Formule 1

292156788_10159221457593759_1946112100884894632_n.jpg


Lang leve dat lelijke onding.
 
Die klapband kan ik nog inkomen om als domme pech te beschrijven, maar van de baan gereden worden en dat hamilton doodleuk wint is van een totaal andere orde. Dat laatste is iemand kapot trappen in het veld, de bal afnemen en dan scoren...
Ach, daar staat de lompe actie van Verstappen tegenover welke in de post hierboven nog het nut van de Halo aantoont. Ze hebben gevochten op t scherpst van de snede, precies wat men wil zien volgens mij.
 
Ach, daar staat de lompe actie van Verstappen tegenover welke in de post hierboven nog het nut van de Halo aantoont. Ze hebben gevochten op t scherpst van de snede, precies wat men wil zien volgens mij.
Als dat vechten op het scherpst van de snede fair blijft is het prima.
De race van afgelopen zondag de laatste 10 ronden dat is racen dat ik veel vaker wil zien. Elke race als het zou kunnen, maar dan is het noodzakelijk dat er meer gelijkwaardige auto's zijn. Dat het meer op de coureur aankomt.
 
Als dat vechten op het scherpst van de snede fair blijft is het prima.
De race van afgelopen zondag de laatste 10 ronden dat is racen dat ik veel vaker wil zien. Elke race als het zou kunnen, maar dan is het noodzakelijk dat er meer gelijkwaardige auto's zijn. Dat het meer op de coureur aankomt.
Eens, waarbij of iets wel/niet fair wordt gezien nog wel eens van de fanbril afhangt.
En zondag was zeker waanzinnig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan