Formule 1

Pfoe, Hamilton stampt nu door, als hij Lecler vlot voorbij gaat zou hij nog voor P1 kunnen gaan jagen
 
1 Verstappen
2 Hamilton
3 Bottas
4 Leclerc
5 Albon
6 Stroll
7 Hülkenberg
 
Laatst bewerkt:
Max Verstappen staat nu op de 2e plaats in de stand.

1
Lewis Hamilton
Mercedes AMG Motorsport107
2
Max Verstappen
Red Bull Racing77
3
Valtteri Bottas
Mercedes AMG Motorsport73
4
Charles Leclerc
Scuderia Ferrari45

 
FIA geeft Racing Point opnieuw formele waarschuwing na race op Silverstone

link

Racing Point heeft zondag opnieuw een reprimande gekregen van de FIA voor het gebruiken van remkoeling die illegaal gekopieerd is van Mercedes.

o.O

Wat heb je aan een reprimande als het illegaal is? :zien: :FP:

Het Britse team mag de remkoelingen blijven gebruiken. De verwachting is daarom dat er na elke race een formele reprimande van de FIA blijft komen. :maniac: :sick: :braak:
 
FIA geeft Racing Point opnieuw formele waarschuwing na race op Silverstone

link

Racing Point heeft zondag opnieuw een reprimande gekregen van de FIA voor het gebruiken van remkoeling die illegaal gekopieerd is van Mercedes.

o.O

Wat heb je aan een reprimande als het illegaal is? :zien: :FP:

Het Britse team mag de remkoelingen blijven gebruiken. De verwachting is daarom dat er na elke race een formele reprimande van de FIA blijft komen. :maniac: :sick: :braak:
Dus we gaan na iedere race een "foei niet meer doen!" horen. Dat zal indruk maken zeg.
 
Als ik dan lees dat Mercedes zegt "er is nog niks beslist" vind ik dat nogal flauw. Niet opeens gaan doen alsof je niet een klasse beter bent dan de rest. Favorietenrol waarmaken, klaar. En zo niet, dan lachen we jullie uit en hopelijk zingen we Max toe. Maar vind dat geen realistisch scenario.

Heerlijke board radio van Norris trouwens.
Engineer: Max won.
Lando: Ah. Legend.

:geek:
 
Ik las dat Albon ook heel erg tevreden was over de snelheid van zijn RB16. Dat 'ie op +39.146s binnenkomt na 52 rondjes laat zien dat hij bijna een seconde per ronde sneller had gekund. Ik vind het een heel sympathiek ventje, maar hij is niet de teammaat die samen met Verstappen een vuist kan maken tegen Mercedes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan