hij noemt Sangaré misschien wel de beste optie, vanwege het financiele aspect. Zijn marktwaarde is 15 miljoen, later zegt hij nog wel dat die 15 miljoen niet realistisch is aangezien hij bij PSV sleutelspeler is. Sinds vorig seizoen heeft Sangaré zijn aandacht gegrepen. Hij noemt hem hetzelfde soort speler als Yaya Touré maar zegt ook dat hij nog lang niet op dat niveau zit. Volgens hem zou hij stand-in voor Busquets moeten zijn, vanwege zijn blessuregevoeligheid. Daarna benoemt hij een paar keer dat Busquets al oud is en dat Sangaré 24 is.
 
Vandaag weer eens onthutsend zwak. Te traag in bewegingen en in balbehandeling. Is ook niet zo gek. Alleen hele goede en wendbare voetballers met een geweldige techniek kunnen op zo’n veld zich onttrekken aan de malaise.
Ik denk juist dat het een veld is voor hele beperkte voetballers. Bal wegtrappen en er achteraan rennen, kijken waar de bal naar toe stuitert.
Slechte pot van Sangare gisteren. Tja, ook helden kunnen wel eens een off-day hebben.
 
Ik denk juist dat het een veld is voor hele beperkte voetballers. Bal wegtrappen en er achteraan rennen, kijken waar de bal naar toe stuitert.
Slechte pot van Sangare gisteren. Tja, ook helden kunnen wel eens een off-day hebben.
Als ze de bal weg trappen wel. Maar wanneer ze de bal toch willen aannemen en dan nog een draai willen maken enz, dan moeten ze technisch gezien van hele goede huizen komen. Götze in zijn betere tijd, een Afellay, vd Vaart, Sneijder enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan