Ibrahim Afellay (M)

Hij blijft achter in Eindhoven en gaat niet eens mee met de groep. Volgens MvB is het beter voor hem om 3 dagen te trainen... Nog meer trainen?

Dat is gewoon beter. Wel besloten he, want anders werkt Ibi gewoon niet zo lekker. Wij onderschatten de rol van Ibi. Iedere tegenstander staat feitelijk al met 1-0 achter in de wetenschap dat Ibi aan het trainen is. Mijn advies? Je moet 'm voorzichtig brengen.
 
Waar zijn de mensen nu die riepen dat een halve Afellay ( mag appelflap niet meer gebruiken, hoe toepasselijk het ook is ) nog steeds ruim goed genoeg is voor de Eredivisie :sleep: Hem kan je niks kwalijk nemen, maar mensen die hem binnen halen of graag (goed) willen zien voetballen wel. Hij heeft in de afgelopen half jaar meer gedaan dan in zijn afgelopen 7 jaar, wat kan je in godsnaam van zo'n wrak meer wensen dan pff

1 grote grap, mede mogelijk gemaakt door sentimentele bullshit van clubicoon blabla, daar profiteert Ibi van en zijn baas MVB, terwijl ze beide niet hier thuis horen.
 
Waar zijn de mensen nu die riepen dat een halve Afellay ( mag appelflap niet meer gebruiken, hoe toepasselijk het ook is ) nog steeds ruim goed genoeg is voor de Eredivisie :sleep: Hem kan je niks kwalijk nemen, maar mensen die hem binnen halen of graag (goed) willen zien voetballen wel. Hij heeft in de afgelopen half jaar meer gedaan dan in zijn afgelopen 7 jaar, wat kan je in godsnaam van zo'n wrak meer wensen dan pff

1 grote grap, mede mogelijk gemaakt door sentimentele bullshit van clubicoon blabla, daar profiteert Ibi van en zijn baas MVB, terwijl ze beide niet hier thuis horen.

Is ie ook wel, maar dit is geen halve Afellay natuurlijk; hij speelt namelijk nooit.
 
Ik weet niet meer wie het hier zei, maar die sloeg de spijker op zijn kop met de opmerking dat PSV is doorgeslagen in het winkelen in de grabbelbak; de "projectjes." Spelers met een mankement die ooit beloftevol waren. Afellay, Baumgartl, Bruma, Romero, etc.

Was dat niet onze eigen Bondscoach? Wie het ook was, het was een goed punt.
 
Is ie ook wel, maar dit is geen halve Afellay natuurlijk; hij speelt namelijk nooit.
Ik hoop dat de nieuwe coach de aanvoerdersband, die Afellay dit seizoen nog niet om heeft gehad in de serieuze wedstrijden van PSV1, direct afpakt van Ibi....dan heeft Ibi er geen last van en wij ook niet....
 
Laat m donderdag lekker starten, in ieder geval beter dan Rosario op dit moment

Wat ik wel opvallend vond is dat 90% van de ballen die hij in zijn voeten kreeg ook meteen werden doorgekaatst, als in 1 keer tikken. Toen ik daar bij andere spelers op ging letten zag ik bijna altijd eerst een aanname voordat de bal werd doorgetikt. Dat 1 keer tikken geeft alles toch net wat meer tempo
 
Laat m donderdag lekker starten, in ieder geval beter dan Rosario op dit moment

Wat ik wel opvallend vond is dat 90% van de ballen die hij in zijn voeten kreeg ook meteen werden doorgekaatst, als in 1 keer tikken. Toen ik daar bij andere spelers op ging letten zag ik bijna altijd eerst een aanname voordat de bal werd doorgetikt. Dat 1 keer tikken geeft alles toch net wat meer tempo
Ja daar erger ik mij al een paar jaar aan, gros beschikt kennelijk niet over de kwaliteiten om dit met grote regelmaat te doen.
 
Ja daar erger ik mij al een paar jaar aan, gros beschikt kennelijk niet over de kwaliteiten om dit met grote regelmaat te doen.
En dat is echt vreemd als je weet dat die jongens al vanaf hun 7e of zo minimaal 3 keer per week trainen en later zelfs 2x per dag. Waar ligt het aan? Aan de trainingen of iets anders?
 
Ja daar erger ik mij al een paar jaar aan, gros beschikt kennelijk niet over de kwaliteiten om dit met grote regelmaat te doen.
Maar als je in 1 keer passt, is de bal altijd minder zuiver, dan wanneer je eerst aanneemt en dan passt. In principe kun je dus altijd beter eerst aannemen, tenzij je er goed voor staat ten opzichte van een medespeler en de bal heel zuiver naar je toe komt.
 
Laatst bewerkt:
Maar als je in 1 keer passt, is de bal altijd minder zuiver, dan wanneer je eerst aanneemt en dan passt. In principe kun je dus altijd beter eerst aannemen, tenzij je er goed voor staat ten opzichte van een medespeler en de bal heel zuiver naar je toe komt.

Dus niet altijd. :rolleyes:
 
Maar als je in 1 keer passt, is de bal altijd minder zuiver, dan wanneer je eerst aanneemt en dan passt. In principe kun je dus altijd beter eerst aannemen, tenzij je er goed voor staat ten opzichte van een medespeler en de bal heel zuiver naar je toe komt.
Bij tegenstanders die de bus parkeren is 1x raken dé manier om er doorheen te komen. Aannemen en doorpassen kan zuiverder zijn maar geeft de tegenstander ook meer tijd om te reageren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan