Phillip Cocu
Clubicoon
Selectie/opstelling voorspellen is lastig. Als er 1 wijzing is bij dan kan er al veel veranderen in de transfers die gaan volgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die mag natuurlijk altijd komen, maar nog niet volgend jaar.Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Dit is compleet gebaseerd op een onderbuikgevoel, maar heb er een gevoel bij dat het een teleurstelling zou worden. Zal dan wat salaris betreft erg duur zijn en het is maar net hoe Depay er op dat moment mentaal in zit. Echt een leider zoals Luuk is hij niet en het is ook wel een speler die altijd voor het allerhoogste is gegaan. Of hij het dan nog kan opbrengen om de echte kartrekker te zijn bij PSV, op een niveau dat hij eigenlijk al heeft uitgespeeld, valt te bezien. Ook wel het gevoel dat er bij Memphis wat te veel randzaken spelen op ieder gegeven moment. Hoe hij zich uit, met wie hij omgaat. Niet alles daarvan vind ik een probleem, maar de media duikt daar natuurlijk wel weer boven op.Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Dat is dus niet altijd.Die mag natuurlijk altijd komen, maar nog niet volgend jaar.
Precies! Maar het gaat om het idee.Dat is dus niet altijd.
Lijkt me geen goed idee. Er is de afgelopen dagen veel positiefs gezegd over de chemie in de spelersgroep en ik ben bang dat Memphis een andere vibe zou introduceren die niet tot een verbetering zal leiden. Bovendien lijkt hij NL wel ontgroeid te zijn, dus dat moeten we dan maar niet willen.Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Volgens Sosa gaan we volgend seizoen pas het echte Ajax zien met alles wat ze nu geleerd hebben, dus ik zou jezelf niet te rijk rekenen.
Het blijft me verbazen dat die Kroaten van Ajax international zijn.Met Kroatië zal die helaas na 3 wedstrijden klaar zijn op het EK, dus alle tijd om voor te bereiden op het nieuwe kampioensjaar van ajaks
Het blijft me verbazen dat die Kroaten van Ajax international zijn.
Klopt. Maar speculeren is best leuk om te doen toch?Selectie/opstelling voorspellen is lastig. Als er 1 wijzing is bij dan kan er al veel veranderen in de transfers die gaan volgen?
Precies. Zet Sutalo maar neer in plaats van Ramalho en Sosa nu op de plek van Dest en je wordt weer fluitend kampioen.Ja ze kunnen niks, 3x bijna wereldkampioen, zo slecht zijn ze... Ik weet niet wat men de kroaten (en de rest) in de Bijlmer voedt, want iedereen is er slecht en das geen kroatisch issue alleen dan.
Laat die Kroatische troep nou gewoon bij Ajax. We willen toch juist sterker worden achterin?Precies. Zet Sutalo maar neer in plaats van Ramalho en Sosa nu op de plek van Dest en je wordt weer fluitend kampioen.
Ik vind Kroatië een hartstikke goed team. Vandaar dat het mij verbaast dat zij nog in aanmerking komen voor dat team. De Nederlandse internationals worden inmiddels vakkundig genegeerd.Ja ze kunnen niks, 3x bijna wereldkampioen, zo slecht zijn ze... Ik weet niet wat men de kroaten (en de rest) in de Bijlmer voedt, want iedereen is er slecht en das geen kroatisch issue alleen dan.
Ik vind Kroatië een hartstikke goed team. Vandaar dat het mij verbaast dat zij nog in aanmerking komen voor dat team. De Nederlandse internationals worden inmiddels vakkundig genegeerd.
nog duizend exotische eilanden waar je talenten kan 'plukken
Kijk nou uit, voor je het weet zit je een lijst na te tellen of het er wel 1.000 zijn.1000? Vertel, ik ken ze niet.
Kijk nou uit, voor je het weet zit je een lijst na te tellen of het er wel 1.000 zijn.
Ik maakte de claim nietVan jouw als feitenkoning had ik wel een lijst verwacht.