Georginio Wijnaldum

Toch jammer dat Gini niet veel speelt de laatste tijd bij PSG. Hij schijnt ook minder gelukkig te zijn daar.

Ik weet dat hij totaal onrealistisch is, maar bedenk even het volgende middenveld: Sangare Gotze Gini

:oops:
 
Toch jammer dat Gini niet veel speelt de laatste tijd bij PSG. Hij schijnt ook minder gelukkig te zijn daar.

Ik weet dat hij totaal onrealistisch is, maar bedenk even het volgende middenveld: Sangare Gotze Gini

:oops:
Is wellicht minder gelukkig, maar verdient €10m per jaar. Daarvoor is hij naar PSG gegaan, en nergens anders voor.

En ik vermoed dat als hij daarna terugkomt naar Nl gewoon voor Feyenoord kiest.
 
Is wellicht minder gelukkig, maar verdient €10m per jaar. Daarvoor is hij naar PSG gegaan, en nergens anders voor.

En ik vermoed dat als hij daarna terugkomt naar Nl gewoon voor Feyenoord kiest.
Dat denk ik ook, eerlijk gezegd. Maar er zijn geen zekerheidjes mbt uit het buitenland terugkerende spelers
We dachten bijvoorbeeld dat Jaap Stam ook wel weer bij PSV zou tekenen toen hij terug naar Nederland kwam.
 
Toch jammer dat Gini niet veel speelt de laatste tijd bij PSG. Hij schijnt ook minder gelukkig te zijn daar.

Ik weet dat hij totaal onrealistisch is, maar bedenk even het volgende middenveld: Sangare Gotze Gini

:oops:
Ook dat is maar 1 speler die er staat als het moet: Sangaré.
Gotze en Gini zijn spelers die goed zijn als de rest ook goed is. Ik zie liever een Kampl komen. In ieder geval iets met techniek, creativiteit, maar ook een beetje een vechtertje.
 
Ook dat is maar 1 speler die er staat als het moet: Sangaré.
Gotze en Gini zijn spelers die goed zijn als de rest ook goed is. Ik zie liever een Kampl komen. In ieder geval iets met techniek, creativiteit, maar ook een beetje een vechtertje.
Hoe vaak heb je die zien spelen? Hij is wellicht haalbaar, want speelt meestal niet bij RB Leipzig. Tenminste afgelopen jaren niet. Betekent meteen dat we niet echt weten hoe hij speelt. Toch?
 
Hoe vaak heb je die zien spelen? Hij is wellicht haalbaar, want speelt meestal niet bij RB Leipzig. Tenminste afgelopen jaren niet. Betekent meteen dat we niet echt weten hoe hij speelt. Toch?
True. Bord op schoot scouting van Welt. ;) Maar wat ik van hem zag, beviel me en zou hier zeker wat toevoegen.
 
Een middenveld met Hiljemark en Ingesson wordt vast geen schaal.. ;)
Reminds me, Bacchus Wij zagen het aanvankelijk wel in d’n Oscar zitten toch?
Zeker wel!

Ik was langer dan gemiddels hoopvol, maar ik moest uiteindelijk toch onderkennen dat het niet élke wedstrijd een onverdeeld succes was.
 
Foot Mercato: Le PSG discute déjà avec un joueur pour remplacer Georginio Wijnaldum !.

Ze willen blijkbaar nu al van hem af??

Marktwaarde 30 miljoen
Maar dat gaat natuurlijk rap minder worden.

Ik zou eens een belletje plegen met Gini.
 
Foot Mercato: Le PSG discute déjà avec un joueur pour remplacer Georginio Wijnaldum !.

Ze willen blijkbaar nu al van hem af??

Marktwaarde 30 miljoen
Maar dat gaat natuurlijk rap minder worden.

Ik zou eens een belletje plegen met Gini.
Kom maar naar Eindhoven, Gini.
 
Nou hij verdient 9 miljoen per jaar.. Ik denk dat hij graag terug zou willen naar Liverpool maar die gaan nooit 30 miljoen betalen voor hem.
Ik weet ook wel dat het allemaal niet realistisch is. Neemt niet weg dat een man mag dromen... ;)
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Foot Mercato: Le PSG discute déjà avec un joueur pour remplacer Georginio Wijnaldum !.

Ze willen blijkbaar nu al van hem af??

Marktwaarde 30 miljoen
Maar dat gaat natuurlijk rap minder worden.

Ik zou eens een belletje plegen met Gini.

Heeft niet geweldig gespeeld en kwam toen op de bank. Dan krijg je dat. Bij PSG stel je niks voor, tenzij je Mbappe of Neymar heet. Zijn ze op je uitgekeken? (en dat gebeurt daar al snel) dan koopt men gewoon weer een nieuwe speler met de bodemloze put aan oliedollars die ze hebben. Dit had Wijnaldum kunnen weten. Maar ach, hij casht nog wel even flink nadat hij bij Liverpool jarenlang de minst verdienende basisspeler was. Bij Liverpool heeft ie alle mogelijke sportieve successen gevierd die er toe doen en nu viert ie financieel succes. Die komt nog niet terug naar Eindhoven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan