Heurelho da Silva Gomes

Niet zo gek. De club van zijn jeugd.
Ja de club waarvan de supporters hem met dood gingen bedreigen bij zijn overstap naar PSV waarna hij zich genoodzaakt voelde om 4 ton te doneren aan de jeugdopleiding van hen. Lekker gevoel heb je dan idd bij zo’n club...
 
Ja de club waarvan de supporters hem met dood gingen bedreigen bij zijn overstap naar PSV waarna hij zich genoodzaakt voelde om 4 ton te doneren aan de jeugdopleiding van hen. Lekker gevoel heb je dan idd bij zo’n club...
Hoe lelijk het ook klinkt: die supporters zijn niet de club. Hij heeft daar jarenlang op het jeugdcomplex rondgelopen, zijn debuut gemaakt. Ik denk dat die bedreigingen zijn mooie herinneringen niet wegnemen.

Overigens is hij wat mij betreft van harte welkom bij PSV. Ik vind Wijnaldum een zeer prettige persoon.
 
Ik lees veel berichten over Gomes op de socials. Iemand die het hele artikel in VI toevallig wil en kan delen? Weet iemand in hoeverre Gomes nog is betrokken bij PSV, ik kan me herinneren dat hij net als Salcido werd genoemd als eventueel ambassadeur van PSV.
 
O jee. Bij Bacchus gaan z’n haren (o nee :ROFL:) rechtovereind staan bij dit interview. Gomes houdt ervan om alles correct te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan