Formule 1

Verstappen moet straks echt nog wat snellere meters weten te vinden. Anders kan het zomaar P4 worden met hoe dicht het bij elkaar zit.
 
1. Leclerc
2. Perez
3. Verstappen

Leclerc pompte er een waanzinnige laatste run uit. Dat Ferrari sneller kwalificeert lag in de lijn der verwachting. Benieuwd naar morgen.
 
1. Leclerc
2. Perez
3. Verstappen

Leclerc pompte er een waanzinnige laatste run uit. Dat Ferrari sneller kwalificeert lag in de lijn der verwachting. Benieuwd naar morgen.
Wel ja? Dit was toch zogenaamd een circuit dat gemaakt leek te zijn voor de RBR?
iig blijft er qua kwalificeren ruimte voor verbetering voor Verstappen.
 
Wel ja? Dit was toch zogenaamd een circuit dat gemaakt leek te zijn voor de RBR?
iig blijft er qua kwalificeren ruimte voor verbetering voor Verstappen.

Las van de week op nu.nl dat Red Bull de betere auto zou zijn, maar wel pas op zondag.

Dat laatste rondje van Leclerc was ook gewoon bizar. Die vond opeens een halve seconde. Tot dat moment zaten ze allemaal zo dicht bij elkaar.
 
Las van de week op nu.nl dat Red Bull de betere auto zou zijn, maar wel pas op zondag.

Dat laatste rondje van Leclerc was ook gewoon bizar. Die vond opeens een halve seconde. Tot dat moment zaten ze allemaal zo dicht bij elkaar.
Die vindt Leclerc eigenlijk altijd wel in de kwali's; Verstappen zelden.
 
Die vindt Leclerc eigenlijk altijd wel in de kwali's; Verstappen zelden.
Joah, en als t andersom was gewenst dan was de instelling dat je met de qualificatie geen punten pakt en dat ie t op zondag toch weer laat afweten. Vooralsnog zie ik RB wel een 1 2 scoren voor deze race en als dat lukt is er iig tactisch of op de baan actie geweest. Vind t prima, mooi spannend seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Joah, en als t andersom was gewenst dan was de instelling dat je met de qualificatie geen punten pakt en dat ie t op zondag toch weer laat afweten. Vooralsnog zie ik RB wel een 1 2 scoren voor deze race en als dat lukt is er in oog tactisch of op de baan actie geweest. Vind t prima, mooi spannend seizoen.
Dit is sowieso winst voor de kijker. Waar het vorig seizoen al snel tussen Hamilton en Verstappen oogt het nu ook breder, Perez komt lekker mee.
 
Joah, en als t andersom was gewenst dan was de instelling dat je met de qualificatie geen punten pakt en dat ie t op zondag toch weer laat afweten. Vooralsnog zie ik RB wel een 1 2 scoren voor deze race en als dat lukt is er in oog tactisch of op de baan actie geweest. Vind t prima, mooi spannend seizoen.
Het is niet andersom gewenst: het is én én gewenst:)
 
Nou ik ben benieuwd vandaag. Verstappen heeft op dit circuit pas een keer de finish gehaald. Dit is mijn voorspelling:

Perez
Leclerc
Verstappen
 
Terug
Bovenaan Onderaan