Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
GaafPfoe, MWIII besteld. Alle maps van de oude MW2 staan erop. Jeugdsentiment. Heb dat helemaal kapot gespeeld op middelbare. Zin in!
Pfoe, MWIII besteld. Alle maps van de oude MW2 staan erop. Jeugdsentiment. Heb dat helemaal kapot gespeeld op middelbare. Zin in!
Football Manager 2024Ik heb eindelijk mn PC weer gemaakt (kunnen maken). Leek toch aan mn moederbord te liggen. Nu weet ik niet half wat ik moet doen, heb zoveel meer zin dan tijd.
Zit nog in een lekkere 2022 save. Heb de komende tijd ook iets minder te besteden aan games, dus alleen als ik hem in een mooie aanbieding tegenkom.Football Manager 2024![]()
De campaign inderdaad niet, online multiplayer wel meende ik.Ik las ergens dat ie niet heel positief is ontvangen?
Ah oke, snap ik. Mocht je ooit eens twijfelen: ik heb in jaren niet zo veel plezier gehad met FM als met deze versie. Voelt erg lekker aanZit nog in een lekkere 2022 save. Heb de komende tijd ook iets minder te besteden aan games, dus alleen als ik hem in een mooie aanbieding tegenkom.
Ja hij blijft wel op de wishlist staan. Sla altijd 1 of 2 jaar over, dus op zich zou het zo kunnen.Ah oke, snap ik. Mocht je ooit eens twijfelen: ik heb in jaren niet zo veel plezier gehad met FM als met deze versie. Voelt erg lekker aan
Vooral de reworks van de IWB zijn echt gaaf.Ja hij blijft wel op de wishlist staan. Sla altijd 1 of 2 jaar over, dus op zich zou het zo kunnen.
Ja leuke en bekende tactiek. Je ziet het overal terugkomen. Echt het moderne voetbal.Vooral de reworks van de IWB zijn echt gaaf.
Ik ben nu een nieuwe save begonnen met FC Midtjylland (wordt nog vaak opzoeken hoe je de naam ook alweer moet schrijven) en ik ga mijn tactiek die ik bij PSV gebruikte voortzetten. Gebaseerd op Manchester City waar de linksback bij balbezit als extra controlerende middenvelder fungeert, de rechtsback als extra centrale verdediger en de centrale middenvelders tussen de vleugelspelers en spitsen, waardoor je in de opbouw in een 3-2-4-1 komt te staan zonder dat je positioneel grote risico's loopt. In deze versie schuiven de rest van de spelers mooi door waardoor je echt van formatie kunt wisselen wat je in het echte voetbal tegenwoordig zo veel ziet.
Met PSV was ik ongeslagen kampioen en tot de finale van de Champions League gekomen die ik met 2-1 verloor van Real Madrid, dus de tactiek werkt wel![]()
Joepie, na de update doet 'ie het weer.Voor degenen die FM24 spelen: probeer tot de volgende update (huidige versie is 24.1.0), geen competities toe te voegen aan je save. Dan kun je je spel niet meer inladen![]()
De nieuwe tracks van Mariokart zijn echt fantastisch. Meer mensen die het spelen?
WCTR met Lazlow. Hilarische gesprekken die altijd uit de hand liepen.Het is hier al voorbij gekomen, dat er een aankondig komt voor GTA 6. Naar aanleiding van dat heb ik een vraag voor jullie over GTA 5. Wat is daarop jullie favoriete radio station? Ik vind East Los Santos echt heerlijk, met Mexicaans Spaanse nummers. El Sonidito van Hechizeros Band is natuurlijk een lekkere die voorbij komt, maar persoonlijk vind ik Autos, Moda Y Rock N Roll van Fandango de beste. Als ik met vrienden speelde luisterde we trouwens vaak naar Non Stop Pop FM, vooral vanwege I Want It That Way van the Backstreet Boys. Dat zongen we dan allemaal mee door de microfoon.![]()
Meen je dat dat je El Sonidito (linkje voor de liefhebbers) een lekker nummer vindt? Wat een zenuwplaat is dat zegHet is hier al voorbij gekomen, dat er een aankondig komt voor GTA 6. Naar aanleiding van dat heb ik een vraag voor jullie over GTA 5. Wat is daarop jullie favoriete radio station? Ik vind East Los Santos echt heerlijk, met Mexicaans Spaanse nummers. El Sonidito van Hechizeros Band is natuurlijk een lekkere die voorbij komt, maar persoonlijk vind ik Autos, Moda Y Rock N Roll van Fandango de beste. Als ik met vrienden speelde luisterde we trouwens vaak naar Non Stop Pop FM, vooral vanwege I Want It That Way van the Backstreet Boys. Dat zongen we dan allemaal mee door de microfoon.![]()
Meen je dat dat je El Sonidito (linkje voor de liefhebbers) een lekker nummer vindt? Wat een zenuwplaat is dat zeg![]()
Dat is echt de slechtste GTA die ik gespeeld heb.Zoals t nu naar uitziet komt er eerst een GTA 4 remasterd versie uit, ook de moeite waard weer![]()