Ibrahim Sangaré (M)

Mikasa

Internationale Legende
Uit ervaring kan ik zeggen dat je jezelf dan toch wel even iets groter voelt worden wanneer je zo'n prachtige oranje outfit om je schouders voelt hangen etc.
Bleef bij mij maar bij één interland als junior tegen Duitsland maar toch wat een gevoel 🤩

Nee ik gun het Sangare van harte zoiets kun je eigenlijk niet ontzeggen wanneer de kans zich voor doet
Atletiek toch?

Kruspe

Administrator
Administrator
Gekke vraag, maar waarom zou het daar wel goed gaan? Het probleem is toch de samenkomst van veel spelers en staff uit verschillende landen?
Daar is iedereen geboosterd?
Don't shoot the messenger, ik heb geen idee. :xp:

Ik kan me wel voorstellen dat het de situatie in de luxe van Doha veel makkelijker te controleren/sturen is dan om de drie dagen door Kameroen te reizen, maar echt ideaal is het allemaal niet.

Bacchus

Batmin
Administrator
Don't shoot the messenger, ik heb geen idee. :xp:

Ik kan me wel voorstellen dat het de situatie in de luxe van Doha veel makkelijker te controleren/sturen is dan om de drie dagen door Kameroen te reizen, maar echt ideaal is het allemaal niet.
Ik schoot niet. Ik was gewoon een beetje nieuwsgierig.

PSVNEC

Routinier
Weet niet of je het filmpje hebt gekeken, maar Ibi is wel meer dan alleen een sloper. Daarbij geeft Boscagli dezelfde passjesals Guti. En we zijn ff verder dan vorig seizoen. Jij vond waarscheinlijk Sangare vorig seizoen ook maar niets.
Ik zeg letterlijk dat het duo goed staat. Ja Boscagli geeft ook veel van die passjes. en ook vorige jaar zag je toen Boscagli naar Sangare stond dat het elftal beter ging lopen. Dat zal best een taalding geweest zijn, maar ook omdat die 2 complementair aan elkaar zijn. En in de eredivisie is dit gewoon een prima duo net zoals Sangare Guti

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Weet niet of je het filmpje hebt gekeken, maar Ibi is wel meer dan alleen een sloper. Daarbij geeft Boscagli dezelfde passjesals Guti. En we zijn ff verder dan vorig seizoen. Jij vond waarscheinlijk Sangare vorig seizoen ook maar niets.
Sangaré speelt nu een stuk beter omdat je ziet dat hij veel verder van zijn positie af kan komen om druk te zetten etc. Dan kom je in een lekkere flow en beginnen andere dingen ook ineens beter te lopen.

Sangaré is echt een stuk minder als hij degene moet zijn die altijd maar achter moet blijven hangen om defensieve stabiliteit te waarborgen. Nee laat onze Ivoriaan maar lekker heel het veld over razen, is hij veel beter in.

Daarnaast is Guti juist wel een defensieve middenvelder qua positie, alleen een ander soort dan jij in gedachten hebt

Bovenaan Onderaan