Games & Game Consoles

Ik ben nu ook bij die boss fight en volgens mij is hij best te doen. Als je goed de aanvallen blijft ontwijken en z'n oog uitsteekt moet het lukken. Er ligt daar ook een zwaard in de buurt, kan ook nog helpen.

Bedenk ook dat Elden Ring wordt gezien als een extreem moeilijke game he. Je mag gaan wennen aan dit soort boss fights waar je 100x dood gaat voor je verder komt.
Ok. Dat is de standaard. Ik heb wel een legerkamp en in een grot een boss fight gedaan met heel veel pogingen. Dan ga ik die boss bij de poort toch maar proberen.
 
Even een herstart gedaan met Elden ring. Gekozen om maar eerst goed te levelen. Ik kwam trouwens een 'spirit' tegen vrij in het begin die je 3 wolven laat 'toveren'. Zat gewoon op een muurtje waar ik dus al 100x voorbij was gelopen. Ik denk dat ik het spel begin te begrijpen. Gewoon goed opletten en elk hoekje verkennen.
Die boss bij die poort is nog steeds niet gelukt trouwens
 
Ik weet het nog niet helemaal met Elden Ring. Er is geen verhaal, de dingen die je vrijspeelt zijn me echt niet duidelijk en het is alleen maar vechten. En iedere keer als je doodgaat ben je die verdomde runes weer kwijt, ben pas net 1 level omhoog gegaan waarbij ik eigenlijk geen flauw idee had welke skills ik moest kiezen om te upgraden.

Ik heb wel al gelezen dat de het eerste stuk het minst leuke stuk is, dus hopelijk wordt het hierna wat beter.

Die boss bij die poort is nog steeds niet gelukt trouwens
Ik ben er gewoon langs gerend. :zien:
 
Ik weet het nog niet helemaal met Elden Ring. Er is geen verhaal, de dingen die je vrijspeelt zijn me echt niet duidelijk en het is alleen maar vechten. En iedere keer als je doodgaat ben je die verdomde runes weer kwijt, ben pas net 1 level omhoog gegaan waarbij ik eigenlijk geen flauw idee had welke skills ik moest kiezen om te upgraden.

Ik heb wel al gelezen dat de het eerste stuk het minst leuke stuk is, dus hopelijk wordt het hierna wat beter.


Ik ben er gewoon langs gerend. :zien:
Je speelt die spellen (Dark Souls / Elden Ring) toch ook niet voor het verhaal? Alleen om het vechten en om het gestraft worden wanneer je sterft. Dat is het hele punt van die game, toch?
 
Ik weet het nog niet helemaal met Elden Ring. Er is geen verhaal, de dingen die je vrijspeelt zijn me echt niet duidelijk en het is alleen maar vechten. En iedere keer als je doodgaat ben je die verdomde runes weer kwijt, ben pas net 1 level omhoog gegaan waarbij ik eigenlijk geen flauw idee had welke skills ik moest kiezen om te upgraden.

Ik heb wel al gelezen dat de het eerste stuk het minst leuke stuk is, dus hopelijk wordt het hierna wat beter.


Ik ben er gewoon langs gerend. :zien:
Dat is flauw. Zeker op je paardje in paniek er langs gesjeesd 😁
 
Ik weet het nog niet helemaal met Elden Ring. Er is geen verhaal, de dingen die je vrijspeelt zijn me echt niet duidelijk en het is alleen maar vechten. En iedere keer als je doodgaat ben je die verdomde runes weer kwijt, ben pas net 1 level omhoog gegaan waarbij ik eigenlijk geen flauw idee had welke skills ik moest kiezen om te upgraden.
Over het levelen..
Zoveel mogelijk makkelijke vijanden kiezen vlakbij je herstart punten en zo runes verdienen. Ze liggen ook in de game wereld om te vinden. Golden runes zijn er ook en die leveren ook runes op. En niet zomaar aan boss fights beginnen als je daarna niet meer je runes kan ophalen.
Ik heb die reus (bij de eerste poort) tig keer verslagen. Die zit vlakbij zo'n restart punt en levert 1000 runes per keer op. Dat tikt wel aan..
O, en zorg dat je je paard krijgt. Die wordt gegeven door die maiden spirit die je in het begin tegenkomt. Als je haar hebt geaccepteerd om te helpen in ieder geval. Met een paard wordt het iets simpeler..
 
Over het levelen..
Zoveel mogelijk makkelijke vijanden kiezen vlakbij je herstart punten en zo runes verdienen. Ze liggen ook in de game wereld om te vinden. Golden runes zijn er ook en die leveren ook runes op. En niet zomaar aan boss fights beginnen als je daarna niet meer je runes kan ophalen.
Ik heb die reus (bij de eerste poort) tig keer verslagen. Die zit vlakbij zo'n restart punt en levert 1000 runes per keer op. Dat tikt wel aan..
O, en zorg dat je je paard krijgt. Die wordt gegeven door die maiden spirit die je in het begin tegenkomt. Als je haar hebt geaccepteerd om te helpen in ieder geval. Met een paard wordt het iets simpeler..
Welke boss bedoel je? Toch niet die bij dat kamp?
 
Daarom is een paard handig. Als je die zo tegenkomt te voet ben je inderdaad aardig kansloos. En als je zn aanval methodes herkend is het te doen.
Oh hij is te voet ook wel te doen hoor. Alleen ik ben nog niet zo handig met het dodgen waardoor ik altijd wel een keer geraakt word en meteen dood ben. Dus ik had er geen zin meer in. :lol:
 
Dat is flauw. Zeker op je paardje in paniek er langs gesjeesd 😁
Dat is hoe ik de draken heb verslagen, lijkt me ook heel moeilijk zonder paard.
Ik weet het nog niet helemaal met Elden Ring. Er is geen verhaal, de dingen die je vrijspeelt zijn me echt niet duidelijk en het is alleen maar vechten. En iedere keer als je doodgaat ben je die verdomde runes weer kwijt, ben pas net 1 level omhoog gegaan waarbij ik eigenlijk geen flauw idee had welke skills ik moest kiezen om te upgraden.

Ik heb wel al gelezen dat de het eerste stuk het minst leuke stuk is, dus hopelijk wordt het hierna wat beter.


Ik ben er gewoon langs gerend. :zien:
De bazen hebben een kleine vorm van lore maar is minimaal inderdaad, wel lekkere combat imo.

Leuke game maar niks komt in de buurt van God of war.
 
Terug
Bovenaan Onderaan