Ibrahim Afellay (M)

Ik denk echt dat het stadion ontploft als hij in gaat vallen. Mits fit zie ik die jongen nog zeer belangrijk worden op het veld.
Ik blijf het vreemd vinden dat het zo werkt maar onderschat ook zijn waarde niet bij de ontwikkeling van Ihattaren. Ik ben er uiteraard niet bij, maar geloof zeker dat hij een hele grote invloed heeft op die jongen.
Verder hoor je Ibi nergens klagen, of populaire interviews geven als zijnde hij de vedette is. Tot nu toe zeg ik een dikke prima.
 
Ik denk echt dat het stadion ontploft als hij in gaat vallen. Mits fit zie ik die jongen nog zeer belangrijk worden op het veld.
Ik blijf het vreemd vinden dat het zo werkt maar onderschat ook zijn waarde niet bij de ontwikkeling van Ihattaren. Ik ben er uiteraard niet bij, maar geloof zeker dat hij een hele grote invloed heeft op die jongen.
Verder hoor je Ibi nergens klagen, of populaire interviews geven als zijnde hij de vedette is. Tot nu toe zeg ik een dikke prima.
En als hij straks invalt in de arena of kuip en hij maakt de winnende dan is ie al van waarde geweest?
 
Ik denk echt dat het stadion ontploft als hij in gaat vallen. Mits fit zie ik die jongen nog zeer belangrijk worden op het veld.
Ik blijf het vreemd vinden dat het zo werkt maar onderschat ook zijn waarde niet bij de ontwikkeling van Ihattaren. Ik ben er uiteraard niet bij, maar geloof zeker dat hij een hele grote invloed heeft op die jongen.
Verder hoor je Ibi nergens klagen, of populaire interviews geven als zijnde hij de vedette is. Tot nu toe zeg ik een dikke prima.

Ik heb ook geen probleem met Ibi. Ik heb een klein probleem met hoe het allemaal verlopen is. Of dat allemaal terecht is, geen idee. Ook ik ben wel eens bevooroordeeld. En nogmaals, ik hoop dat ik m'n woorden moet inslikken want ik wil gewoon dat iedereen het goed doet.
 
Lachwekkend allemaal. Afellay is wel fit genoeg om 90+ minuten bij jeugdploegen te spelen, maar 'nog niet klaar' om zelfs maar 10 minuutjes in te vallen bij het eerste. En van Bommel maakt hem dan aanvoerder. Wat een pannenkoek. o.O

Nee, nee, hij moet voorzichtig gebracht worden hoor. Over 10 wedstrijden zal men er eens over na gaan denken om hem misschien eens vijf minuutjes in te laten vallen voor PSV-1, maar dat moet wel eerst goed overwogen worden, want hij komt natuurlijk pas 8 maanden terug van een blessure.
 
Lachwekkend allemaal. Afellay is wel fit genoeg om 90+ minuten bij jeugdploegen te spelen, maar 'nog niet klaar' om zelfs maar 10 minuutjes in te vallen bij het eerste. En van Bommel maakt hem dan aanvoerder. Wat een pannenkoek. o.O

Ik heb hierover een uitgebreide analyse geschreven in het topic over Mohamed Ihattaren. Geduld, achter alles zit een idee. Van Bommel is een meesterbrein die ons allemaal uitlacht als we de treble winnen dit seizoen.
 
Hij komt ook van ver, als je sinds 2012 geen pepernoot hebt geraakt.. men moet gewoon respect en geduld hebben, hij zal heus wel minuutje of 30 maken voor die weer geblesseerd raakt.
 
Ik heb hierover een uitgebreide analyse geschreven in het topic over Mohamed Ihattaren. Geduld, achter alles zit een idee. Van Bommel is een meesterbrein die ons allemaal uitlacht als we de treble winnen dit seizoen.

:unsure: De treble winnen? :confused: Dit seizoen? o.O


:maniac: ;)
 
Weer 90 minuten gespeeld in een oefenwedstrijd. Maar invallen bij een competitiewedstrijd, is teveel gevraagd?

Ik vind de situatie maar erg vreemd rond Afellay.
Snap er inderdaad helemaal geen hol van. Als hij dit kan, dan kan hij ook meedoen in de competitie. Het is nou niet zo dat de rest van het middenveld uitblinkt. Als hij het niet aan zou kunnen dan had hij al ermee gekapt lijkt mij.
 
Snap er inderdaad helemaal geen hol van. Als hij dit kan, dan kan hij ook meedoen in de competitie. Het is nou niet zo dat de rest van het middenveld uitblinkt. Als hij het niet aan zou kunnen dan had hij al ermee gekapt lijkt mij.
Afellay kan het momenteel alleen maar laten zien tegen amateurtjes en niet tegen professionals. Wel in oefenwedstrijden, maar niet in officiele, met andere woorden, we hebben een mooiweer-aanvoerder..!
 
Laatst bewerkt:
Afellay kan het momenteel alleen maar zien tegen amateurtjes en niet tegen professionals. Wel in oefenwedstrijden, maar niet in officiele, met andere woorden, we hebben een mooiweer-aanvoerder..!
Nou, hij zal het niet voor de lol doen.
 
"...PSV wil Afellay rustig brengen. 'Hij moet toch weer acclimatiseren hier in Brabant', aldus trainer Mark van Bommel. 'Wij willen hem niet overhaast laten spelen, met alle gevolgen van dien. Maar ik heb goede hoop dat we hem binnen twee jaar in actie gaan zien in het eerste', aldus de onder vuur liggende oefenmeester van de Eindhovense topclub."
 
Terug
Bovenaan Onderaan