Games & Game Consoles

Hoe is het ondertussen met Elden Ring Mentos ? Kom je er een beetje in ondertussen?
Ik heb m'n paard gevonden (die had ik blijkbaar al die tijd al :zien:), maar heb verder nog niet heel veel gedaan. Ben een beetje ten oosten van het kamp gaan ontdekken en daar kwam ik een man in een apenlichaam tegen, samen met nog twee van die grote trollen.

Heb niet echt veel meer gespeeld.
 
Ik heb m'n paard gevonden (die had ik blijkbaar al die tijd al :zien:), maar heb verder nog niet heel veel gedaan. Ben een beetje ten oosten van het kamp gaan ontdekken en daar kwam ik een man in een apenlichaam tegen, samen met nog twee van die grote trollen.

Heb niet echt veel meer gespeeld.
Ik heb afgelopen week deze gezien. Misschien helpt het. Voor mij wel in ieder geval
 
Ik zit nu een uurtje of 80 in elden ring. Echt een solide rpg. In het begin erg lastig maar als je uiteindelijk weet hoe ie gespeeld moet worden (en dat duurde even bij mij) dan is de open world exploratie zonder duidelijke quests echt leuk. En de battles met sommige boss vijanden zijn net zo vet als die in the witcher 3.
Moeilijk om het spel los te laten voor meer dan een dag..
 
Ik ben sinds vorige week helemaal verslaafd aan de racesim Le Mans Ultimate. Het is Early Access en zo buggy als de pest, maar mijn hemel wat ziet en klinkt het ongelofelijk vet! Hij is nu een goede week beschikbaar en heeft al drie fixes gehad. Dit beloofd mijn favoriete racesim te worden en ik kom van Automobilista 2 af en die is al erg goed.
Ik zit me nu al weer te verheugen tot vanmiddag dat ik mijn PC weer aan kan zwengelen en een race kan rijden.

 
Ik ben sinds vorige week helemaal verslaafd aan de racesim Le Mans Ultimate. Het is Early Access en zo buggy als de pest, maar mijn hemel wat ziet en klinkt het ongelofelijk vet! Hij is nu een goede week beschikbaar en heeft al drie fixes gehad. Dit beloofd mijn favoriete racesim te worden en ik kom van Automobilista 2 af en die is al erg goed.
Ik zit me nu al weer te verheugen tot vanmiddag dat ik mijn PC weer aan kan zwengelen en een race kan rijden.


Ik mag hopen dat die races geen 24 uur duren ;P
 
Ik mag hopen dat die races geen 24 uur duren ;P
Kan wel. :grin: Je kan de lengte van de races instellen, met eventueel time acceleration zodat je wel dag en nacht cyclus hebt. En er komt in een later stadium een mogelijkheid om te saven.
Races tot 2,5 a 3 uur zijn wel te doen. Alles wat langer duurt wordt qua cooncentratie een uitdaging. Voor mij dan. Vandaar dat ik hoop dat die save optie er snel komt.

In het verleden op die manier wel eens een 24 uurs race gedaan met GTR2.
 
In het verleden op die manier wel eens een 24 uurs race gedaan met GTR2.

Gtr2 speel ik hu nog, met wat mods is het nog steeds geweldig. Autombilista2 doe ik ook veel, en voor half arcade project cars 2 en 3. De nieuwe le Mans heb ik mixed feelings voor, ik weet dat het nog niet af is maar met een controller vind ik het echt de minste van allen. Met stuur heb ik het nog niet gedaan
 
Gtr2 speel ik hu nog, met wat mods is het nog steeds geweldig. Autombilista2 doe ik ook veel, en voor half arcade project cars 2 en 3. De nieuwe le Mans heb ik mixed feelings voor, ik weet dat het nog niet af is maar met een controller vind ik het echt de minste van allen. Met stuur heb ik het nog niet gedaan
Met stuur is ie echt geweldig. Op het forum lees ik dat het met controller ook te doen is al neemt het wel wat tijd in beslag om de juiste settings te ontdekken. Ik zou het niet weten, ik speel niet met controller.

Project Cars 2 ook veel gespeeld. 3 nooit aangeraakt. Ging te veel de arcade kant op voor mijn smaak.
 
Wat is FC24 vreselijk verslavend. Het is momenteel niet zo heel druk (nog) en dus spelen mijn collega en ik als we op kantoor zijn wel een paar wedstrijdjes per dag in de gameroom.
Overigens kies ik nooit PSV. Met mijn talent loop ik nog wel eens tegen een nederlaag aan en dat gun ik mijn collega die voor die :SC: is niet. ;)
 
Ik dacht na 4 maanden elden ring spelen ik al over de helft was. Staat er dat ik pas 32 heb gehad. Hoe dan.. 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan