huez
Aanvoerder
Ik zou er ook niks voor afzeggen.Dus de finale skip je als Nederland die niet speelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou er ook niks voor afzeggen.Dus de finale skip je als Nederland die niet speelt?
Die kans is best aanwezig.Dus de finale skip je als Nederland die niet speelt?
Als je dezelfde 15 goede spelers zou hebben, zou je weer kampioen worden. Nu zijn ze ook nog ingespeeld op elkaar.Ik vind die duiventil eigenlijk altijd wel leuk. Ik houd ervan om nieuwe spelers te zien en dat een team een andere dynamiek krijgt wanneer er andere spelers opstaan. Het gevaar is ook wanneer je steeds 15 goede spelers hebt voor de basis je jeugdopleiding daaronder gaat lijden. Toevallig viel het afgelopen jaar allemaal goed. Je kunt je ook afvragen of die prestatie van afgelopen jaar met precies dezelfde 15 basisspelers geëvenaard zou kunnen worden. Je moet de kussens soms even opschudden.
Benieuwd hoe je zoiets kan ontlopen of je moet ergens op de Veluwe diep in het bos gaan zitten ver weg van de bewoonde wereldDie kans is best aanwezig.
Benieuwd hoe je zoiets kan ontlopen of je moet ergens op de Veluwe diep in het bos gaan zitten ver weg van de bewoonde wereld
Niet aanzetten? Potje mens erger je niet spelen terwijl er een ek finale bezig is..Gewoon thuisblijven en de tv niet aanzetten?
Niet aanzetten? Potje mens erger je niet spelen terwijl er een ek finale bezig is..
Maar als ze dat bij de aftrap doet, dan kan je de overige 87 minuten toch gewoon kijken...?Als vrouwlief mij zwoel aankijkt en dan volgt de rest vanzelf. Beter dan een ek finale
Idem. Als ik 'm mis is het ook goed, en die hele kwalificatie heb ik traditiegetrouw overgeslagen.Wedstrijden van Nederland, en zelfs daarvan denk ik “leuk”, ipv dat ik klaar zit op de bank.
Je zal de finale halen met dit duo. Dan ben je ze allebei kwijt na het EK voor 80 mijoen per stuk.Idem. Als ik 'm mis is het ook goed, en die hele kwalificatie heb ik traditiegetrouw overgeslagen.
Dit elftal ligt er na de groepsfase uit tegen de eerste goede tegenstander.
Hoewel heel Nederland nog een beetje hoop mag houden nu het duo Schouten-Veerman in de basis komt natuurlijk.
Da's lekker shoppen.Je zal de finale halen met dit duo. Dan ben je ze allebei kwijt na het EK voor 80 mijoen per stuk.
Ja, vraag maar aan Mislitat!!Da's lekker shoppen.
Mikautadze gewoon voor 20 miljoen verkocht door Metz. Die Mislintat is denk ik beter dan vele denken alleen het bestuur en trainer van Ajax waren bagger.Ja, vraag maar aan Mislitat!!
Verkopen kunnen ze wel!!Mikautadze gewoon voor 20 miljoen verkocht door Metz. Die Mislintat is denk ik beter dan vele denken alleen het bestuur en trainer van Ajax waren bagger.
Mwah, hij leek er toch geen enkel benul van te hebben waar Ajax voor staat qua voetbal en qua instituut, en hoe een team samen te stellen; kan niet alleen maar aan de coaches hebben gelegen. Individueel zullen die spelers niet zo slecht zijn als ze lijken te zijn, maar als ze niet tot hun recht komen in het Ajax spel, dan mag je toch ook wel de TD aankijken. Stewart haalde bijvoorbeeld spelers die aansloten op de spelopvatting van Bosz. Net als Marcelo die bij ons in de verdediging de ultieme schlemiel was en er echt geen reet van kon; komt ie bij een andere club in een systeem waar ze met de kont in het eigen doel staan, blijkt ie ineens nog redelijk stabiel te zijn.Mikautadze gewoon voor 20 miljoen verkocht door Metz. Die Mislintat is denk ik beter dan vele denken alleen het bestuur en trainer van Ajax waren bagger.
gebeurt het hier voor de verandering 'n keer niet...Geblesseerd geraakt. Ai, was wel lekker op dreef.
Gebeurt ook veel bij Feyenoord en Ajax , alleen die volgen we niet zo intensief en merken we dat minder.gebeurt het hier voor de verandering 'n keer niet...
Ik voorspel alvast dat Noa tegen NEC iets blesseert.Geblesseerd geraakt. Ai, was wel lekker op dreef.
Oh, ik dacht dat het bij de Mexicaanse ploeg was gebeurd, maar dus gewoon in een oefenwedstrijd van ons. Nou ja, gelijk die City huurling maar doorsturen naar het eerste dan.gebeurt het hier voor de verandering 'n keer niet...