G.V.V.V. - PSV | Woensdag 18 december | - Eindstand 1-2 n.v.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je zou ook Faber eens gewoon 10 wedstrijden de kans kunnen geven, voordat je een oordeel over hem velt
Wie? Faler? Dat vriendje van Bommeltje? Die heeft nog nooit iets goed gedaan. Alleen omdat JDJ en Toontje het easy willen hebben mag hij de boel gaan verkloten. #Falerout
 
Faber-effect: 0-0, PSV wint na strafschoppen.
 
Pijnlijke draak van een wedstrijd met een 0-2 overwinning, ik ben zeer benieuwd hoe Faber het neer gaat zetten ondermeer met het oog op Pereiro :)
 
Uitgeknikkerd worden in de beker kan er ook nog wel bij :lmao:

Ik sluit het geen eens af. Het is toch al een klote seizoen, dus waarom zou deze beker uitschakeling ook niet erbij passen?

Laten we maar hopen dat er van GVVV en PEC Zwolle gewonnen wordt met ruimte cijfers en dat Fortuna punten afsnoept in Tillburg. Ja zo erg is het dat je moet hopen dat Fortuna fucking Sittard punten afsnoept van Willem fucking II, zodat je nog als nummer drie de winterstop in gaat. Wie weet geeft Faber ook wel Pereiro en Lato de kans die ze onder Bommel nooit hebben gekregen. Nog nooit zo blij geweest dat de winterstop eraan komt.
 
Ik heb er in ieder geval zin in. Met mijn vertrouwen erin is het ook goed. Meestal heeft zo'n ontslag wel een redelijk goed (en kort) effect. Hopen natuurlijk dat het goede wat langer duurt.
 
Ik heb er in ieder geval zin in. Met mijn vertrouwen erin is het ook goed. Meestal heeft zo'n ontslag wel een redelijk goed (en kort) effect. Hopen natuurlijk dat het goede wat langer duurt.
Als je vertrouwen in een goede afloop tegen een stel amateurs al niet meer goed zou zijn, kun je je beter direct terugtrekken uit alle competities voor dit seizoen. :p
 
Als je vertrouwen in een goede afloop tegen een stel amateurs al niet meer goed zou zijn, kun je je beter direct terugtrekken uit alle competities voor dit seizoen. :p
Ja klopt. :D
Maar ik kijk ook verder dan alleen winst, maar ook naar een redelijke grote winst (niet 0-2/1-2), een wedstrijd waar ik niet op het puntje van de stoel zit. En een wedstrijd waar er een betere lijn in het spel zit dan gewoonlijk.
 
Yay Faber!

Ernst Faber zei:
Door het gemis van Donyell Malen komt er mogelijk wel één belangrijke wijziging. Het is een optie om niet met drie, maar met twee spitsen te spelen. "Dat is zeker een optie, daar hebben we ook de spelers wel voor."
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan