Formule 1

Het gejuich van de Oranje tribune is beschamend.
Nee, dat is het niet. Dat is een logisch gevolg van de tactiek van Hamilton. Die heeft de boel in Engeland op scherp gezet. En vandaag vindt Wolf het ineens schandelijk en moet er iets aan gedaan worden. Vorige week hoorden we dat niet uit zijn mond.

Mogen we straks in het voetbal ook niet meer juichen als de tegenstander met rood van het veld gaat? Kom op, het hoort erbij.

Hoe vaker Hamilton er af gaat, hoe liever ik het heb en hoe meer pret.
 
Nee, dat is het niet. Dat is een logisch gevolg van de tactiek van Hamilton. Die heeft de boel in Engeland op scherp gezet. En vandaag vindt Wolf het ineens schandelijk en moet er iets aan gedaan worden. Vorige week hoorden we dat niet uit zijn mond.

Mogen we straks in het voetbal ook niet meer juichen als de tegenstander met rood van het veld gaat? Kom op, het hoort erbij.
Vindt ik net ff wat anders. Dit gaat voor mij meer richting juichen als een tegenstander er geblesseerd vanaf gaat.
Hoe vaker Hamilton er af gaat, hoe liever ik het heb en hoe meer pret.
Dat mag, ik heb er geen enkel probleem dat ie er vanaf vliegt, ik haal alleen zelf weinig pret daaruit.
 
Vindt ik net ff wat anders. Dit gaat voor mij meer richting juichen als een tegenstander er geblesseerd vanaf gaat.
Mwoah, hij mankeerde niks. En over het algemeen weet je wel of iets hard gaat of dat ze er wel mee wegkomen. Bij zo'n klapper als van Shou (of Verstappen, vorig jaar) juicht een normaal mens niet. Maar als ik Hamilton er af zie fladderen is het bij mij thuis gewoon feest hoor.
 
"Vroegah" was Oostenrijk meer een RB circuit, toch? Was één van de circuits waar ze een kans hadden tegen de, op de rechte stukken, snelle Mercedessen. Is dan nu de Ferrari in het voordeel? Of had het andere voorwaarden die gunstig waren voor de RB's?
 
"Vroegah" was Oostenrijk meer een RB circuit, toch? Was één van de circuits waar ze een kans hadden tegen de, op de rechte stukken, snelle Mercedessen. Is dan nu de Ferrari in het voordeel? Of had het andere voorwaarden die gunstig waren voor de RB's?
Ferrari heeft over het algemeen een iets mindere race pace. De kwalificatie is hun sterkste punt.
 
Perez moet morgen vanaf plaats 10 starten ipv 4 vanwege overschrijden van de track limits. Slecht nieuws voor Red Bull dus.

Enigszins bevooroordeeld over vorige seizoenen vermoed ik dat Perez niet moeiteloos naar voren rijdt, maar hij heeft dan nog het geluk dat er een sprint race komt. Hopelijk kan hij wat plekken goedmaken voor de race op zondag.
 
Perez moet morgen vanaf plaats 10 starten ipv 4 vanwege overschrijden van de track limits. Slecht nieuws voor Red Bull dus.
RB zelf spreekt over P13.

Pérez teruggezet naar P13 door overschrijden baanlimieten in Q2

Het is natuurlijk wel vreemd dat hij dan Q3 nog heeft mogen rijden. Hij wordt nu teruggezet naar plek 13.
Gasly die nu doorschuift naar plek 10 heeft Q3 niet kunnen rijden hoewel hij dat wel had gemogen als ze Perez tijdig gestraft zouden hebben. I.p.v. plaats 10 had hij zich in Q3 mogelijk een paar plaatsen naar voren kunnen rijden. Maar als zo vaak is de jurering van de Formule 1 ondoorgrondelijk. :sneaky:
 
Gasly die nu doorschuift naar plek 10 heeft Q3 niet kunnen rijden hoewel hij dat wel had gemogen als ze Perez tijdig gestraft zouden hebben. I.p.v. plaats 10 had hij zich in Q3 mogelijk een paar plaatsen naar voren kunnen rijden.

Dan had hij tenminste voor Hamilton gestaan gezien zijn crash. Jammer.
 

Woedende Leclerc eist straf voor Hamilton na kwalificatie GP Oostenrijk​

link

Als het aan Charles Leclerc ligt, dan krijgt Lewis Hamilton een straf. De Brit reed hem namelijk in de weg, claimt de Ferrari-coureur. Bij de snelle rechterknik reed hij enkele tientallen meters voor Leclerc, die daar niet blij mee was, zo werd wel blij toen hij klaar was met zijn poging. De Ferrari-coureur schreeuwde het uit en liet duidelijk weten wat hij er van vond: "Als dit geen Penalty is...!!!"

Zeker ... Straffen die Hamillton. Een Penalty. En dwing hem om te knielen. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan