G.V.V.V. - PSV | Woensdag 18 december | - Eindstand 1-2 n.v.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb vorige week 2x pannekoeken op. 1x bij familie en 1x zelf gemaakt. We verloren van Feyenoord, Van Bommel ging weg en Faber kwam. Zal ik met pannekoeken-pensioen gaan?
Ja, Mark zal je dankbaar zijn. Wanneer leer je het nou eens: gewone Hollandsche pannekoeken de dag van of voor de wedstrijd. Gaat ie 2 keer pannekoeken eten, en we verliezen van Feyenoord, en Mark is z'n baan kwijt. :)
 
Weer die pannenkoek van een Schwaab in de basis. Het houdt ook niet op. Positief is dat Faber blijkbaar met een echte spits wilt spelen. Anders had die voor de makkelijkste route kunnen kiezen met Gakpo in de spits wat nooit werkt. Pereiro en Ihattaran samen op het middenveld. Creativiteit genoeg op het veld.
 
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Rosario, Ihattaren, Pereiro; Gakpo, Mitroglou, Doan

EMFzTE6XsAEtkNP.jpg:large
 
Prima opstelling, niet te veel gekke aanpassingen doen deze 2 wedstrijden! In de winterstop kan Faber de selectie naar zijn hand gaan zetten
 
Op één middenveld met Ihattaren en Rosario. Het gedroomde middenveld van Der Muzikant. :love:

De voorhoede daarentegen zou ik Bergwijn - Lammers - Malen doen als iedereen fit is, en anders Romero terug halen en die op de plek van Maken zetten.

Achterin moet gewoon gekocht worden. Daar is niks mee mogelijk op dit moment.
 
Op één middenveld met Ihattaren en Rosario. Het gedroomde middenveld van Der Muzikant. :love:

De voorhoede daarentegen zou ik Bergwijn - Lammers - Malen doen als iedereen fit is, en anders Romero terug halen en die op de plek van Maken zetten.

Achterin moet gewoon gekocht worden. Daar is niks mee mogelijk op dit moment.
Oja die leeft ook nog.
Heeft momenteel slechts 2 goals, 3 assists in 14 duels bij een Argentijnse club gebracht. Konden we die niet gewoon verhuren aan Heracles of zo of had die heimwee?
 
Ja, Mark zal je dankbaar zijn. Wanneer leer je het nou eens: gewone Hollandsche pannekoeken de dag van of voor de wedstrijd. Gaat ie 2 keer pannekoeken eten, en we verliezen van Feyenoord, en Mark is z'n baan kwijt. :)
1x mini pannekoeken en de 2x echte Hollandse
 
Laatst bewerkt:
Oja die leeft ook nog.
Heeft momenteel slechts 2 goals, 3 assists in 14 duels bij een Argentijnse club gebracht. Konden we die niet gewoon verhuren aan Heracles of zo of had die heimwee?
Geprobeerd maar Heracles had geen interesse...hadden al een spits voor het beloftenteam
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan