Formule 1

Mooi om te zien dat Zhou op het oog fit in de paddock liep na afloop.
Gewelsig resultaat oor Sainz natuurlijk, ik gun het hem, maar ik snap de tactische afweging van Ferrari niet dat ze Leclerc op hard lieten staan. Ik had ze allebei naar binnen gehaald denk ik. Dan maar dubbel stacken. Ik las ergens dat ze op het moment van safetycar beiden bij pit entry reden en daardoor de call niet voor beiden gemaakt kon worden. Weetniet of dat ook zo is.
Ondanks matig resultaat voor Max toch goed resultaat. Schade is beperkt gebleven.

Maar wat heb ik me lopen ergeren aan dat Britse publiek zeg. Verschrikkelijk.
 
Wat blijft het toch ook een zum kotzen figuurtje he, die Hamilton. Nog even een sneer uitdelen aan Verstappen op zijn typische Engelse passive aggressive maniertje, netjes verwoord met ondertonen van walging en wrok, ook al was hij zelf schuldig aan het incident bij Copse vorig seizoen. :braak:
 
Ik heb wat gemist kennelijk. Kon alleen af en toe bewegend beeld op m'n telefoon bekijken. Gezien de schade aan de auto, heeft RB in ieder geval wel de schade in de WDC/WCC beperkt gehouden. Met een beetje geluk, zoals wel vaker dit seizoen. We hebben niet te klagen over hoe het kwartje valt deze jaargang.
 
Wat blijft het toch ook een zum kotzen figuurtje he, die Hamilton. Nog even een sneer uitdelen aan Verstappen op zijn typische Engelse passive aggressive maniertje, netjes verwoord met ondertonen van walging en wrok, ook al was hij zelf schuldig aan het incident bij Copse vorig seizoen. :braak:

Maar hij heeft het wel achter zich gelaten....huh huh.
 
Ik heb wat gemist kennelijk. Kon alleen af en toe bewegend beeld op m'n telefoon bekijken. Gezien de schade aan de auto, heeft RB in ieder geval wel de schade in de WDC/WCC beperkt gehouden. Met een beetje geluk, zoals wel vaker dit seizoen. We hebben niet te klagen over hoe het kwartje valt deze jaargang.
Vind je? 2 uitvalbeurten en nu een kapotte auto. Niet echt meevallers vind ik. Plus nog een paar tegenvallers in de kwalificatie door crashen van anderen. Zonder die pech had hij 2-3 overwinningen meer gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat gemist kennelijk. Kon alleen af en toe bewegend beeld op m'n telefoon bekijken. Gezien de schade aan de auto, heeft RB in ieder geval wel de schade in de WDC/WCC beperkt gehouden. Met een beetje geluk, zoals wel vaker dit seizoen. We hebben niet te klagen over hoe het kwartje valt deze jaargang.
Kwartje is in het verleden vaak zat de verkeerde kant op gevallen. En zonder een beetje geluk wordt je geen kampioen. Van mij mag ie vaker zo vallen hoor. ;)
 
Uitvalbeurten zijn ongeveer om het even (Max nu een halve meer, ofzo). Ferrari heeft strategisch al een paar clownfiesta's gehad, terwijl Red Bull nog vrijwel foutloos is. Is wel een verschil hoor.
Sinds het Schumacher tijdperk vind ik sowiezo dat er daar geen tactische wereld wonders rondlopen. Die weten het echt ieder seizoen wel een paar keer flink te verkloten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan