Formule 1

Ik hoop niet dat ik gelijk krijg. :cautious:
Protesten over een lijn. Schakel de VAR van de KNVB maar in dan is het geregeld. ;)
Ferrari wil hun eigen blunders goed maken en via een protest om niets proberen toch de overwinning te krijgen.
Zelf al jarenlang een voorkeursbehandeling krijgen en veel doen wat tegen de regels is en ermee wegkomen, omdat de FIA Ferrari de hand boven het hoofd houdt en dan miepen over een lijntje. :sneaky: :braak:
Ferrari: :SC:
 
Ik hoop niet dat ik gelijk krijg. :cautious:
Protesten over een lijn. Schakel de VAR van de KNVB maar in dan is het geregeld. ;)
Ferrari wil hun eigen blunders goed maken en via een protest om niets proberen toch de overwinning te krijgen.
Zelf al jarenlang een voorkeursbehandeling krijgen en veel doen wat tegen de regels is en ermee wegkomen, omdat de FIA Ferrari de hand boven het hoofd houdt en dan miepen over een lijntje. :sneaky: :braak:

Behalve die tweet en wat boze Ferrari & anti-Max mensen in de reageersels op Reddit (RB is het nieuwe Mercedes en Max de nieuwe Lucky bevoordeelde driver a la Hamilton), kom ik er nog niet veel over tegen.

Het zal wel loslopen.
 
Laatst bewerkt:
Behalve die tweet en wat boze Ferrari mensen, anti-Max mensen in de reageersels op Reddit (RB is het nieuwe Mercedes en Max de nieuwe Lucky bevoordeelde driver a la Hamilton), kom ik er nog niet veel over tegen.

Het zal wel loslopen.
Max is de nieuwe Hamilton, Leclerc is de nieuwe Max, Hamilton is de nieuwe Vettel.

En Vettel is de nieuwe Kimi.
 
Het protest is afgewezen door de FIA. De uitslag van de Grand Prix van Monaco blijft staan.

FIA wijst protest Ferrari af: geen straf voor Verstappen en Pérez​

link
 
Laatst bewerkt:
Marcus Ericsson wint de Indy 500.
4 ronden voor het einde wordt de race stilgelegd vanwege de zoveelste crash en dan wordt de race beslist in nog 4 rondes die gereden moeten worden. :maniac:
 
Alonso zit Verstappen in de weg bij z'n laatste run in P3, met een paarse eerste sector op het bord. Jammer, maar goed. In de kwalificatie dan maar laten zien. Perez wederom goed. Zet de snelste tijd weg.
 
k, kan er niet voor thuis blijven, maar gezien de matige vorm van Verstappen mis ik er wellicht niet veel aan.

Kwam net ter sprake dat ie met de nieuwe auto's nog wat moeite heeft met de banden. Matige vorm vind ik overigens wel meevallen. Monaco is een moeilijk circuit, Perez zat daar aan de goeie kant van het kwartje. Vandaag in Baku zaten ze allemaal dicht op elkaar. Perez doet opeens ook gewoon lekker mee, kan het alleen maar mooi vinden.
 
k, kan er niet voor thuis blijven, maar gezien de matige vorm van Verstappen mis ik er wellicht niet veel aan.
Las gister op nu.nl dat op basis van de data Max er beter voorstaat dit weekend dan de resultaten laten zien, of dat puur chauvinisme is weten we binnen 2u ;)
 
Verstappen en Perez wederom op 1 en 2 met verbeterde tijden na de eerste run in Q2. Wachten op wat Ferrari kan laten zien.

Sainz en Leclerc pakken de top 2 plekken vooralsnog af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan