Formule 1

Ze zijn echt heel erg hun best aan het doen om te zeggen dat Perez minimaal even goed is als Verstappen. Dat zeiden over Bottas nou nooit, als die voor de zoveelste keer pas op de plaats moest maken voor Sir Lewis. Dat gezegd hebbende viel Verstappen me ook tegen dit weekend, maar dit is maar 1 matige race van hem, hopelijk snel weer orde op zaken.
 
Ze zijn echt heel erg hun best aan het doen om te zeggen dat Perez minimaal even goed is als Verstappen. Dat zeiden over Bottas nou nooit, als die voor de zoveelste keer pas op de plaats moest maken voor Sir Lewis. Dat gezegd hebbende viel Verstappen me ook tegen dit weekend, maar dit is maar 1 matige race van hem, hopelijk snel weer orde op zaken.
Ergens is Verstappen gewoon de winnaar van dit weekend, de F1 equivalent van ' door slechte wedstrijden te winnen wordt je kampioen'
 
Dus Perez wint vooral doordat je niet in kunt halen in Monaco? En ineens heeft Verstappen een slechte prestatie geleverd en is Perez minstens net zo goed? Dat vind ik wat kort door de bocht.
Maar Perez zit er wel dichterbij dit jaar. Dat komt met name door de nieuwe auto die hem / zijn rijstijl gewoon beter ligt. Mooi voor hem en mooi voor Red Bull, want hoe vaker die twee dicht bij elkaar finishen hoe groter de kans op de constructeurstitel.
 
Dus Perez wint vooral doordat je niet in kunt halen in Monaco? En ineens heeft Verstappen een slechte prestatie geleverd en is Perez minstens net zo goed? Dat vind ik wat kort door de bocht.
Maar Perez zit er wel dichterbij dit jaar. Dat komt met name door de nieuwe auto die hem / zijn rijstijl gewoon beter ligt. Mooi voor hem en mooi voor Red Bull, want hoe vaker die twee dicht bij elkaar finishen hoe groter de kans op de constructeurstitel.

Nou, op een circuit waar DRS iets doet was Perez wel het haasje geweest. Z'n banden waren op. Hij had het "geluk" dat het Monaco is. Maar hij deed het het hele weekend al lekker hier. Beter dan Max ook.
 
Dat we dat Monaco maar nooit meer terugzien. Wat een onzin, racen zonder inhalen.
 
Rinus van Kalmthout ( Veekay ) crasht in de Indy 500. Hij lag op de 2e plaats maar rijdt tegen de muur.
Het is zonde ... Jammer maar helaas. :sad:
 
Perez ging er verder overheen, maar dat vinden ze wél oké?

Ik denk dat Max door de wielspin er overheen gleed en dus niet bewust stuurde en dat ze het daarom hebben laten gaan.

Zonder stills erg lastig om te zien, ik durf niet zomaar te stellen dat ie er overheen was.


Volgens 1 van de Reddit-posters:

"It's not a penalty. The tyre has to be completely over the line going by the precedent they set at Turkey 2020.

See pic today

Turkey 2020 decision :

"Having reviewed video evidence from a wide variety of cameras and angles at the highest resolutions available, the stewards are unable to find conclusive evidence that demonstrates beyond a reasonable doubt that any part of Car 33 crossed completely over the white line separating the pit exit from the track."
 
Zonder stills erg lastig om te zien, ik durf niet zomaar te stellen dat ie er overheen was.


Volgens 1 van de Reddit-posters:

"It's not a penalty. The tyre has to be completely over the line going by the precedent they set at Turkey 2020.

See pic today

Turkey 2020 decision :

"Having reviewed video evidence from a wide variety of cameras and angles at the highest resolutions available, the stewards are unable to find conclusive evidence that demonstrates beyond a reasonable doubt that any part of Car 33 crossed completely over the white line separating the pit exit from the track."
Opgelost. (Y)
 
Het wordt waarschijnlijk beslist op Penalty's. :cautious: ;)
Ik hoop niet dat ik gelijk krijg. :cautious:
Protesten over een lijn. Schakel de VAR van de KNVB maar in dan is het geregeld. ;)
Ferrari wil hun eigen blunders goed maken en via een protest om niets proberen toch de overwinning te krijgen.
Zelf al jarenlang een voorkeursbehandeling krijgen en veel doen wat tegen de regels is en ermee wegkomen, omdat de FIA Ferrari de hand boven het hoofd houdt en dan miepen over een lijntje. :sneaky: :braak:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan