Derksen
Aanvoerder
Dat is echt de slechtste GTA die ik gespeeld heb.
Best beoordeelde game ever in de menselijke geschiedenis, en dan kom jij...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dat is echt de slechtste GTA die ik gespeeld heb.
Wat is de beste / leukste Assasins Creed voor op de ps4?
Black Flag vond ik wel ok. Maar dat was op de ps3 bedenk ik me..Wat is de beste / leukste Assasins Creed voor op de ps4?
Wat is de beste / leukste Assasins Creed voor op de ps4?
Ik heb Black Flag behoorlijk wat gespeeld, die beviel me wel. Was met al dat open world scheepsvaren toch een net wat andere ervaring dan de andere games. Maar da's ook alwel ff geledenWat is de beste / leukste Assasins Creed voor op de ps4?
Ik heb Black Flag behoorlijk wat gespeeld, die beviel me wel. Was met al dat open world scheepsvaren toch een net wat andere ervaring dan de andere games. Maar da's ook alwel ff geleden
De laatste AC (Mirage) is er ook voor de PS4 en inmiddels in de budgetbak te vinden (was bij de launch al niet full price dacht ik). Ik heb er nog niet heel veel mee gespeeld, maar ik vind 'm wel leuk. Hij is wat kleinschaliger en meer gefocust dan de recentere games uit de serie, en de gameplay is wat meer stealthy zoals de vroegere delen. Lees/kijk even wat reviews om te zien of het iets voor je is.Wat is de beste / leukste Assasins Creed voor op de ps4?
De sea battles zijn echt vetAls die beschikbaar was op PS4, is dat ook wel een overweging. Al voelde die nog het minste als een Assasins game. Wel een heerlijke piraten game.
Geen Teze of Dest speciale kaart?Toch maar FC24 aangeschaft en begonnen met FUT. Mijn elftal:
Cillessen 83
Geertruida 79 - Botman 83 - Ake 81 - Smal 83
Veerman 78 - de Roon 80 - Gravenbergh 79
Lozano 81 - de Jong 79 - Driouech 84
Leuk om te spelen!
Die heb ik helaas (nog) niet gekregenGeen Teze of Dest speciale kaart?![]()
Wel al leuke SBC's gedaan? Daar zitten pittig goede kaarten bijDie heb ik helaas (nog) niet gekregen
Net gedaan, kreeg een Kane 91. Past alleen nog niet goed in m’n elftalWel al leuke SBC's gedaan? Daar zitten pittig goede kaarten bij
Niet beter dan Luuk anyway.Net gedaan, kreeg een Kane 91. Past alleen nog niet goed in m’n elftal
Hele bijzondere games. De gameplay en met name de combat moet je liggen, je moet het echt aanvoelen. Veel mensen die dat niet doen (zoals ikIk twijfel of ik Elden Ring zal vragen voor kerst. Ik heb nog nooit een Dark Souls gespeeld en het thema lijkt me ook wel erg donker.
Wie overtuigt mij?
Maar is het ook leuk?Hele bijzondere games. De gameplay en met name de combat moet je liggen, je moet het echt aanvoelen. Veel mensen die dat niet doen (zoals ik) vinden de Souls-games supermoeilijk, anderen (zoals mijn zoon) spelen ze moeiteloos uit. Gewoon proberen dus en niet te snel opgeven. Uiteindelijk valt het kwartje bij de meeste mensen wel, maar bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.
Nou ja, ik weet natuurlijk niet waar je van houdt. Ik vind ze wel leuk (hoe slecht ik er ook in ben) en ze geven me vooral voldoening en een gevoel van 'accomplishment' als ik weer verder kom. Maar als hersenloos hakken jouw idee van leuk is, kom je waarschijnlijk minder aan je trekken. Ik zou wat reviews lezen/op YT kijken om te zien of het iets voor je is/Maar is het ook leuk?