Games & Game Consoles

Phillip Cocu

Bondscoach
Ik heb al 18h in Hogwarts Legacy zitten en ik ben nog niet eens verder dan Hogwarts Valley gekomen. Er is zoveel te doen! o.O
Klinkt goed. Zal voor mij nog even duren voordat ik op dit punt kom.
Ik ga me toch maar inschrijven voor Hogwarts en k hoop dat ik toegelaten word, dan krijg ik misschien de brief op 4 april via m'n PS4 als hij het nog doet nadat ik dat apparaat al iets van 3 jaar niet heb aan gezet.
Dan moet ik nog maar beginnen en met dat karretje mee naar die ondergrondse kluis met die dwergen etc. Hoop te doen

Phillip Cocu

Bondscoach
Hebben jullie voor de normale Hogwarts, de speciale editie van een 10the extra of voor die extra speciale editie die honderden euros kost gekozen?

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Yups, maar neigt bij vlagen meer naar remake dan remaster. En het blijft gewoon een topgame, net zoals het origineel een kleine 20 jaar terug was.
Die remasters zijn een beetje hit or miss. De remastervan final fantasy 8 viel me tegen. Het voelt als oude wijn in een nieuwe zak. Is het een remake als in de zin van originele game qua graphics en geluid of hebben ze dingen vervanging? Een remaster is een opgepoetste game met de originele content.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Die remasters zijn een beetje hit or miss. De remastervan final fantasy 8 viel me tegen. Het voelt als oude wijn in een nieuwe zak. Is het een remake als in de zin van originele game qua graphics en geluid of hebben ze dingen vervanging? Een remaster is een opgepoetste game met de originele content.
dit is wmb een regelrechte hit.

Dave1977

Jeugdspeler
Ik ben trouwens momenteel helemaal verslaafd aan Tower Simulator 3. Luchtverkeersleidertje spelen. Spel is nog niet zo lang uit en buggy als de pest maar het ziet er wel vreselijk goed uit en een bak realistischer dan de vorige versie.

Der Jaufe

Nice, ik loop altijd te kloten om mijn verkeer fatsoenlijk te laten doorstromen. En dan denk je het meest brijante stratenplan uitgedacht te hebben en dan heb je nog meer opstoppingen dan eerst. :ROFL:

Trouwens, de opvolger komt er aan he.
Ja, alleen niet op de switch en ga niet nog meer consoles aanschaffen. En de laptop is te licht vrees ik.

Dave1977

Jeugdspeler
Ja, alleen niet op de switch en ga niet nog meer consoles aanschaffen. En de laptop is te licht vrees ik.
Ik speel op PC en mijn vorige PC had er al best moeite mee. Draai ook aardig wat mods. En dat was geen eens een misselijke PC, kon nog aardig mee. Het is dat ik toen een nieuwe gebouwd heb omdat ik Red Dead Redemption 2 niet kon draaien. (Ik was trouwens een laatbloeier met RDR2)

Der Jaufe

Ik speel op PC en mijn vorige PC had er al best moeite mee. Draai ook aardig wat mods. En dat was geen eens een misselijke PC, kon nog aardig mee. Het is dat ik toen een nieuwe gebouwd heb omdat ik Red Dead Redemption 2 niet kon draaien. (Ik was trouwens een laatbloeier met RDR2)
Btw de DDI is best redelijk gelukt. Andere kant van de snelweg nog ontwikkelen en dan kijken of t werk.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Btw de DDI is best redelijk gelukt. Andere kant van de snelweg nog ontwikkelen en dan kijken of t werk.
5e4697359c7e4.image_.jpg

Ik neem aan dat je deze bedoelt. Dat ziet er nog best ingewikkeld uit zeg met zo'n rotonde boven de snelweg.

Zelf ook een lange tijd CS gespeeld en ik vond het altijd geweldig om zo'n realistisch mogelijk wegennet te bouwen en deze steeds verder te optimaliseren. Dat Amerikaanse grid pattern vond ik vreselijk

Der Jaufe

Bekijk bijlage 5412

Ik neem aan dat je deze bedoelt. Dat ziet er nog best ingewikkeld uit zeg met zo'n rotonde boven de snelweg.

Zelf ook een lange tijd CS gespeeld en ik vond het altijd geweldig om zo'n realistisch mogelijk wegennet te bouwen en deze steeds verder te optimaliseren. Dat Amerikaanse grid pattern vond ik vreselijk
Jazaker, deze bedoel ik. Ligt er nu 1 van in NL. 2e komt mogelijk op termijn hier om de hoek. overigens is het bovenop geen rotonde, slechts kruisende wegen.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Jazaker, deze bedoel ik. Ligt er nu 1 van in NL. 2e komt mogelijk op termijn hier om de hoek. overigens is het bovenop geen rotonde, slechts kruisende wegen.
Wat is het voordeel/nut van deze kruisende wegen? Het lijkt mij erg vreemd om ineens links te moeten rijden in plaats van rechts. En 2 kruisende punten lijken mij potentiele punten voor verstopping. Wat mis ik?

Der Jaufe

Wat is het voordeel/nut van deze kruisende wegen? Het lijkt mij erg vreemd om ineens links te moeten rijden in plaats van rechts. En 2 kruisende punten lijken mij potentiele punten voor verstopping. Wat mis ik?
Ten opzichte van een normale aansluiting op een snelweg heb je minder kruisende bewegingen, daar zit de winst in in de afwikkeling van het verkeer. Oplossing werkt minder goed als er sprake is van relatief veel doorgaand verkeer over de snelweg.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Ten opzichte van een normale aansluiting op een snelweg heb je minder kruisende bewegingen, daar zit de winst in in de afwikkeling van het verkeer. Oplossing werkt minder goed als er sprake is van relatief veel doorgaand verkeer over de snelweg.
Zou een ovale rotonde in dit geval niet beter werken?

Der Jaufe

Zou een ovale rotonde in dit geval niet beter werken?
Een enkelstrook rotonde heeft veel minder afwikkelcapaciteit, kom je al snel op een turborotonde-oplossing waarbij je uiteindelijk veel meer conflictpunten hebt. Locatie waar die mogelijk bij mij op termijn gerealiseerd wordt heeft op de N-weg 2 doorgaande stroken en 2 voor linksaf. voor rechtsaf is het aan de ene zijde 1 strook en de andere zijde 2 stroken. Kom je al snel op een 3 strooks turborotonde, waarbij ruimtebeslag ook een puntje van aandacht wordt.

Voor het verschil tussen DDI en een gewoon kruispunt, dit filmpje legt het best goed uit

Bovenaan Onderaan