Zo'n wedstrijd kon je al een beetje zien aankomen. PSV speelt op enkele wedstrijden na eigenlijk het hele seizoen matig. Misschien een beetje voorbarig voor sommigen na een slechte wedstrijd, maar dit seizoen is duidelijk minder dan vorig seizoen. De schwung is eruit.
Ik kan eigenlijk niet wachten tot de winterstop om de fouten die gemaakt zijn in de zomer goed te maken (zal toch niet gebeuren)
Back(s) aantrekken is een must want ook Karsdorp is het niet (niet verrassend). En Dest die straks blessurevrij is moet eerst maar wedstrijdfit worden en in vorm raken.
In mijn ogen kan je Boscagli gaan verkopen en nu al zoeken naar een vervanger die in de winter kan komen. Die 6M ofzo die geboden werd, daar gaat hij nu naar toe, of eronder, met zijn spel. Hij hoort een van de ervaren leiders te zijn die het team optilt. Maar ik heb meer slechte dan goede wedstrijden van hem gezien dit seizoen. Heeft er duidelijk geen zin in.
Vervanger voor Schouten halen is een must, want niemand in deze selectie komt ook maar in de buurt van hem op zijn positie. Durf er niet aan te denken dat na de winterstop hij weer een paar weken niet beschikbaar is en deze periode zich herhaalt.
Wat ze dan wel goed gedaan hebben is geen contractverlenging bieden aan Benitez. Hopen dat ze zich niet gek hebben laten maken door zijn meerdere top prestaties de laatste tijd, want zijn fouten blijven zich herhalen. Wilt maar niet leren. Lijkt een beetje de Obispo op doel te worden, altijd weer een behoorlijke, kostbare fout. Iemand die bijna altijd een 6 is en soms een 7 is beter dan een iemand die soms een 8 en soms een 4 of 5.
En laten ze ook maar de wedstrijden van Dams met hem bespreken. Dat hij niet denkt dat hij al het mannetje is en dat hij teveel gaat vragen of niet verlengen. Laat hem dan maar gaan i.p.v. wanhopig nummers naar hem gooien om hem te laten tekenen. Ondanks alle lof die hij krijgt is hij niet van het niveau wat PSV hoort te hebben. Als back gaat het hem ook nooit worden ben ik bang. Misschien kan hij in de toekomst als CV verder.
Oh, en kijk als de wiedeweerga naar de medische staf en de mental coaches! De arrogantie, lui en laksheid, de constante opeenhoping van blessures. Wat heeft PSV dit slecht voor elkaar zeg! Al seizoenen lang!