baabman
Supporter
Jazeker, en dan elke keer dat je er langs komt een keer tegen de enkels tikken.Je hebt ze verslagen door er langs te rennen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker, en dan elke keer dat je er langs komt een keer tegen de enkels tikken.Je hebt ze verslagen door er langs te rennen?
Ah, is dat de tactiek. Ik kwam er bij die draak nooit goed uit..Jazeker, en dan elke keer dat je er langs komt een keer tegen de enkels tikken.
Jazeker, en dan elke keer dat je er langs komt een keer tegen de enkels tikken.
Dat doet de schattige ondeugende kat van een familielid van mij soms bij meJazeker, en dan elke keer dat je er langs komt een keer tegen de enkels tikken.
Ik heb m'n paard gevonden (die had ik blijkbaar al die tijd al ), maar heb verder nog niet heel veel gedaan. Ben een beetje ten oosten van het kamp gaan ontdekken en daar kwam ik een man in een apenlichaam tegen, samen met nog twee van die grote trollen.Hoe is het ondertussen met Elden Ring Mentos ? Kom je er een beetje in ondertussen?
Ik heb afgelopen week deze gezien. Misschien helpt het. Voor mij wel in ieder gevalIk heb m'n paard gevonden (die had ik blijkbaar al die tijd al ), maar heb verder nog niet heel veel gedaan. Ben een beetje ten oosten van het kamp gaan ontdekken en daar kwam ik een man in een apenlichaam tegen, samen met nog twee van die grote trollen.
Heb niet echt veel meer gespeeld.
Zal 'm eens een keer bekijken.Ik heb afgelopen week deze gezien. Misschien helpt het. Voor mij wel in ieder geval
Het bleek dat ik de game helemaal verkeerd had aangepakt. Maar ik kwam ook van the witcher 3 af. Compleet andere gameplayZal 'm eens een keer bekijken.
Ik ben sinds vorige week helemaal verslaafd aan de racesim Le Mans Ultimate. Het is Early Access en zo buggy als de pest, maar mijn hemel wat ziet en klinkt het ongelofelijk vet! Hij is nu een goede week beschikbaar en heeft al drie fixes gehad. Dit beloofd mijn favoriete racesim te worden en ik kom van Automobilista 2 af en die is al erg goed.
Ik zit me nu al weer te verheugen tot vanmiddag dat ik mijn PC weer aan kan zwengelen en een race kan rijden.
Kan wel. Je kan de lengte van de races instellen, met eventueel time acceleration zodat je wel dag en nacht cyclus hebt. En er komt in een later stadium een mogelijkheid om te saven.Ik mag hopen dat die races geen 24 uur duren
In het verleden op die manier wel eens een 24 uurs race gedaan met GTR2.
Met stuur is ie echt geweldig. Op het forum lees ik dat het met controller ook te doen is al neemt het wel wat tijd in beslag om de juiste settings te ontdekken. Ik zou het niet weten, ik speel niet met controller.Gtr2 speel ik hu nog, met wat mods is het nog steeds geweldig. Autombilista2 doe ik ook veel, en voor half arcade project cars 2 en 3. De nieuwe le Mans heb ik mixed feelings voor, ik weet dat het nog niet af is maar met een controller vind ik het echt de minste van allen. Met stuur heb ik het nog niet gedaan
Klinkt een beetje als mijn eerste play through van Red Dead Redemption 2Ik dacht na 4 maanden elden ring spelen ik al over de helft was. Staat er dat ik pas 32 heb gehad. Hoe dan..