Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Oh, is de transferperiode al voorbij dat we dit weten.Een nieuw seizoen met CL en als onbetwiste favoriet voor de 26e titel. Welke spelers gaan, wat moet erbij en pakken we een extra ronde in de CL of pakken we lekker de dubbel volgend seizoen.
Bella-Kotchap hebben we dus echt 3x niets aan gehad dit seizoen. Mag van mij weg. Was ook gehuurd toch, dus die zal wel vetrekken.Mogelijke vertrekkers zijn denk ik:
Benitez, Dest, Ramalho, Boscagli, Teze, Van Aanholt, Passeur, Tillman, Baka en Lozano. En Bella-Kotchap.
In het kader van blesssuregevallen past hij wel.Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
ik noteer dit als een 'doe maar niet'?In het kader van blesssuregevallen past hij wel.
Memphis Depay - Blessurehistorie
Dit is de blessure historie van Memphis Depay van de club Corinthians São Paulo. Op deze pagina worden alle blessures als ook schorsingen en afwezigheden van de speler getoond.www.transfermarkt.nl
Als hij gratis wil komen en contributie gaat betalen wel, maar anders inderdaad doe maar niet.ik noteer dit als een 'doe maar niet'?
Geen voorstander van.Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Veel aankopen. Drommel zal toch weggaan verwacht ik. Hij zal toch willen spelen en komt bij PSV niet meer in de goal.Bekijk bijlage 6651
RW: een echte topper met diepgang
Backup CM: een multifunctionele speler met veel power en dynamiek
Backup LCB: jong talent voor achter Boscagli
RCB: een speler met atletisch vermogen en snelheid (soort Bella-Kotchap zonder blessures)
Backup RB: jong talent die kan concurreren met Teze
Bijna dezelfde post tegelijkertijd!Veel aankopen. Drommel zal toch weggaan verwacht ik. Hij zal toch willen spelen en komt bij PSV niet meer in de goal.
Lijkt mij te blessure gevoelig. Zal qua salaris best veel kosten.Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Is er Boszbal-technisch ruimte voor een speler als hij die vooral heel veel zwerft en die veel vrijheid nodig heeft?Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Wat dat betreft ben je groot fan van Noano7k denk ik.Is er Boszbal-technisch ruimte voor een speler als hij die vooral heel veel zwerft en die veel vrijheid nodig heeft?
Los van het feit dat ik persoonlijk niet zoveel heb met spelers die de allure hebben van CR7, maar een mindere palmares dan Luuk de Jong. Bovendien vaak geblesseerd de laatste jaren.
Kampioen met Club en PSV en nog een lange carrière te gaan. Maar moet uitkijken dat hij idd niet op dezeflde hoop belandt. Heb het idee dat hij - mits fit - vrijer in zijn hoofd is dan Memphis.Wat dat betreft ben je groot fan van Noano7k denk ik.
Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?