Games & Game Consoles

Heb je het ooit modded gespeeld? Dat is pas gaaf. Hele geautomatiseerde systemen maken. Dat redstone is ook lache, kun je in principe nog heel wat van leren wat je later kunt gebruiken (elektrotechniek?).

Wat dat betreft een ideale game om je kind te laten spelen :-D
Op de console heb je geen mods. Gewoon de ouderwetse survival modus of achtbanen bouwen in creatieve modus.
Goede herinneren..
 
Zo, middagje en avondje gespeeld. Oordeel tot nu toe
- dikke opening
- flashbacks naar diverse eerdere games uit de reeks door verwijzingen, soms subtiel, soms duidelijk
- blij dat de puber er geen livestream van gemaakt heeft
 
Zo, middagje en avondje gespeeld. Oordeel tot nu toe
- dikke opening
- flashbacks naar diverse eerdere games uit de reeks door verwijzingen, soms subtiel, soms duidelijk
- blij dat de puber er geen livestream van gemaakt heeft
En zorgen dat je nergens spoilers oppikt. Maximaal genieten van zo''n game.
 
Fall Guys downloaden! En hoe oud wordt ie? GTA 5 is ook echt een rage onder de kinderen en aangezien ‘ie South Park speelt, heeft ‘ie wel volwassen humor.
Hij wordt 12. Hij vindt de onvolwassen humor van South Park juist leuk. Dus de scheten ED. Hij is officieel wat te jong ervoor. We kiezen ervoor om hem die vrijheid te geven en af en toe te bespreken wat die ziet.

Overigens een lastige keuze om te bepalen wat wel en wat niet goed is voor je kind
 
Hij wordt 12. Hij vindt de onvolwassen humor van South Park juist leuk. Dus de scheten ED. Hij is officieel wat te jong ervoor. We kiezen ervoor om hem die vrijheid te geven en af en toe te bespreken wat die ziet.

Overigens een lastige keuze om te bepalen wat wel en wat niet goed is voor je kind
12, lastige leeftijd. Te oud voor de kinderspellen en te jong voor de volwassen spellen. Op die leeftijd speelde ik vooral Fifa, vindt hij dat leuk? En anders misschien Gran Turismo?
 
Al die mensen die controllers kapot smijten hebben gewoon anger management issues... Ik heb werkelijk nog nooit een controller kapot gemaakt.
Was ook maar een geintje :p Volk dat überhaupt dingen kapot gooit omdat iets niet lukt heeft problemen
 
Ik heb er zo een thuis :zien: Maar dat gaat een stuk beter nu!
Ik werd vroeger ook regelmatig zeer geïrriteerd door spellen als Fifa. Gelukkig nooit iets kapot gemaakt erdoor. Inmiddels er maar voor gekozen om al die competitieve spellen achter me te laten. Dat constante gezuig van mensen in die spellen kan ik niet hebben :ROFL:
 
Te groot? Teveel te doen? Te awesome?
Wordt minder het verhaal ingetrokken dan bij de vorige, wat niet meehelpt is dat de kaart van de aarde (niet de lucht en de grotten) redelijk gelijk is aan BOTW waarmee je een soort van handelt met voorkennis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan