Games & Game Consoles

Die 2 jaar wachten kan er ook nog wel bij. Hopelijk blijven de stranden en straten net zo druk bevolkt als in de trailer. Daar ontbrak het toch wel aan in gta 5.
 
Hele vette trailer en heel blij dat de Vice City vibe weer terugkomt. Denk dat ik bij de release in 2025 een paar dagen vrij ga nemen. En binnenkort alvast een PS5 koop. Na 10 jaar wachten voelt het nu heel dichtbij.
 
Die 2 jaar wachten kan er ook nog wel bij. Hopelijk blijven de stranden en straten net zo druk bevolkt als in de trailer. Daar ontbrak het toch wel aan in gta 5.
Er zijn trailers waar er pre rendering wordt toegepast waardoor het uiteindelijk spel er minder goed uit ziet. Maar als dit de graphics in real time zijn dan ziet het er erg erg goed uit..
 
Er zijn trailers waar er pre rendering wordt toegepast waardoor het uiteindelijk spel er minder goed uit ziet. Maar als dit de graphics in real time zijn dan ziet het er erg erg goed uit..

Ik zat net te denken dat de graphics niet nog veel beter moeten worden. Anders wordt het wel erg gruwelijk als je random personen op straat martelt of in een shootout belandt. Het valt mij eigenlijk mee dat een spel als GTA nog mag in deze woke tijden.
 
Ik zat net te denken dat de graphics niet nog veel beter moeten worden. Anders wordt het wel erg gruwelijk als je random personen op straat martelt of in een shootout belandt. Het valt mij eigenlijk mee dat een spel als GTA nog mag in deze woke tijden.

Zat van de week nog filmpje met demo van real life graphics te kijken van de Unreal engine. Erg apart, maar hoewel je er wel een kort stukje mee kunt maken, is een hele game nog iets te uitdagend. En gelukkig maar. Erg apart.
 
Ik zat net te denken dat de graphics niet nog veel beter moeten worden. Anders wordt het wel erg gruwelijk als je random personen op straat martelt of in een shootout belandt. Het valt mij eigenlijk mee dat een spel als GTA nog mag in deze woke tijden.
Die discussie gaat al sinds het 8 bit tijdperk. Nu ziet het er allemaal realistisch uit maar het geweld in dit type games is al oud. Ik kan me dat Carmageddon spel ook nog herinneren. Toen 3d nog blokkerige poppetjes waren. Er werd opgeroepen tot een boycot waardoor de Kids (mezelf ook) juist het wilde hebben terwijl het niet eens een goed spel was.
 
Die discussie gaat al sinds het 8 bit tijdperk. Nu ziet het er allemaal realistisch uit maar het geweld in dit type games is al oud. Ik kan me dat Carmageddon spel ook nog herinneren. Toen 3d nog blokkerige poppetjes waren. Er werd opgeroepen tot een boycot waardoor de Kids (mezelf ook) juist het wilde hebben terwijl het niet eens een goed spel was.
Terwijl de gemiddelde gamer weet dat een FIFA of Mariokart mensen veel boosheid kan geven dan de gemiddelde shooter...
 
Terwijl de gemiddelde gamer weet dat een FIFA of Mariokart mensen veel boosheid kan geven dan de gemiddelde shooter...
bRhfxX.gif


Bende gek :ROFL:
Snap niet dat je zo ver kunt gaan. Ik heb hooguit ooit heel voorzichtig mijn controller in een stapel dekens gegooid
 
Ik wil niet zuur doen, maar ben ik de enige die de Speld al vrij geruime tijd vrij flauw vind en niet meer zo messcherp als enkele jaren terug? Of word ik oud?
 
Er zijn trailers waar er pre rendering wordt toegepast waardoor het uiteindelijk spel er minder goed uit ziet. Maar als dit de graphics in real time zijn dan ziet het er erg erg goed uit..
Kijkend naar de trailers van GTA 3, 4, 5 en RDR 2 kwamen de graphics in de trailer erg overeen met de graphics in het spel.

Dus verwacht dat dit keer ook.
 
Kijkend naar de trailers van GTA 3, 4, 5 en RDR 2 kwamen de graphics in de trailer erg overeen met de graphics in het spel.

Dus verwacht dat dit keer ook.
Het ziet er ongelooflijk realistisch uit. Hopelijk niet alleen op de high end pc's maar ook de consoles.. ik ben nog een beetje sceptisch..
 
Hogwarts weer een keer aan het spelen. Ik denk dat ik bij de laatste main missie ben maar ik ga nu express side missies doen van Sebastian. Vedette jij ging die toch nog eens overnieuw Hogwarts spelen om die te doen? Zijn er dan veel missies van hem?
Ik ben nu in een donker pad in het kasteel met slangen puzzels waar je twee schijven moet draaien en aangevallen kunt worden door een slang als het te lang duurt. Spannend
 
Terug
Bovenaan Onderaan