Grootste PSV-kenner editie 2023

Mensen, het was mij weer een genoegen om de quiz te maken, beoordelen en deze terug te geven. Allen een goed 2024 toegewenst, dat er maar weer mooie PSV herinneringen gemaakt mogen worden. En eind dit jaar zal er een nieuwe quiz zijn.
Dank Der Jaufe voor de quiz. Ik wil anderen ook de gelegenheid geven om de rode lantaarn te winnen de volgende keer 😉. Daarom was dit mijn laatste deelname. Feitjes over PSV is niet zo mijn ding, zeg maar. Het ligt iig niet aan jou!
 
Dank Der Jaufe voor de quiz. Ik wil anderen ook de gelegenheid geven om de rode lantaarn te winnen de volgende keer 😉. Daarom was dit mijn laatste deelname. Feitjes over PSV is niet zo mijn ding, zeg maar. Het ligt iig niet aan jou!
Snap ik ergens wel, maar vorige editie was je zeker niet de laatste dus jouw deelname betekend niet automatisch dat anderen kansloos zijn ;)
 
Ontzettend bedankt weer voor de quiz, Der Jaufe! Er wordt wel gezegd dat je moet stoppen op je hoogtepunt, maar ik vind het veel te leuk om aan deze traditie mee te doen. Schrijf mijn naam alvast maar op voor de volgende editie😀!
 
Terug
Bovenaan Onderaan