Georginio Wijnaldum

Feyenoord wist toch al lang dat ze geen doorverkoop-vergoeding zouden krijgen. Wie heeft het gerucht in de wereld gebracht dat Feyenoord een % zou ontvangen bij de verkoop van Wijnaldum?
 
Feyenoord wist toch al lang dat ze geen doorverkoop-vergoeding zouden krijgen. Wie heeft het gerucht in de wereld gebracht dat Feyenoord een % zou ontvangen bij de verkoop van Wijnaldum?

Dit is inderdaad weer erg dom. Hoe kan iets wat nooit is afgesproken een domper zijn? Wishfullthinking van een aantal journalisten.
 
"Die afspraak is echter nooit gemaakt. Feyenoord wilde in verband met de financiële situatie destijds liever meteen cash dan een deel van de mogelijke winst op de speler in de toekomst. Vergelijk je de twee scenario's, dan houdt PSV nu anderhalf miljoen extra over aan de transfer. "

Nice. :D

Tja, toen was 5 miljoen natuurlijk veel voor een speler met een contract van 1 jaar. Feyenoord had destijds de poen hard nodig, dus die wilden meteen cashen ipv over een aantal jaar.

Moet ik wel toegeven dat ik niet had verwacht dat Wijnaldum voor zo'n bedrag zou vertrekken. Ik vond het toen een groot risico, 13 miljoen voor Strootman/Mertens en 5 voor Wijnaldum. Heeft PSV uiteindelijk toch aardig wat opgeleverd.
 
Succes Wijnaldum. Ik heb genoten, in het begin was het allemaal wat lastig en velen twijfelden zelfs aan zijn kunnen bij PSV maar ik ben blij dat ik hem verdedigd heb want het is toch op een succes uitgedraaid.
 
De beelden

[video]https://youtu.be/8LPeNKCVCIw[/url]
Jammer dat een goede speler als Gini naar zo een club is gegaan. Het wordt echt niets met Newc United straks in de PL. Gini had veel beter gepast bij een ploeg als Everton of Liverpool oid. Newcastle heeft geen beleid en Gini had beter verdiend.
 
Jammer dat een goede speler als Gini naar zo een club is gegaan. Het wordt echt niets met Newc United straks in de PL. Gini had veel beter gepast bij een ploeg als Everton of Liverpool oid. Newcastle heeft geen beleid en Gini had beter verdiend.

Maar met Gini in de basis gaat Newcastle gewoon voor europees voetbal toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan