Games & Game Consoles

Hij doet het aardig, mijn verwachtingen waren wel wat hoger gezien zijn stats. Maar t kan ook aan de aanvoer liggen natuurlijk.
Ben nu halverwege het seizoen. Bungel een beetje tussen de 3e en 6e plek. Had in de zomer op de laatste dag Ocampos nog gehuurd van Monaco, maar die is veel geblesseerd tot nu toe. Heb ik de winter Sebastiaan Rode vastgelegd :) Duurst betaalde speler nu, wou niet bijtekenen bij Frankfurt en stond op transferlijst. Totaalbedrag oplopend tot 1,5 milj euro betaald.
In de beker sta ik in de 1/8e finale nu.
 
Al mijn coins... WEG
256ql4l.png
 
Stelletje voetbalnurds allemaal hier, niemand die sinds 3 januari gamet? :D
Nog meer Wold of tanks verslaafden hier toevallig? Na 13 duizend battles pff.. behoor ik tot de zieke verslaafde nu ook.
 
Hallo,
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, met alle experts in dit topic :cool:

Ik ben net begonnen met FM14, maar het loopt nog voor geen meter. Ben bij PSV begonnen, maar heb de voorronde CL niet overleefd door een 0-3 verlies en een 1-1 gelijkspel tegen Grasshoppers. Heb de spelersupdate uit de winterstop:
PSV_ Tactiek Overzicht.jpg

Zoals je kan zien heb ik Bakkali verhuurd, en de vrij en Cavana gehaald.

Heeft iemand tips voor mij?
 
Hallo,
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, met alle experts in dit topic :cool:

Ik ben net begonnen met FM14, maar het loopt nog voor geen meter. Ben bij PSV begonnen, maar heb de voorronde CL niet overleefd door een 0-3 verlies en een 1-1 gelijkspel tegen Grasshoppers. Heb de spelersupdate uit de winterstop:

Zoals je kan zien heb ik Bakkali verhuurd, en de vrij en Cavana gehaald.

Heeft iemand tips voor mij?

Wil je wel helpen maar je screenshot is zo klein dat ik er een vergrootglas bij moet hebben.. :)
 

Heerlijk om mee te spelen, heb CR7 voor hem op RF gezet in mijn World cup fut team.

Is dat in FUT verschillend van normaal dan? Ik kan dat niet merken. Wijnaldum vind ik ook een fijne speler in Fifa overigens, lekker snel en dynamisch.

Late reactie :eek:
Maar niet echt een verschil gemerkt in Fut of Carreer mode met PSV. Ligt gewoon aan het feit dat Locadia best wel hoge finishing en pace heeft voor een Silver player.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is iemand met Photoshop bezig geweest, want Messi lijkt een mislukte facelift te hebben gehad.

10463929_10152598052104759_4637282985293929509_n.jpg
 
Is dit serieus de cover? (lol)

Ja de zuid amerikaanse versie, Dempsey zal vervangen worden. Maar die kop van Messi staat zo op alle covers haha. Daarnaast ben ik erop geattendeerd dat er wel iets NSFW in die foto van Dempsey zou kunnen staan, al kan het ook optische illusie zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja de zuid amerikaanse versie, Dempsey zal vervangen worden. Maar die kop van Messi staat zo op alle covers haha. Daarnaast ben ik erop geattendeerd dat er wel iets NSFW in die foto van Dempsey zou kunnen staan, al kan het ook optische illusie zijn.

Hij lijkt wel op Gerard Joling...
 
Ik heb 2 accounts: W. van Oosterhout en Willem van Oosterhout. Met het ene heb ik afgelopen seizoen de beker gewonnen, competitie doelstelling en competitie gewonnen met Engeland en zit nu bij Lyon waar ik m'n eerste wedstrijd met 7-0 van Valenciennes won (8e speeldag). Met het andere account heb ik als nummer 7 Napoli van nummer 1 AC Milan gewonnen in de bekerfinale met 6-0! Ik heb geen speeldagen of hoe die dingen ook heten.
 
Met Inter ben ik een paar seizoenen gaan spelen in fifa 13, ik heb Aubameyang gekocht en hij is met 63 goals topscorer geworden, af en toe een wedstrijd 9-0 gespeeld met zo'n 7 goals van hem
 
Terug
Bovenaan Onderaan