Hirving Lozano (A)

Het lijkt erop dat Lozano in Eindhoven blijft....volgens De Telegraaf en Voetbalprimeur heeft Napoli zich vandaag officieel bij Ajax gemeld voor Neres. Als dat waar is, dan gaat Napoli dus vol voor Neres en het lijkt me sterk dat Napoli zowel Neres als Lozano gaat vastleggen voor 1 september. Dus, indien dit gerucht echt waar is, dan verkast Neres straks voor 50 miljoen naar Napoli en blijven wij opgescheept met Lozano, die onder Mark weinig speeltijd gaat krijgen en dus niet de 40+ miljoen euro gaat opleveren aan PSV om te kunnen investeren in de achterhoede en het middenveld.
 
Het lijkt erop dat Lozano in Eindhoven blijft....volgens De Telegraaf en Voetbalprimeur heeft Napoli zich vandaag officieel bij Ajax gemeld voor Neres. Als dat waar is, dan gaat Napoli dus vol voor Neres en het lijkt me sterk dat Napoli zowel Neres als Lozano gaat vastleggen voor 1 september. Dus, indien dit gerucht echt waar is, dan verkast Neres straks voor 50 miljoen naar Napoli en blijven wij opgescheept met Lozano, die onder Mark weinig speeltijd gaat krijgen en dus niet de 40+ miljoen euro gaat opleveren aan PSV om te kunnen investeren in de achterhoede en het middenveld.

PSV die (nog) investeert in het middenveld/de verdediging. Geloof je het zelf ;P. John en Mark zijn helemaal tevreden met de selectie. Als we überhaupt geld zouden vangen voor Lozano dan zou dat allemaal gestoken worden in het aantrekken van een aanvaller :lying:.
 
Het lijkt erop dat Lozano in Eindhoven blijft....volgens De Telegraaf en Voetbalprimeur heeft Napoli zich vandaag officieel bij Ajax gemeld voor Neres. Als dat waar is, dan gaat Napoli dus vol voor Neres en het lijkt me sterk dat Napoli zowel Neres als Lozano gaat vastleggen voor 1 september. Dus, indien dit gerucht echt waar is, dan verkast Neres straks voor 50 miljoen naar Napoli en blijven wij opgescheept met Lozano, die onder Mark weinig speeltijd gaat krijgen en dus niet de 40+ miljoen euro gaat opleveren aan PSV om te kunnen investeren in de achterhoede en het middenveld.

Omdat Lozano 1 wedstrijd op de bank zit denk jij dat hij weinig speeltijd krijgt? Als hij blijft en fit is speelt hij gewoon alles dit seizoen.
 
Het kan natuurlijk wel zo zijn, dat vanaf die 10.38 uur vandaag, de plannen gewijzigd zijn en dat die verrekte Neres roet in het eten gooit...
Dan maar F-vijven zou ik zeggen..
 
Als de overgang van Lozano naar Napoli uiterlijk dit weekend niet definitief is, dan geloof ik er helemaal niet meer in en ga ik ervan uit dat Lozano tot minimaal de winterstop bij PSV onder contract blijft....
 
Sorry foutje ik bedoelde La Gazzetta dello Sport.
Dat is wel een uiterst betrouwbare Italiaanse krant....zou het dan toch waar zijn dat Lozano vandaag zijn krabbel zet? Lijkt mij eigenlijk onwaarschijnlijk, want Lozano is toch meegereisd met de selectie naar Noorwegen voor de wedstrijd van morgen in de EL...???
 
Dat is wel een uiterst betrouwbare Italiaanse krant....zou het dan toch waar zijn dat Lozano vandaag zijn krabbel zet? Lijkt mij eigenlijk onwaarschijnlijk, want Lozano is toch meegereisd met de selectie naar Noorwegen voor de wedstrijd van morgen in de EL...???
Bedoel jij nou La Gazzetta of Corriere dello Sport Razinho?
Het lijkt me zelf wat stug. Verschillende media zeggen inderdaad dat hij mee is naar Haugesund. .
Corriere dat hij in Napels is.
Hij heeft dus of een tweelingbroer, of hij heeft netals Santo Padre Pio, de gave van bi-locatie...:)
il_340x270_1737932300_fi19.jpg
 
Laatst bewerkt:
Joh...Gazetta of Corriere....wat maakt het nou uit.....beide Pasta-kranten...maar eerlijk gezegd, geloof ik niet dat Lozano vandaag in Napels was om zijn contract bij Napoli te tekenen....Lozano zat vandaag gewoon naast Mark in het vliegtuig naar Noorwegen....
 
Joh...Gazetta of Corriere....wat maakt het nou uit.....beide Pasta-kranten...maar eerlijk gezegd, geloof ik niet dat Lozano vandaag in Napels was om zijn contract bij Napoli te tekenen....Lozano zat vandaag gewoon naast Mark in het vliegtuig naar Noorwegen....
Zijn er beelden van Lozano in Noorwegen, en dan bedoel ik niet een eventuele vakantie daar ooit, maar van vandaag?
 
Vind nergens in dat artikel dat Lozano effectief in Napoli is, enkel het gerucht dat er overeenstemming is en dat het gaat om details. Dat gezegd zijnde rijkt mijn italiaans naar het niveau google translate...
 
Terug
Bovenaan Onderaan