Hirving Lozano (A)

Technisch gezien kan een delegatie ook vanuit Napels naar Noorwegen vliegen, zoals JdJ Bruma in Porto de hand heeft geschud.

Maar ik denk vooral dat de Italiaanse bronnen te snel waren.
 
Technisch gezien kan een delegatie ook vanuit Napels naar Noorwegen vliegen, zoals JdJ Bruma in Porto de hand heeft geschud.

Maar ik denk vooral dat de Italiaanse bronnen te snel waren.
Penso di no. ik denk het niet CNG, nu Neres net heeft bijgetekend, Pepe bij Arsenal speelt, en James nog onzeker is.
Die smile van Lozano op de foto lijkt iets te verraden, bijvoorbeeld dat hij al getekend heeft...
 
Technisch gezien kan een delegatie ook vanuit Napels naar Noorwegen vliegen, zoals JdJ Bruma in Porto de hand heeft geschud.

Maar ik denk vooral dat de Italiaanse bronnen te snel waren.

Een transfer van Hirving Lozano gaat zo snel niet. Dat moet lang duren. :cautious: :sleep:
 
Dit gaat zo nog wel even duren. Die voorzitter van Napoli is kampioen pokeren. Ze hebben tientallen lijntjes uit liggen en wachten rustig af. Die blijft zitten tot de laatste kaart getrokken is en onderhandeld dit tot de laatste cent uit. En indien er een betere optie voorbijkomt dan Lozano kopen ze die buitenspeler mooi ergens anders. Tot die tijd zal Mark waarschijnlijk Lozano buiten het elftal houden.
 
Het is stiller dan stil rondom Lozano

giphy.gif
 
Dit gaat zo nog wel even duren. Die voorzitter van Napoli is kampioen pokeren. Ze hebben tientallen lijntjes uit liggen en wachten rustig af. Die blijft zitten tot de laatste kaart getrokken is en onderhandeld dit tot de laatste cent uit. En indien er een betere optie voorbijkomt dan Lozano kopen ze die buitenspeler mooi ergens anders. Tot die tijd zal Mark waarschijnlijk Lozano buiten het elftal houden.

Walgelijke vent die voorzitter. Als JDJ dit verprutst dan is ie echt een oelewapper. Sterker dan zijn onderhandelingspositie is niet denkbaar. Vervanger is al in huis en Lozano ligt langdurig vast. Kunnen dus mooi mee pokeren tot laatste seconde transfermarkt en hoofdprijs blijven vragen. 50 miljoen of 40 miljoen met flinke doorverkooppercentage. Anders kan die voorzitter mooi Margarita's gaan bakken met z'n grote bakkes.
 
Walgelijke vent die voorzitter. Als JDJ dit verprutst dan is ie echt een oelewapper. Sterker dan zijn onderhandelingspositie is niet denkbaar. Vervanger is al in huis en Lozano ligt langdurig vast. Kunnen dus mooi mee pokeren tot laatste seconde transfermarkt en hoofdprijs blijven vragen. 50 miljoen of 40 miljoen met flinke doorverkooppercentage. Anders kan die voorzitter mooi Margarita's gaan bakken met z'n grote bakkes.


Hier een foto van de voorzitter en z'n bakkes:

356741_v9_ba.jpg
 
Laat hem en Ancelotti maar lekker voor mr “ik faal overal-James” gaan. In januari 2020 komen ze alsnog uit bij Lozano. En dan heeft psv nog een betere uitgangspositie omdat Napoli naarstig op zoek is naar versterkingen. Geeft die voorzitter met zijn grote bek dan ook nog eens twee keer zijn geld uit. Win-win.
 
Bommel bedankt dat jij met je gruwelijke ego, en gebrek aan taktisch inzicht, Lozano kapot aan het maken bent. Je denkt ook niet aan het voortbestaan van de club.
Niet spelen, dan waarschijnlijk ook geen transfer van 42M.
Alsjeblieft verlaat ons mooie PSV en wel via de PSV laan, lekker dicht bij de trein op Eindhoven Beukenlaan.
 
Is er iemand die weet wat Lozano denkt te bereiken met zijn dolle stier-spel?
Ik snap de frustratie, als je trainer je op de bank houdt. Maar als je dan wel speelt, dan wil je toch juist bewijzen dat hij een fout maakt? Ofwel dat je heel goed bent en dus bij een club als Napoli thuishoort?
Nu was het onrustig en lomp, en kreeg hij het voor elkaar om 10 minuten na zijn invalbeurt al een gele kaart te pakken.
 
Is er iemand die weet wat Lozano denkt te bereiken met zijn dolle stier-spel?
Ik snap de frustratie, als je trainer je op de bank houdt. Maar als je dan wel speelt, dan wil je toch juist bewijzen dat hij een fout maakt? Ofwel dat je heel goed bent en dus bij een club als Napoli thuishoort?
Nu was het onrustig en lomp, en kreeg hij het voor elkaar om 10 minuten na zijn invalbeurt al een gele kaart te pakken.

Waar de sprongactie waarvoor hij m kreeg naar mijn idee echt geen geel waard was. Je kunt t ook uitleggen als zijn iele lichaam goed gebruiken.

In balbezit en qua positie kiezen zat er echter ook bij Lozano geen enkele lijn in. T leek of t hele team niet verder keek dan "waar is de bal nu" en geen idee had waar t heen moest.
 
Is er iemand die weet wat Lozano denkt te bereiken met zijn dolle stier-spel?
Ik snap de frustratie, als je trainer je op de bank houdt. Maar als je dan wel speelt, dan wil je toch juist bewijzen dat hij een fout maakt? Ofwel dat je heel goed bent en dus bij een club als Napoli thuishoort?
Nu was het onrustig en lomp, en kreeg hij het voor elkaar om 10 minuten na zijn invalbeurt al een gele kaart te pakken.
Lozano speelt alleen nog maar voor Lozano. En dat is al een tijdje aan de gang. daarbij neemt hij alle risico om zelf op te vallen, zonder dat het teamresultaat hem nog iets kan schelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan