G.V.V.V. - PSV | Woensdag 18 december | - Eindstand 1-2 n.v.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ongelofelijk dat deze wedstrijd al is uitverkocht sinds eind november. Had eigenlijk vandaag wel zin om even naar Veenendaal te fietsen en de wedstrijd mee te pakken :confused:.
 
Ik heb een paar dagen geleden in een cynische bui tegen wat online vrienden gezegd dat als we deze wedstrijd ook al niet kunnen winnen, ik mijn behoefte doe in een schoen en die schoen met inhoud en al opeet. Er hangt dus veel af van deze wedstrijd. :poop:

Tip: zorg dat je diarree hebt, dat slikt makkelijker weg (gok ik).

:unsure: Een betere tip. Bekijk eens wat synoniemen van behoefte en vul het in naar je eigen behoefte.

Behoefte
1) Aandrang 2) Armoe 3) Armoede 4) Benodigde 5) Benodigdheden 6) Dat wat men nodig heeft 7) Drang 8) Dringend geval 9) Economische terminologie 10) Ellende 11) Exigentie 12) Gebrek 13) Gemis 14) Het nodig zijn 15) Impuls 16) Innerlijke drang 17) Neiging 18) Nood 19) Nooddruft 20) Noodzaak 21) Ontlasting

:poop: Staat pas op 21) ;)
Ik kan 6) aanraden. ;)

Maar wellicht heb je dit alles niet nodig en wint PSV de wedstrijd. :PSV:
 
Maar t zal mij benieuwen vanavond, kan slechts t laatste half uur zien maar ben benieuwd hoe het elftal e.e.a. oppakt en of we al omgaan naar 4-4-2.
 
20:45 ook echt, welke KNVB kneus bedenkt zo iets. Op een werkdag + zo laat.. Genoeg lokale kids die PSV graag zouden willen zien in hun gehucht, maar met zo'n tijd vergeet het maar :FP:

* ik ben een van die oude kinderen die hier ook slachtoffer van is, door bedtijd
Ik zie dat je je avatar ook geupgrade hebt. Nice job
 
Ik heb vorige week 2x pannekoeken op. 1x bij familie en 1x zelf gemaakt. We verloren van Feyenoord, Van Bommel ging weg en Faber kwam. Zal ik met pannekoeken-pensioen gaan?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan