Games & Game Consoles

Ik ben nu 2 weken met de PS4 aan de slag geweest en het is supervet! De games die ik heb gespeeld:


-Assassins Creed IV: Black Flag. Vind de game erg mooi vooral maar wat ik jammer vind is dat het gewoon geen assassin game meer is eigenlijk. Dan heb ik het vooral over het verhaal. De game is tof wanneer je weet en accepteert dat je geen assassin game maar een piraten game speelt.


-FIFA 14. Heerlijk met PSV 2 keer achter elkaar de landstitel gepakt in carrière :p Hij ziet er mooi uit en je medespelers lijken ook slimmer te zijn tijdens de wedstrijd. Meer loopacties en ruimtes zoeken vooral.


-NBA 2k14. Fantastisch vind ik deze. Het ziet er geweldig uit en alles klopt. Tijdens de half-time break worden er ook beelden laten zien van de stad waar je speelt op dat moment. Als je bijvoorbeeld met Lakers speelt zoals ik vaak doe worden tijdens de half-time break beelden laten zien van LA wat ik tof vind. De spelers zijn ook supergoed nagemaakt. Het commentaar is ook onwijs goed. Ik heb deze game het meeste gespeeld de laatste weken. Komt ook vooral omdat ik nog eventjes oefenen moest moet ik eerlijk toegeven :p


-Call of Duty: Ghosts. Heb deze alleen online gespeeld en dat was zoals gewoonlijk weer tof. Het is niet de mooiste game maar het ziet er prima uit.


-Battlefield 4. Heb een paar potjes gespeeld en heb deze daarna weer in de kast geflikkerd. Ging met deze ook gelijk en online maar ik zakte gewoon door vloeren heen dus ik ben er gauw mee gestopt. De game zag er wel prima uit.


Ik ben erg blij met m'n PS4 tot nu toe :D

Kan de verleiding bijna niet weerstaan om er ook een te gaan halen, alleen wil persé nog een jaartje wachten. Ook omdat ik nog wel even zoet ben met GTA en die voorlopig toch nog niet op de PS4 komt
 
Ik wacht ook nog tot volgend jaar, helaas ziet het ernaar uit dat de Xbox One pas in Q3 2014 in Nederland komt. Overweeg hem in Februari of Maart op internet te bestellen of in Duitsland te halen.
 
Assassin's Creed is nooit een "assassin's game" geweest. Dat stoorde me juist. Een sneaky kill op een high profile target was uiterst zeldzaam, je moest jezelf er 9 van de 10 keer uit vechten, wegsprinten, dak op, in een hooibaal gaan liggen en wachten. Ik denk dat ik het vooruitzicht "piraten game" persoonlijk leuker vind dan de gebruikelijke Assassin's Creed koek. En terwijl ik je post nog eens nalees, zie ik dat je het over het verhaal hebt. Daar kan ik natuurlijk niets zinnigs over zeggen.



Over de combat heb je helemaal gelijk. Je moest idd 9 van de 10 keer jezelf eruit vechten en dat is bij deze niet anders. Maar de verhalen van de voorgaande AC's hadden wel veel met de Assassin's te maken. In deze AC is dat heel anders en dat vind ik persoonlijk erg jammer.


Ik snap dat er mensen pas volgend jaar een next-gen console willen halen. Er zijn nog niet superveel games uit en het zijn toch wel weer 400 pegels die je neer moet tellen of 500 als je een X-Box op het oog hebt.


De controller vind ik ook erg goed. In het begin was het eventjes wennen maar na 2/3 dagen voelde het al alsof ik er al een tijdje mee speelde voor mij. Je kunt ook gewoon je eigen oordopjes in je controller stoppen voor het geluid. Over de controller ben ik dus ook erg enthousiast.
 
Ben GTA V aan het spelen, is echt wel een waardig vervolg van de vorige.
Graphics weer beter, veel humor en veel actie.


Voor de rest niet superveel veranderd vind ik in vergelijk met de vorige GTA's die ik heb gespeeld...
Wat kleine dingen zoals een hond die je kunt africhten, en een facebookpagina in het spel etc, maar dat zijn dingen
die mij niet zoveel interesseren....
 
Een echte apple-fanboy !!!

Yes yes, en ik mag het zeggen ook, ik ben na de iPhone 3 op android overgegaan, heb het een kans gegeven maar wanneer je iOS gewend bent dan is z'n ander systeem net speelgoed voor kids. Toen maar snel op marktplaats gezet en iPhone 4 gekocht, en sindsdien tot op heden alleen maar apple producten ( qua foons/games ), qua laptops enzo is het allemaal overraded troep natuurlijk. :)
 
Yes yes, en ik mag het zeggen ook, ik ben na de iPhone 3 op android overgegaan, heb het een kans gegeven maar wanneer je iOS gewend bent dan is z'n ander systeem net speelgoed voor kids. Toen maar snel op marktplaats gezet en iPhone 4 gekocht, en sindsdien tot op heden alleen maar apple producten ( qua foons/games ), qua laptops enzo is het allemaal overraded troep natuurlijk. :)

Ik vind het gratisse van de Android wel lekker. Op de apple moet je voor alles dokken (althans zover als ik heb gezien).
Doe zelf vrij weinig met mijn tablet, is meer voor mijn zoontje zodat hij kan youtuben en wat spellen kan spelen.
Soms ga ik er zelf een potje op pokeren omdat ik op de tablet minder afleiding heb dan op de PC, maar voor de rest is het eigenlijk een vrij nutteloze gadget....
 
Ik vind het gratisse van de Android wel lekker. Op de apple moet je voor alles dokken (althans zover als ik heb gezien).
Doe zelf vrij weinig met mijn tablet, is meer voor mijn zoontje zodat hij kan youtuben en wat spellen kan spelen.
Soms ga ik er zelf een potje op pokeren omdat ik op de tablet minder afleiding heb dan op de PC, maar voor de rest is het eigenlijk een vrij nutteloze gadget....
Precies.
Heb zelf dan een Apple tablet maar ik zit er bijna nooit op want met een smartphone heb ik al meer/betere functies die nog goedkoper zijn ook.
 
Yes yes, en ik mag het zeggen ook, ik ben na de iPhone 3 op android overgegaan, heb het een kans gegeven maar wanneer je iOS gewend bent dan is z'n ander systeem net speelgoed voor kids. Toen maar snel op marktplaats gezet en iPhone 4 gekocht, en sindsdien tot op heden alleen maar apple producten ( qua foons/games ), qua laptops enzo is het allemaal overraded troep natuurlijk. :)

Ik vind Apple een en al commerciele zooi, ze moeten van alles hun eigen dingetje hebben en wanneer iemand een iets heeft wat een beetje op hun dingen lijkt gaan ze gelijk moeilijk lopen doen. Nee heb al 3 jaar een Android en ik ga niet over stappen.
 
Hmm, heb nu iets van 22 k aan munten gespaard maar telkens als ik zon bedrag besteed aan spelers, verlies ik een paar weken later veel munten doordat de spelers in prijs zakken. Weet iemand bij welke spelers dit meevalt ?
 
Hmm, heb nu iets van 22 k aan munten gespaard maar telkens als ik zon bedrag besteed aan spelers, verlies ik een paar weken later veel munten doordat de spelers in prijs zakken. Weet iemand bij welke spelers dit meevalt ?

Volgens mij zakken alle spelers in prijs, behalve de IF versies dan. Het schijnt dat de prijzen de komende weken nog eens verder gaan dalen, aangezien TOTY dan uitkomt (mensen verkopen spelers zodat ze pakjes kunnen kopen) en er met kerstmis veel nieuwe pakjes gekocht worden met fifa coins. Ik heb mijn team nu verkocht en koop die over een paar weken terug, met hopelijk een redelijke winst. :p

Zo zie ik mijn team voor ogen:
http://www.futhead.com/14/squads/3882137/
 
Android is veel meer een open platform, en dat is prima als je ervan houdt. Maar het betekent ook dat het rommeliger kan zijn. Ik heb nog nooit een Apple-product gehad, maar ze hebben goede marketing en hun producten zien er erg gelikt uit. Ik ben nu overgestapt van een Samsung (dus Android) naar Nokia (dus Windows). Ik vind het allemaal wel best. Ik doe er zelf vrij weinig mee, dus veeleisend ben ik ook niet.
 
Android is veel meer een open platform, en dat is prima als je ervan houdt. Maar het betekent ook dat het rommeliger kan zijn. Ik heb nog nooit een Apple-product gehad, maar ze hebben goede marketing en hun producten zien er erg gelikt uit. Ik ben nu overgestapt van een Samsung (dus Android) naar Nokia (dus Windows). Ik vind het allemaal wel best. Ik doe er zelf vrij weinig mee, dus veeleisend ben ik ook niet.

Dat vind ik het mooie aan jou, dat je altijd zo gewoon bent gebleven. :D
 
Ik heb in de +- 80 potjes die ik de afgelopen weken gespeeld heb zo'n 70K aan wedstrijdmunten verdiend, ook kon ik het niet laten om een keer fifa coins te kopen (iets van 2500 coins geloof ik). Ook heb ik zo'n 20K winst behaald op het verkopen van mijn selectie deze week.

Als je winst wil halen op de handel dan moet je denk ik vooral bij de duurdere spelers kijken, die prijzen willen nogal eens verschillen. Het ene moment van de dag kan zo'n speler zo 10K meer of minder waard zijn. Zo heb ik Totti IF woensdag ingekocht voor 88K, en vanavond verkocht voor 96K.

En het komt mij bekend voor, dat steeds willen wisselen van selectie. Dat is ook het leuke aan FUT. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan