Heurelho da Silva Gomes

Hoewel de manier waarop hij vertrokken is geenszins in aanmerking komt voor de schoonheidsprijs is Gomes in de 4 seizoenen dat hij onder de lat stond bij PSV uitgegroeid tot een clubicoon. Vandaar dat hij een eigen topic heeft in dit onderdeel.
Maar goed ook.

 
Was hij ook al niet zaakwaarnemer? Lijkt wel zo'n man die van alles een beetje doet en dan allemaal net niet maar hopelijk kan hij iets voor ons betekenen.
 
Al bakt hij er 23x niks van, altijd halen die man. Mijn grootste PSV held ooit en ja nog na Romario (Ronaldo? Wie is dat? Die komt niet in mijn top 3).
Lijkt om een scouting-achtige functie te gaan? Of buitenlandse sponsoring?

"De gewezen doelman woont weer in Brazilië, maar dat hoeft geen probleem te zijn. PSV denkt aan een nieuwe functie die Gomes ook kan uitvoeren als hij in zijn vaderland is."
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar goed ook.

"De liefde tussen het PSV-publiek en Gomes is er altijd gebleven" nou, daar ligt nog wel een kleine nuance. Zeg ik het zo netjes genoeg?
Ik ben wel benieuwd welke functie dat dan zou moeten of kunnen zijn en hoe ze e.e.a. in het vat denken te gaan gieten.
 
Hij wou toch dominee worden. :maniac:
Is dat zo? Nou, dan kan hij vanuit huis bidden voor PSV.
Zo schijnt de scouting ook te werken. Blind wat mensen contracteren en vervolgens veel bidden.

Ik hoop dat hij in Brazilië flink reclame maakt voor PSV. Het zou toch wat zijn als PSV weer eens een Braziliaanse diamant zou kunnen vastleggen.
 
Is dat zo? Nou, dan kan hij vanuit huis bidden voor PSV.
Zo schijnt de scouting ook te werken. Blind wat mensen contracteren en vervolgens veel bidden.

Ik hoop dat hij in Brazilië flink reclame maakt voor PSV. Het zou toch wat zijn als PSV weer eens een Braziliaanse diamant zou kunnen vastleggen.
Die hebben we al, in de persoon van Mauro :love:

(Jaja ik weet wel dat je wat anders bedoelt met diamant, maar laat me ff lekker fanboi zijn :star:)
 
Is dat zo? Nou, dan kan hij vanuit huis bidden voor PSV.
Zo schijnt de scouting ook te werken. Blind wat mensen contracteren en vervolgens veel bidden


Dat laatste klopt, maar ja werkt zo slecht...
 
Maar goed ook.


Kan-ie niet onder de lat? Hij zal Mvogo en Drommel er toch nog wel uit keepen?

Wat zou ik dat leuk vinden, zeg... Zou meteen weer een seizoenskaart kopen, alleen voor z'n sprongen vóór de wedstrijd. Verlaat ik meteen daarna weer het stadion om bij te tanken op het Wilhelminaplein.
 
Ik denk gewoon het 'ambassadeurschap', zoals bijv Romario, Salcido en Luuk dat ook zijn.
Dus eigenlijk niets… Wat merken we dan allemaal aan die andere twee hun “ambassadeurschap”?? We waren ver met Alvarez maar die ging toch naar Ajax. En welke Mexicanen heeft Salcido nou allemaal voorgesteld aan PSV? Uiteindelijk stelt zo’n “functie” helemaal niets voor.
 
Dus eigenlijk niets… Wat merken we dan allemaal aan die andere twee hun “ambassadeurschap”?? We waren ver met Alvarez maar die ging toch naar Ajax. En welke Mexicanen heeft Salcido nou allemaal voorgesteld aan PSV? Uiteindelijk stelt zo’n “functie” helemaal niets voor.
Eens…hoewel ik heel blij ben dat we Alvarez niet hebben gehaald trouwens, wat een matige speler is dat zeg…maar dat doet verder niets af aan het punt dat je probeert te maken😉
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dus eigenlijk niets… Wat merken we dan allemaal aan die andere twee hun “ambassadeurschap”?? We waren ver met Alvarez maar die ging toch naar Ajax. En welke Mexicanen heeft Salcido nou allemaal voorgesteld aan PSV? Uiteindelijk stelt zo’n “functie” helemaal niets voor.
Alles is tot niks te relativeren. Maar een Braziliaan die Eindhoven ervaren heeft als zijn 2e huis is geen verkeerd uithangbord in Zuid-Amerika. Handel is vaak gunnen. En laat Gomes nou net die gunfactor hebben. ;)
 
Dus eigenlijk niets… Wat merken we dan allemaal aan die andere twee hun “ambassadeurschap”?? We waren ver met Alvarez maar die ging toch naar Ajax. En welke Mexicanen heeft Salcido nou allemaal voorgesteld aan PSV? Uiteindelijk stelt zo’n “functie” helemaal niets voor.
Ik weet niet wat die functie precies in moet houden maar ik denk dat zoiets meer met naamsbekendheid te maken heeft dan dat zo'n ambassadeur een soort van scout voor moet stellen
 
Ik weet niet wat die functie precies in moet houden maar ik denk dat zoiets meer met naamsbekendheid te maken heeft dan dat zo'n ambassadeur een soort van scout voor moet stellen
Ik dacht ook niet aan scout zijn oid. Maar ik wacht al heel lang op de resultaten van dit soort contacten met bijv Salcido. Wat houdt dat precies in? Een ambassadeur doet heel wat zendingswerk en is de pr van zijn opdrachtgever. Dat zie ik allemaal nog niet zo concreet voorbij komen.
 
Ik dacht ook niet aan scout zijn oid. Maar ik wacht al heel lang op de resultaten van dit soort contacten met bijv Salcido. Wat houdt dat precies in? Een ambassadeur doet heel wat zendingswerk en is de pr van zijn opdrachtgever. Dat zie ik allemaal nog niet zo concreet voorbij komen.
Ik heb geen flauw idee wat het inhoudt. Heb sowieso meer het idee dat het een titel/functie om oud-spelers te belonen. Niet perse om ze echt een rol te geven
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan