Ik denk dat hij het liefst nog 4 jaar in Liverpool speelt.van wat ik van hem lees, vrees ik dat ie zijn carierre bij feyenooit gaat afsluiten. Hij heeft het in zijn interviews met de Engelse kranten bijna nooit over PSV.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat hij het liefst nog 4 jaar in Liverpool speelt.van wat ik van hem lees, vrees ik dat ie zijn carierre bij feyenooit gaat afsluiten. Hij heeft het in zijn interviews met de Engelse kranten bijna nooit over PSV.
Dat heb ik ook niet tegengesprokenIk denk dat hij het liefst nog 4 jaar in Liverpool speelt.
Heeft op dat moment ook te maken met de actuele situatie bij de club denk ik. Heeft hier ook mooie jaren gehad.Dat heb ik ook niet tegengesproken
Daarna zal hij nog willen voetballen en ik denk bij Feye
Niet zo gek. De club van zijn jeugd.Dat heb ik ook niet tegengesproken
Daarna zal hij nog willen voetballen en ik denk bij Feye
Welnee, met Sparta en PSV denkt hij bij zijn jeugd aan streepjes!Niet zo gek. De club van zijn jeugd.
Ja de club waarvan de supporters hem met dood gingen bedreigen bij zijn overstap naar PSV waarna hij zich genoodzaakt voelde om 4 ton te doneren aan de jeugdopleiding van hen. Lekker gevoel heb je dan idd bij zo’n club...Niet zo gek. De club van zijn jeugd.
Hoe lelijk het ook klinkt: die supporters zijn niet de club. Hij heeft daar jarenlang op het jeugdcomplex rondgelopen, zijn debuut gemaakt. Ik denk dat die bedreigingen zijn mooie herinneringen niet wegnemen.Ja de club waarvan de supporters hem met dood gingen bedreigen bij zijn overstap naar PSV waarna hij zich genoodzaakt voelde om 4 ton te doneren aan de jeugdopleiding van hen. Lekker gevoel heb je dan idd bij zo’n club...
Ik lees veel berichten over Gomes op de socials. Iemand die het hele artikel in VI toevallig wil en kan delen? Weet iemand in hoeverre Gomes nog is betrokken bij PSV, ik kan me herinneren dat hij net als Salcido werd genoemd als eventueel ambassadeur van PSV.
Thanks! Interessante combinatie wel, pastoor en zaakwaarnemer. Ik ben benieuwd of Gomes PSV in de toekomst zou kunnen helpen aan Braziliaanse talenten.
Krijgen we dan allemaal goddelijke talenten bij PSV?Thanks! Interessante combinatie wel, pastoor en zaakwaarnemer. Ik ben benieuwd of Gomes PSV in de toekomst zou kunnen helpen aan Braziliaanse talenten.
Welk interview? Ik lees dat gewoon niet. Mensen uit een donker verleden boeien toch niet joh.![]()
Is dit die V.o.c. Mentaliteit waar ze het destijds in de politiek over hadden?
Heeft ie weer geluk dat jij zo makkelijk bent...Nou vooruit dan. We hebben het er niet meer over.
Enige vorm van rancune is mij vreemd.Heeft ie weer geluk dat jij zo makkelijk bent...
Bacchus is net Blox, het glijdt gewoon van hem af.Enige vorm van rancune is mij vreemd.