Games & Game Consoles

En nog steeds niets... en dan loop je onvermijdelijk tegen enorme zelda spoilers aan op de socials
346647279_1462899811179099_5899485723448621715_n.jpg
 
Dan vraag ik mij vooral af hoe jij dat weet. Je gaat toch geen filmpjes kijken??
Hen het bericht gelezen, niet het YT filmpje bekeken, als t goed is komt ie vamdaag binnen. En filmpjes mijdt ik tot ik m zelf heb uitgespeeld. En geloof mij, dat gaat veel langer dan 96 minuten duren.
 
.
Hen het bericht gelezen, niet het YT filmpje bekeken, als t goed is komt ie vamdaag binnen. En filmpjes mijdt ik tot ik m zelf heb uitgespeeld. En geloof mij, dat gaat veel langer dan 96 minuten duren.
Ik doe dat ook altijd. Pas nadat je de game hebt gespeeld kijk ik YT filmpjes. Geen zin in spoilers..
 
Iemand nog een tip voor ps4? Mijn zoontje is volgende maand jarig en speelde graag Spiderman (1&2) en Southpark.
 
Allen bedankt voor de tips.

Volgens mij is deze wel gaaf. Hogwarts Legacy is ook geweldig. Of Minecraft. Kan ook nooit fout
Dank je voor de moeite maar hij speelde deze dus al. Zie mijn bericht 😜

Ik kreeg het advies om Batman te kopen. Iemand daar ervaring mee?
Horizon Zero Dawn. Wel iets anders, maar echt een prachtig spel waar hij wel even zoet mee is.
Heeft hij gespeeld. Vond ie vet inderdaad.
Minecraft is tijdloos en Roblox kan niet tippen aan Minecraft.
Roblox is populair bij mijn kinderen en hun vriendjes. Bij mijn nichtjes (jonger) minecraft. Voor mijn gevoel is minecraft een soort digitale Lego en is roblox een oneindig aantal klassieke simpelere spelletjes. Maar ik ben geen gamer dus ik heb me er niet in verdiept.
 
Dank je voor de moeite maar hij speelde deze dus al. Zie mijn bericht 😜
Haha, ik houd niet meer bij welke Spider-Man er allemaal zijn. Wist dat dit een goede veriant is dus bracht 'm er maar effe in ;) Ik heb zelf niet heel veel ervaring met superhelden games om ze zo maar effe te noemen. Ik ben meer van de single player games als The Witcher, Red Dead Redemption, Skyrim of Hogwarts Legacy. Allemaal goede titels.
 
Best verslavend. Heb 'm een jaar of 9 geleden voor de ps3 toen gehad. Best een tijd intensief gespeeld..
Heb je het ooit modded gespeeld? Dat is pas gaaf. Hele geautomatiseerde systemen maken. Dat redstone is ook lache, kun je in principe nog heel wat van leren wat je later kunt gebruiken (elektrotechniek?).

Wat dat betreft een ideale game om je kind te laten spelen :-D
 
Terug
Bovenaan Onderaan