Georginio Wijnaldum

Wijnaldum zie ik nog wel voor Tottenham, West Ham, Everton, Stoke, of Liverpool of zo spelen. Die gaat denk ik echt niet mee degraderen.
 
Het is Gini gegund. Ik vond het al vanaf het begin niets, die grauwe wanbeleid-club Newc. United...
Westham is de laatste jaren wat stabieler en zou een mooie springplank zijn voor Gini.
 
West Ham, prachtige club. Alleen een beetje jammer dat ze van dat heilige stadion naar zo'n uit de grond gestampte UFO gaan...
 
West Ham, prachtige club. Alleen een beetje jammer dat ze van dat heilige stadion naar zo'n uit de grond gestampte UFO gaan...

Klopt erg jammer. Westham is een mooie club, met veel historie en die historie heeft zich toch voornamelijk in het huidige stadion afgespeeld. Maar goed, het voldoet niet meer aan de eisen en ze zullen waarschijnlijk ook meer geld gaan genereren met een modern stadion.
 
Dat lijkt mij niks met elkaar te maken hebben.

Ik denk dat bedoeld wordt dat 1) doorverkooppercentages gaan doorgaans over het verkopen van een speler voor een hoger bedrag dan waarvoor de club de speler gekocht heeft en dat 2) newcastle wegens degradatie en de salaris-situatie waarschijnlijk niet een veel hoger bedrag voor Wijnaldum zal opstrijken dan waarvoor hij van PSV overgenomen is. Indirect heeft het dus wel iets met elkaar van doen. Als er geen meerprijs is betekent dat geen doorverkooppercentage voor PSV.
 
Ik denk dat bedoeld wordt dat 1) doorverkooppercentages gaan doorgaans over het verkopen van een speler voor een hoger bedrag dan waarvoor de club de speler gekocht heeft en dat 2) newcastle wegens degradatie en de salaris-situatie waarschijnlijk niet een veel hoger bedrag voor Wijnaldum zal opstrijken dan waarvoor hij van PSV overgenomen is. Indirect heeft het dus wel iets met elkaar van doen. Als er geen meerprijs is betekent dat geen doorverkooppercentage voor PSV.

Doorverkooppercentage hoeft toch niet over de meerwaarde te zijn?
 
Zou dom van Brands zijn om dit niet te doen.
Newcastle is al lange tijd een degradatiekandidaat, ik hoop op zo'n 10-20%.

Volgens mij is Newcastle daar ook nog bij. Die hebben denk iets gezegd in de trant van: we tikken 20 miljoen af, dat is heel mooi betaald.
 
En werken met een toptrainer. Zou zomaar heel erg goed voor z'n ontwikkeling kunnen zijn. Wie had kunnen denken dat Gini carrière ging maken in Engeland, terwijl Memphis vooralsnog flopt.
Ik denk dat Gini op 21 jarige leeftijd en bij een club als United ook was mislukt. Vergeet niet dat hij 3 jaar nodig had om te worden zoals hij het laatste jaar hier was. De eerste twee jaar was het hier ook met regelmaat krom en kwel.
 
Ik denk dat Gini op 21 jarige leeftijd en bij een club als United ook was mislukt. Vergeet niet dat hij 3 jaar nodig had om te worden zoals hij het laatste jaar hier was. De eerste twee jaar was het hier ook met regelmaat krom en kwel.

Daarom was het verstandig om eerst naar Newcastle te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan