Georginio Wijnaldum

Gini, Gini, Gini :supp:

Klein gebaar maar tekent zijn karakter. Voorbeeldige prof, lieve jongen. De Dirk Kuyt zonder Wapperend Gouds Engelenhaar.
Inderdaad! Wat heeft die oma van hem toch een uitstekend werk verricht door hem zo op te voeden. Punten voor oma Wijnaldum!
 
Hopelijk heeft ie hen ook geadviseerd om later naar een stabiele club met goed beleid te verhuizen zodat zij niet meteen vanaf de eerste wedstrijd tegen de degradatie te moeten vechten.....
Heel erg jammer, dat zei ik al in juli dit jaar (dat dit een slechte keuze is) en dat blijf ik zeggen.
 
Hopelijk heeft ie hen ook geadviseerd om later naar een stabiele club met goed beleid te verhuizen zodat zij niet meteen vanaf de eerste wedstrijd tegen de degradatie te moeten vechten.....
Heel erg jammer, dat zei ik al in juli dit jaar (dat dit een slechte keuze is) en dat blijf ik zeggen.

Als je je een keer verveelt en gaat teruglezen zie je dat 95% het daarmee eens is. Newcastle voert al jaren een klote beleid met een bestuurder die zijn eigen spelersnamen niet kan onthouden (Younes Cabaye -> Younes Kebab, Pappis Cissé -> Pappis Sliesse) en waar trainers al worden afgekafferd naar twee nederlagen. Je ziet het aan Alen Pardew, uitgejouwd bij Newcastle maar een held bij Crystal Palace.
 
He-le-maal niemand die iets schrijft over de bijzondere prestatie van Gini? 4 x scoren in 1 wedstrijd? Dat is toch ongelofelijk Bondscoach, zelfs gij niet? :D
 
He-le-maal niemand die iets schrijft over de bijzondere prestatie van Gini? 4 x scoren in 1 wedstrijd? Dat is toch ongelofelijk Bondscoach, zelfs gij niet? :D

Wij gunden De Bondscoach de eerste reactie :D

Maar het is hem gegund. Prima goals ook. Overigens werd dit wel in een ander topic even aangestipt hoor.

2099442_heroa.jpg
 
He-le-maal niemand die iets schrijft over de bijzondere prestatie van Gini? 4 x scoren in 1 wedstrijd? Dat is toch ongelofelijk Bondscoach, zelfs gij niet? :D

Memphis kan een voorbeeld aan hem nemen. Zo rustig, relax naar de media, altijd een lach, nooit vervelend, geen vreemde uitspraken of uitdossingen... De Dirk Kuyt zonder Gouds Engelenhaar :nw:
 
Gun het Wijnaldum zeker deze prestatie voor een middenvelder die tegen degradatie voetbalt heeft toch wel 6 doelpunten en een assist gegeven.
 
Memphis kan een voorbeeld aan hem nemen. Zo rustig, relax naar de media, altijd een lach, nooit vervelend, geen vreemde uitspraken of uitdossingen... De Dirk Kuyt zonder Gouds Engelenhaar :nw:

Memphis heeft niet de intelligentie en opvoeding van Gini. Je kan dingen alleen verwachten als men het ook kan opbrengen. Iemand die en zelf niet een normaal IQ heeft EN stelselmatig mishandeld is en een instabiele opvoeding heeft gehad, zit heel anders in elkaar en straalt dat ook uit omdat ie niet slim genoeg is om zich anders voor te doen.
Bovendien zou Menphis het bij een Newec. ook wel zeer aardig hebben gedaan... Kwa druk en verwachtingen twee totaal andere werelden. Memphis is binnen gehaald als de nieuwe Ronaldo en kreeg meteen de heilige nummer 7 toebedeeld. Zijn shirt is na die van Messi en Ronaldo het meest verkocht in de wereld! Dat zegt wel wat vind ik
 
Memphis heeft niet de intelligentie en opvoeding van Gini. Je kan dingen alleen verwachten als men het ook kan opbrengen. Iemand die en zelf niet een normaal IQ heeft EN stelselmatig mishandeld is en een instabiele opvoeding heeft gehad, zit heel anders in elkaar en straalt dat ook uit omdat ie niet slim genoeg is om zich anders voor te doen.
Bovendien zou Menphis het bij een Newec. ook wel zeer aardig hebben gedaan... Kwa druk en verwachtingen twee totaal andere werelden. Memphis is binnen gehaald als de nieuwe Ronaldo en kreeg meteen de heilige nummer 7 toebedeeld. Zijn shirt is na die van Messi en Ronaldo het meest verkocht in de wereld! Dat zegt wel wat vind ik

Ik zeg alleen dat Memphis een voorbeeld kan nemen aan Gini, zijn houding, het plezier wat hij altijd uitstraalt. Dat is gewoon te leren of desnoods te faken.

Waarom je dan over het IQ of zijn moeilijke jeugd van Memphis moet beginnen snap ik niet. Die positieve houding had hij hier wel. Hij moet gewoon van z'n spatjes af. Da's alles.
 
Ik zeg alleen dat Memphis een voorbeeld kan nemen aan Gini, zijn houding, het plezier wat hij altijd uitstraalt. Dat is gewoon te leren of desnoods te faken.

Waarom je dan over het IQ of zijn moeilijke jeugd van Memphis moet beginnen snap ik niet. Die positieve houding had hij hier wel. Hij moet gewoon van z'n spatjes af. Da's alles.
Het gaat om de instabiele basis die je hebt: inherent hieraan is dat je snel uit je evenwicht kan raken bij grote spanningen en zaken waar je geen overzicht van kan behouden. Je IQ en je opvoeding zijn erg bepalend voor hoe je op situaties reageert. Ik heb hem ook in zijn beste tijd hier nooit met een vrolijke kop en ontspannen zien rondlopen of praten met de pers. Faken kan hij niet. Hij straalt nooit echt grote vreugde uit en nu al helemaal niet meer. Het is te leren maar voor 1 minuut; daarna val je gewoon in je eigen gewoontes en gaat die masker bij doorvragen al af.
Memphis heeft iemand nodig die hem structureert maar ook tegelijk een aai op zijn bol geeft. Van Gaal kan dat en heeft al 3 maanden gedaan. Maar nu vond Louis het wel tijd worden om Memphis echt te confronteren met zijn tekortkomingen. En terecht. Ik hoop dat hij daarnaast ook andere mensen heeft zoals Gini zijn oma heeft die hem met beide benen op de grond houdt maar tegelijk ook veel liefde geeft. Maar als Elia en Labyad zijn beste vrienden zijn dan vrees ik toch voor hem, al hoop ik dat als de grote Memphis fan natuurlijk niet!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan