Games & Game Consoles

Ik twijfel of ik Elden Ring zal vragen voor kerst. Ik heb nog nooit een Dark Souls gespeeld en het thema lijkt me ook wel erg donker.

Wie overtuigt mij?
 
Ik twijfel of ik Elden Ring zal vragen voor kerst. Ik heb nog nooit een Dark Souls gespeeld en het thema lijkt me ook wel erg donker.

Wie overtuigt mij?
Hele bijzondere games. De gameplay en met name de combat moet je liggen, je moet het echt aanvoelen. Veel mensen die dat niet doen (zoals ik :S:) vinden de Souls-games supermoeilijk, anderen (zoals mijn zoon) spelen ze moeiteloos uit. Gewoon proberen dus en niet te snel opgeven. Uiteindelijk valt het kwartje bij de meeste mensen wel, maar bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.
 
Hele bijzondere games. De gameplay en met name de combat moet je liggen, je moet het echt aanvoelen. Veel mensen die dat niet doen (zoals ik :S:) vinden de Souls-games supermoeilijk, anderen (zoals mijn zoon) spelen ze moeiteloos uit. Gewoon proberen dus en niet te snel opgeven. Uiteindelijk valt het kwartje bij de meeste mensen wel, maar bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.
Maar is het ook leuk?
 
Maar is het ook leuk?
Nou ja, ik weet natuurlijk niet waar je van houdt. Ik vind ze wel leuk (hoe slecht ik er ook in ben) en ze geven me vooral voldoening en een gevoel van 'accomplishment' als ik weer verder kom. Maar als hersenloos hakken jouw idee van leuk is, kom je waarschijnlijk minder aan je trekken. Ik zou wat reviews lezen/op YT kijken om te zien of het iets voor je is/
 
Ik ben pasgeleden begonnen met de game cuphead trouwens nadat ik zat te klagen bij iemand dat games vroeger moeilijker waren.
Enja, de oude frustraties zijn weer terug. Gek trouwens dat dit het enige deel is tot nu toe . De game was een succes en de stijl is geweldig. Maar moeilijk... uitdagend en het geeft ook een enorme voldoening als je een level gehaald hebt..
 
Lees dit nu pas, maar... pardon?
Toegegeven, de enige GTA's die ik echt serieus gespeeld heb, zijn GTA 4 en 5. GTA San Andreas was ik eigenlijk te jong voor en ik heb daar het verhaal totaal niet gevolgd, was alleen maar bezig met cheaten.

Maar ik vond GTA 4 echt matig. Werd knettergek van al die repeterende telefoontjes om te gaan bowlen. Daarnaast greep het verhaal me ook niet echt.
 
Toegegeven, de enige GTA's die ik echt serieus gespeeld heb, zijn GTA 4 en 5. GTA San Andreas was ik eigenlijk te jong voor en ik heb daar het verhaal totaal niet gevolgd, was alleen maar bezig met cheaten.

Maar ik vond GTA 4 echt matig. Werd knettergek van al die repeterende telefoontjes om te gaan bowlen. Daarnaast greep het verhaal me ook niet echt.

Was dat niet toevallig GTA 1944?

 
Nog Fortnite klanten hier?
Ik heb van die periodes dat ik het dagen speel en dan soms weken niet, nu is het weer ff verslavend ff pff, de mode zonde bouwen is zoooo geweldig
 
Ik dacht dat dat een kinderspel was? Ik lach mijn 15-jarige al uit, als hij dat weer speelt. Die heeft het namelijk recentelijk ook weer herontdekt.
 
Ik dacht dat dat een kinderspel was?

Een kind van 10 kan het doen en ook een kind van 85, Fortnite is beetje voor alles en iedereen. Je kan het bloedje serieus doen of gewoon potje voor de lol. Maar bestaan ook tournaments, wereld kampioenschappen, seizoenen etc dus genoeg voor de serieuze klanten ook.
 
Ziet er zeer goed uit. Opvallend veel social media, dus dat zal wel een zeer grote rol spelen in de game.
Ook leuk zijn die krokodillen in de winkel. De aandacht voor dieren lijkt in de game dus groter te zijn dan bij GTA 5. En dieren speelde al een grote rol bij RDR 2 wat ik zeer leuk vond.
Verder bij de shot van de brug over het water zag ik ook een 2de niet meer gebruikte oude brug, wat een leuke locatie is om over te rijden dsnk ik zo. Ben benieuwd of GTA 6 ook een dynamische map krijgt zoals RDR 2 waar gebouwen gebouwd worden en op een gegeven moment af zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan