Sneeuwvlok2
International
Wordt een stuk minder interessant als ie uitblinkt in de CL met goals en het in de eredivisie ook heel goed gaat doen. Dat is de andere kant van de medaille.Dit klinkt erg interessant natuurlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wordt een stuk minder interessant als ie uitblinkt in de CL met goals en het in de eredivisie ook heel goed gaat doen. Dat is de andere kant van de medaille.Dit klinkt erg interessant natuurlijk.
Precies, of hij houdt zich in, maar dat deed hij afgelopen seizoen al. Gaat alleen nog gebruikt worden in de Vertessen rol. Stel dat het heel erg gaat lopen met hem dan kak je de 2e seizoenshelft in. Gewoon niet meer mee starten. Hij weet toch dat hij weggaat dus zal er vast vrede mee hebben om op de bank te zitten.Wordt een stuk minder interessant als ie uitblinkt in de CL met goals en het in de eredivisie ook heel goed gaat doen. Dat is de andere kant van de medaille.
Het is duidelijk dat er wel wat voor teruggehaald moet worden. Lang zal wel fit zijn hoor. Dus een vervanger voor Lozano op rechts die eventueel ook links kan spelen en een vervanger voor Bakayoko. Wanneer Stewart met zo veel geld alleen met een Driouech en of Sahraoui aan komt zetten mag hij wel vertrekken.Zijn tomeloze inzet (drive) ga ik zeker missen. Veel ballen op de paal deze keer, had ook zomaar anders af kunnen lopen. Maar hoewel hij niet gebracht heeft wat velen ervan gehoopt hadden, maar wel wat ik er helaas van verwacht had, ga je alsnog de CL-waardige optie op de flank missen. CL-waardig iig alleen al vanwege zijn 120% vol gas instelling die hij de hele wedstrijd volhoudt. Dat moet je nu wel gaan invullen. In Lang zie ik namelijk de volgende Romero, dwz, de volgende speler die van blessure naar blessure gaat hobbelen. En je moet als die wegvalt gewoon iets gelijkwaardigs op kunnen stellen.
MLS is volgens mij ook gewoon 1 grote zomeravondvoetbalcompetitie met goede verdiensten. Ik wil ook wel!Het is toch ook ergens vreemd dat ie alweer gaat. Matig seizoen gedraaid, maar hij sprak uit juist hier te willen zijn komende jaren. Zal Bosz hebben aangegeven dat hij niet voldoende perspectief meer heeft op een basisplaats?
Binnen komen als topaankoop en binnen een jaar alweer verkocht worden met vertrek per januari.
Voor voetballers die nog niet ver genoeg zijn een jaartje in Qatar af te bouwen. Soort tussenstation.MLS is volgens mij ook gewoon 1 grote zomeravondvoetbalcompetitie met goede verdiensten. Ik wil ook wel!
Het is inderdaad vreemd. Elders las ik dat deze verkoop al bij de komst van Lozano naar PSV afgesproken was, maar omdat San Diego nog niet gepromoveerd was konden ze hem nog niet eerder kopen oid. Mocht dit waar zijn blijft het alsnog vreemd zoals je al aangeeft op basis van zijn woorden en de beelden vanaf het moment van zijn aankomst hier. Vertrekt zo toch een beetje via de achterdeur.Het is toch ook ergens vreemd dat ie alweer gaat. Matig seizoen gedraaid, maar hij sprak uit juist hier te willen zijn komende jaren. Zal Bosz hebben aangegeven dat hij niet voldoende perspectief meer heeft op een basisplaats?
Binnen komen als topaankoop en binnen een jaar alweer verkocht worden met vertrek per januari.
Of eerder. Je kan ook meteen iets halen achter Lang en Lozano. We krijgen ook de CL. Als er budget is alvast voorsorteren en dan heb je meteen ook een indicatie of Lang fit blijft.Lozano zal dan geen basisspeler zijn tot 1 januari.
Probleem met deze constructie is dat PSV mogelijk ook pas in de winterstop een vervanger zal halen.
Wel gelijk tegen de goeie!!Eigenlijk alleen tegen Ajax. Maar hij had sowieso wissel geweest omdat Lang voor de basis was gehaald
Pieken op het juiste moment.Wel gelijk tegen de goeie!!
One hit wonderPieken op het juiste moment.
Ik snap het wel Lozano is een trotse jongen en een familie mens. PSV en Lozano hadden er beide waarschijnlijk meer van verwacht en het was nog een wens van hem om naar USA te gaan.
En toch vind ik het een vreemde transfer.
Ja dat is helaas vrijwel ieder jaar zo bij PSV. Er gaan teveel goede spelers weg.Wat jammer is, is dat PSV een speler kwijt raakt die moeiteloos in de basis meekan. Afgelopen seizoen had PSV er daar een stuk of 15 van. Dest was nr. 1, Lozano nr. 2. Er zullen nog zeker 3 spelers uit de basis verkocht worden, deels om te cashen, deels omdat die spelers zelf graag ergens anders willen spelen.
Dan ben je dus 5 basiswaardige spelers kwijt. Wil je volgend jaar weer meedoen voor de titel, dan zul je die een op een moeten vervangen. Als PSV gaat hopen op allerlei “spelers met potentie”, dan is de regeerperiode snel voorbij.
Aantal voordelen dit jaar:Ja dat is helaas vrijwel ieder jaar zo bij PSV. Er gaan teveel goede spelers weg.
En het is dan maar weer leven tussen hoop en vrees wat er volgend seizoen op het veld staat.
Dat klopt. Hopelijk wordt wel snel zaken gedaan, zodat ze goed aan de voorbereiding kunnen beginnen en niet met een half team en de rest pas komt in de laatste dagen van het transferwindow.Aantal voordelen dit jaar:
- CL gelden zijn zeker
- Spelen in CL is zeker
- PSV heeft afgelopen seizoen goede PR gedaan door het spel en lang ongeslagen blijven
- PSV toont zich steeds vaker een springplank naar grote competities
Stuk makkelijker koken dan voorgaande jaren.