FK Haugesund - PSV | Donderdag 8 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als je team uit vorm is of niet samenhangend speelt is elke tegenstander pittig. Nummer 8 van Noorwegen zegt in die zin weinig. Ze hebben Sturm Graz uitgeschakeld en gezien de competitie al aardig gevorderd is zullen ze ook op elkaar ingespeeld zijn. Die klappen erop en pakken je aan, ook al hebben de spelers misschien niet half het talent van die van ons. Ik ben persoonlijk bang dat je weer zo'n wedstrijd krijgt waar er in de 12e minuut of zo weer een afstandsschot in vliegt. Vervolgens gaat de boel daar dicht. Ik ken de ploeg van Haugesund niet, maar vaak hebben dat soort ploegen van die beren achterin, terwijl wij voorin nu vooral spelen met lichtvoetige of snelle jongens. Die worden dan opgevroten. Op klasse moet je dit kunnen beslissen, maar een gemakkelijke doortocht zie ik dit niet worden, alles meegenomen.

1-2 als ik positief ben.
1-1 als ik realistisch ben, en dan thuis afmaken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als je team uit vorm is of niet samenhangend speelt is elke tegenstander pittig. Nummer 8 van Noorwegen zegt in die zin weinig. Ze hebben Sturm Graz uitgeschakeld en gezien de competitie al aardig gevorderd is zullen ze ook op elkaar ingespeeld zijn. Die klappen erop en pakken je aan, ook al hebben de spelers misschien niet half het talent van die van ons. Ik ben persoonlijk bang dat je weer zo'n wedstrijd krijgt waar er in de 12e minuut of zo weer een afstandsschot in vliegt. Vervolgens gaat de boel daar dicht. Ik ken de ploeg van Haugesund niet, maar vaak hebben dat soort ploegen van die beren achterin, terwijl wij voorin nu vooral spelen met lichtvoetige of snelle jongens. Die worden dan opgevroten. Op klasse moet je dit kunnen beslissen, maar een gemakkelijke doortocht zie ik dit niet worden, alles meegenomen.

1-2 als ik positief ben.
1-1 als ik realistisch ben, en dan thuis afmaken.
Ik kijk gewoon als een doorsnee-voetbalkijker. Objectief dus.
Ook probeer ik voor aanvang van de wedstrijd het gezever van Mark te vermijden, en hoop dat PSV met ruime cijfers wint. Dat scheelt een hoop ergernis. En als Rosario aan de bal is knijp ik even een oogje dicht.
Doe ik hem dan weer open dan heeft of Zoet de bal, of één van de CV's.
 

Dit staat in de mail
We hebben je hard nodig! Koop tot en met woensdag 7 augustus je eigen plaats voor maar € 5,-.
Nergens staat een tijdstip.
Nou en dan wil ik een kaart kopen en wat denk je als ik op de link klik. Geen kaart te zien die ik kan kopen.
Nou dan maar op de site kijken.

Verkoopvoorwaarden:

PSV Seizoen Club Cardhouders
Seizoen Club Cardhouders kunnen van maandag 5 augustus tot en met woensdag 7 augustus 20.00 uur de eigen plaats kopen voor € 5,00 per stuk. Deze prijs geldt uitsluitend voor de eigen plaats(en).

Vanaf donderdag 8 augustus kunnen 3 extra kaarten tegen het normale tarief worden bijgekocht.

o.O
Blijkbaar ben ik een kwartier te laat geweest om een kaart op mijn eigen plaats de kopen. In de mail wordt met geen woord over een tijdstip gerept.
Wat een volksverlakkerij. :braak:

Waarschijnlijk wat te lang getwijfeld van mijn zijde. Zal wel een voorteken zijn van een wedstrijd die niet om aan te gluren zal zijn. :cautious: :sleep:
 
Ik kijk gewoon als een doorsnee-voetbalkijker. Objectief dus.
Ook probeer ik voor aanvang van de wedstrijd het gezever van Mark te vermijden, en hoop dat PSV met ruime cijfers wint. Dat scheelt een hoop ergernis. En als Rosario aan de bal is knijp ik even een oogje dicht.
Doe ik hem dan weer open dan heeft of Zoet de bal, of één van de CV's.
Heeft Zoet de bal uit het net gevist bedoel je:ROFL:
 
Basel thuis met 1-2 verloren van het machtige Linz (in 87e minuut pas de goal van Basel)....dusss
Ik zag het ja, ik kan hier niks mee...is linz dan zo goed? Mogen we blij zijn dat we van basel verloren hebben zodat ons een serieuze afgang tegen linz bespaard blijft? Ik weet het niet...
 
Ik zag het ja, ik kan hier niks mee...is linz dan zo goed? Mogen we blij zijn dat we van basel verloren hebben zodat ons een serieuze afgang tegen linz bespaard blijft? Ik weet het niet...

Je kunt er inderdaad niks mee. Qua statistieken lijkt LASK net wat slechter dan PSV te hebben gespeeld. Zowel LASK als PSV waren volgens de statistieken ook beter dan Basel. Doe wat je ermee wil zou ik zeggen. Kan er weinig mee maar ik verwacht dat het niveau heel dicht bij elkaar ligt.
 
We hebben inmiddels ook bevestiging hoe matig FC Basel is: thuis verloren van LASK. Niet te geloven.
Dan ligt het toch allemaal aan Van Bommel....die weet zijn jongens niet voldoende op te peppen en met het juiste strijdplan het veld op te sturen.
 
Het lijkt erop dat deze wedstrijd op geen enkele Nederlandse zender te zien is, of wel?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan