FK Haugesund - PSV | Donderdag 8 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schattig hoor...
aae2b3d7-aa1c-427c-8705-57170bdd7f74_image5785344575011994510.jpg


https://www.psv.nl/psv/foto/fotoverslag/in-beeld-laatste-training-in-haugesund.htm
 
Wat had je verwacht?
Los van het feit dat het vakantietijd is, heeft PSV de laatste tijd weinig laten zien dat hooggespannen verwachtingen zou rechtvaardigen...
Het maakt niet uit hoe slecht Ajax speelt, ik heb altijd zin in de vorige wedstrijd, zeker Europees.
De vakantietijd verklaart uiteraard wel een deel.
 
Het is Europa League wat al saai is en dan al helemaal wanneer je tegen Haugesund (had net zo goed Telstar kunnen zijn) speelt. Ik ga wel kijken vanavond maar om nou te zeggen dat ik er echt warm voor loop, nou nee.
 
Wat een lul, dat zeg je toch niet over je speler in de pers.

Waarom? iedereen heeft het over de topsport mentaliteit, dit is Topsport mentaliteit ten top. Je bent niet goed genoeg dus je speelt niet. Vind het persoonlijk niet vreemd.
Ik mag hopen dat MvB het wat subtieler het tegen Lukassen heeft gebracht, want dit zijn momenten hoe je een speler kan breken. Maar goed we gaan het meemaken, misschien wordt hij over een week verkocht.
 
Het is Europa League wat al saai is en dan al helemaal wanneer je tegen Haugesund (had net zo goed Telstar kunnen zijn) speelt. Ik ga wel kijken vanavond maar om nou te zeggen dat ik er echt warm voor loop, nou nee.
Vanaf en vooral na de groepsfase komen er echt wel leuke potjes hoor. Moeten ons nu even opladen voor dit soort ruk teams.

Het maakt niet uit hoe slecht Ajax speelt, ik heb altijd zin in de vorige wedstrijd, zeker Europees.
De vakantietijd verklaart uiteraard wel een deel.
Ik heb er wel weer zin in. Teleurstelling na Basel was groot, maar nu moet deze campagne gewoon een succesvolle worden.
 
Waarom? iedereen heeft het over de topsport mentaliteit, dit is Topsport mentaliteit ten top. Je bent niet goed genoeg dus je speelt niet. Vind het persoonlijk niet vreemd.
Ik mag hopen dat MvB het wat subtieler het tegen Lukassen heeft gebracht, want dit zijn momenten hoe je een speler kan breken. Maar goed we gaan het meemaken, misschien wordt hij over een week verkocht.
Waar zegt hij dat Luckassen niet goed genoeg is? Hij heeft dit keer voor deze 18 gekozen, kan volgende week alweer anders zijn. Kan ook liggen aan de te hanteren tactiek of de aanwezigheid van bepaalde wisselspelers handig danwel gewenst is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan